mikä teillä miehillä on ollu vanhin pano seura ja mitå mieltä olitte siitä jälkeen päin
pano kerta
11
128
Vastaukset
- Anonyymi
60. Hyvä mieli jäi. Saatiin molemmat, mitä haluttiin.
- Anonyymi
76v ja antoi kovat kyydit,olen yrittänyt monesti uusiks.
- Anonyymi
70v Rouva. Nuorekas, ja upea kroppainen. Oltiin kimpassa hänen ja miehensä kanssa. Kuuma pakkaus kertakaikkiaan. Itse olien 55v.
- Anonyymi
Anoppi 72 ite olen45
- Anonyymi
74 :)
Erittäin hyvää seksiä - Anonyymi
Olin noin 47, kun yli seitsenkymppistä sain, useamminkin. Oli oikein vapautunutta ja ihanaa seksiä kaikin puolin. Näin 50 täytettyäni ilomielin uudelleen vanhemman rouvan tapaisin :)
Laivalla pikku jurrissa päädyin samaa hyttii 56v blondin kaa. Vietittii koko yö seksiä harrastaen ja vaihettii numerot. Nykyää tämä nainen on 59v ja ollaan edelleen seksisuhteessa. Mä siis 28v.
- Anonyymi
Itse olin 20 nainen 43. Hyvät kyydit antoi
- Anonyymi
Olin 29 v kun sain n. 70 v rouvaa naida sekä A, että B rappuun. Harmittaa jälkikäteen kun en mennyt pyynnöstä huolimatta uudelleen kylään.
- Anonyymi
Työ matkalla Rauhanlahdessa naisten tanssit ja mukaani lähti huoneeseen varattu rva yli 50v. Naitiin koko yö, aivan uskomaton miten tykkäs saada vierasta kullia.
- Anonyymi
Viimeinen reissuheila oli vanhin kaikista. Ikää sen 75 vuotta. Kyllähän se nainen oli mieleen.. Monena viikonloppuna piti jäädä "työmaalle", kun ei millään malttanut kotio lähteä. Ikäeroa meillä köykäiset 40 vuotta. Ei päivääkään tainnut mennä, etteikö olisi naitu. Kyllä se kelpasi aamukin aloittaa kunnon huulihölkällä.
Isoin ikäero on kuitenkin takavuosilta, kun olin parikymppinen kloppi. Silloin sain etuoikeuden päätyä 68 vuotiaan leskirouvan seksuaalisesti hyväksikäytettäväksi. Lämmöllä näitä muistelee.
Aina olleet seikkaillessa naiset yli 50 vuotiailta, koska satun nyt tykkäämään aikuiseen ikään ehtineistä lyyleistä.
M35
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .513021Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472861Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3441721- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780