Saako 60hv helposti? 70hv? näissä kuitenkin sama runko kyseessä jne.
-16 Yamaha F50 50hv piristys
5
90
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kukaan osaa sanoa? Millasilla potkureilla olette ajaneet? miten vaikuttaa?
- Anonyymi
Uusissa moottoreissa teho säädetään elektroiniikalla ja sen hakkerointi on tehty todella vaikeaksi tai suorastaan mahdottomaksi. Helposti ymmärrettävistä syistä, kun hintaero voi isoilla koneilla olla lähes kymppitonnin, todellisuudessa pelkästä koodinpätkästä. Vanhat menneen vuosituhannen konstit eli kuristusläppien poistaminen jne ei enää onnistu kun semmoisia ei ole.
Nykyinen perämoottoreitten hinnoittelu perustuu palveluhinnoitteluun, moottori tarjoaa kyytipalvelua tehon mukaan, ei vanhaan "maksetan raudasta" ajatteluun. - Anonyymi
Onko hestecistä kokemusta henk.koht? Celtic tuning tarjoaa myös näköjään ainakin 50hv-60hv
Eikö kellään ole henk.koht kokemusta? - Anonyymi
50 hv:ssä on joku mekaaninen muovinen rajoitin joka on helposti poistettavissa, ja siten ainakin yläkierrosten tehot kasvaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984