Varovaista kyselyä, löytyisikö lähistöltä heteromiestä, joka haluaisi kolmanneksi kimppaan?
40, ehdottomasti terve & luotettava.
Kymenlaaksosta miestä parille?
22
89
Vastaukset
- Anonyymi
Hei Savonlinnasta löytyy
- Anonyymi
Hei hei oletko kauankin ollut
- Anonyymi
täällä on 40 193/100 kalju mies
- Anonyymi
CoupleNM7376 kirjoitti:
Moikka! Laittele meiliä jos kiinnostaa, jatketaan siellä.
mihin laitan meiliä
- Anonyymi
CoupleNM7376 kirjoitti:
Moi en ole huomannut viestiänne, vieläkö kiinnostusta olisi terv. m193
Anonyymi kirjoitti:
Moi en ole huomannut viestiänne, vieläkö kiinnostusta olisi terv. m193
Moikka! Kyllä kiinnostaa ☺️
- Anonyymi
CoupleNM7376 kirjoitti:
Moikka! Kyllä kiinnostaa ☺️
miten teihin saa yhteyden ? m193
- Anonyymi
CoupleNM7376 kirjoitti:
ei ole osoitetta mihin mailata :(
Lahesta löytyy
Moikka
Kouvolassa on kiinnostusta.Varattu luotettava ja terve mies, kaikenlisäksi katseenkestäväkin. 55v.179/82.
Viestailemisiin.... :))- Anonyymi
löytyy kyllä lahden ja kouvolan väliltä
- Anonyymi
Tässä yksi luotettava ja terve ikää 57 v.
54 vuotias herrasmies Lahdesta auttaa mielellään.
- Anonyymi
Sari 55 v onko ikää liikaa ..haluaisin että
voisitko tehdä esim. minulle fistingiä.. Anonyymi kirjoitti:
Sari 55 v onko ikää liikaa ..haluaisin että
voisitko tehdä esim. minulle fistingiä..Ei ole liikaa... fistaaminen ihan ok
Hei olen siisti timmi 171/70 49vM Kymenlaaksosta. Oletteko vielä kiinnostuneet ?
- Anonyymi
Yhtä pajon kiinnostat kuin kilon paketti ripulipaskaa.
Hei Haluis fiksun parin seuraa hetero m52 Pori RAUMA lähi seutu parin ikä saa olla korkeakin jos kaipaa vanhan seuraa täysi-ikäiset
Tässä olisi tarjolla terve,luotettava ja miehekäs 53-v varattu kundi Kouvolan alueelta.
Kimpoista on kokemusta joten kanssani ei tarvitse turhia jännittää...
Olen keskustelutaitoinen ja helposti lähestyttävä kaveri ja kanssani saatte nauttia 100 % luottamuksella haluamallanne tavalla .
Myös txt 044-9447358
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221925Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801035Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46845
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42774