Vikavalo palaa

Anonyymi

Moottorin vikavalo (keltainen ) palaa.
Kun nollaa sytyy uudelleen noin 50-100 km ajon jälkeen.
Testeri ilmoittaa Katalysaattori vika ja kuitenkin katsastuksessa meni heti läpi päästöistä (valon sammutin ennemmin)
Molemmat lambda anturit on vaihdettu (Delgo) joka tekee hondan alkuperäisetkin .
Moottori toimii ja vedot tallella .
Mistähän etsisis vikaa

4

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko kokeillut ajaa kierrokset tapissa 10-20 km? Jos vaikka katalysaattorissa ois tukosta. Sillä kannattaa aloittaa.

• Anonyymi

En aivan niin pitkälle ajoin 2 vaihteella kierrokset 5000 yli noin 4 km matkan .
      Aggord Farmari 2003 2 litr versio .
      Auto ei kuluta öljyä ja lämmetessään käy kuin kello, kylmänä tyhjäkäyntikierrokset mielestäni korkeat noin 1800 .
      Kun heittää vapaalle kierrokset tippuu hitaasti noin 1000 1100 ja nousee sitten 1800 erikoisesti.
      Lämpimänä tyhjäkäynti on 900 - 950 ja ei heittele.

• Anonyymi

Ootko pistännyt merkille, syttyykö vikavalo kylmänä tai lämmetessään tolla liian korkean tyhjäkäynnin alueella?

• Anonyymi

Se katalysaattorin yehokkuus on laskenut senverran, että tuo koodi tulee, vaikka katsastuksen päästömottaus meneekin vielä läpi.

Oikea korjaus on vaihtaa katalysaattori. Mutta vikavalo voi pysyä poissa vaikka asentamalla holkki takimmaiseen lambda anturiin, tai vain vaihtamalla takimmainen anturi vanhaan ja kuluneeseen (mutta kuitenkin edelleen toimivaan) anturiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe