Gallup lempiasennosta

Gilda

Mikä on lempiseksiasentosi? Mainitse vastauksessasi sukupuoli.

12

1775

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksessani

sukupuoli

• Vaihtelee kausittain. Mainitaan nyt se sukupuolikin.

• ihmettä sinä

sillä tiedoolla teet.meinaatko matkia?

• night rider

Jos ne miehet ei ekan yön jälkeen ota yhteyttä, niin jostain muusta se johtuu kun SUKUPUOLIyhteydessä käytetyistä asennoista.

• lady79

takaapäin tekee kutaa (varsinkin kun siihen yhdistetään peili, että näkee samalla miehen):)
      Myös pöydän päällä selällään on ihanaa.

• Gilda

...tähän on niin vaikeata vastata asiallisesti? Kiitos lady79 fiksusta vastauksesta. Lopettakaa nyt muut ihmeessä se saivartelu tai menkää soittamaan suutanne jonnekin kakaroitten palstalle.

• NNaineN

Miehen päällä on kiva olla, kun saa itse määrätä tahdin. Kun se rupee tympiin käännyn 69-asenton. Parasta on kuitenkin kun mies nuolee ja minä keskityn, se on nautinto ja SUURI. Jos olen kännissä pannaan rajusti takaapäin, joskus otetaan hieris ja pannan mun pyllyyn. Kyllä lähtee:::

• Touko

Mene sinä Seksi-palstalle kyselemään, juttusi ei liity logiikkaan millään tavalla.

• Gilda
        Touko kirjoitti:

Mene sinä Seksi-palstalle kyselemään, juttusi ei liity logiikkaan millään tavalla.

Kyllä seksistä voi asiallisesti keskustella muuallakin...

• pööh
        Gilda kirjoitti:

Kyllä seksistä voi asiallisesti keskustella muuallakin...

kun kerran on seksipalsta ja siellä vielä osio "asennot," miksi ihmeessä tuppaudut muille palstoille? Mitä asiallista tuollaisessa typerässä "gallupissa" muka on? Sehän on jokaisen oma asia, eikä muutama mahd. vastaus vaikuta sinun tai kenenkään muunkaan elämään millään tavalla. Oletko idiootti?

• Gilda
        pööh kirjoitti:

kun kerran on seksipalsta ja siellä vielä osio "asennot," miksi ihmeessä tuppaudut muille palstoille? Mitä asiallista tuollaisessa typerässä "gallupissa" muka on? Sehän on jokaisen oma asia, eikä muutama mahd. vastaus vaikuta sinun tai kenenkään muunkaan elämään millään tavalla. Oletko idiootti?

Oletko itse idiootti? Miksi tästä asiasta puhuminen on niin kauheaa? Ajattelin, että olisi kiinnostavaa vertailla naisten ja miesten mieltymyksiä asian suhteen. Valitsin palstan mahdollisesti laajan yleisön takia, kyllä seksistäkin voi ihan arkena kaeskustella...Onneksi on ollut muutamia asiallisiakin vastauksia, sillä tiukkapipojakinn näyttää olevan tosi paljon liikenteessä.

• havumetsän zorro
        Gilda kirjoitti:

Oletko itse idiootti? Miksi tästä asiasta puhuminen on niin kauheaa? Ajattelin, että olisi kiinnostavaa vertailla naisten ja miesten mieltymyksiä asian suhteen. Valitsin palstan mahdollisesti laajan yleisön takia, kyllä seksistäkin voi ihan arkena kaeskustella...Onneksi on ollut muutamia asiallisiakin vastauksia, sillä tiukkapipojakinn näyttää olevan tosi paljon liikenteessä.

>Valitsin palstan mahdollisesti laajan yleisön >takia

Valitsit väärän palstan ja sinulle buuattiin.

Ihan niin kuin olisi buuattu Pantera (rip) tangomarkkinoilta tai toisinpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4436
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1374
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      115
      951
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      904
    10. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      18
      891
    Aihe