Gallup lempiasennosta

Gilda

Mikä on lempiseksiasentosi? Mainitse vastauksessasi sukupuoli.

12

1782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksessani

sukupuoli

• Vaihtelee kausittain. Mainitaan nyt se sukupuolikin.

• ihmettä sinä

sillä tiedoolla teet.meinaatko matkia?

• night rider

Jos ne miehet ei ekan yön jälkeen ota yhteyttä, niin jostain muusta se johtuu kun SUKUPUOLIyhteydessä käytetyistä asennoista.

• lady79

takaapäin tekee kutaa (varsinkin kun siihen yhdistetään peili, että näkee samalla miehen):)
      Myös pöydän päällä selällään on ihanaa.

• Gilda

...tähän on niin vaikeata vastata asiallisesti? Kiitos lady79 fiksusta vastauksesta. Lopettakaa nyt muut ihmeessä se saivartelu tai menkää soittamaan suutanne jonnekin kakaroitten palstalle.

• NNaineN

Miehen päällä on kiva olla, kun saa itse määrätä tahdin. Kun se rupee tympiin käännyn 69-asenton. Parasta on kuitenkin kun mies nuolee ja minä keskityn, se on nautinto ja SUURI. Jos olen kännissä pannaan rajusti takaapäin, joskus otetaan hieris ja pannan mun pyllyyn. Kyllä lähtee:::

• Touko

Mene sinä Seksi-palstalle kyselemään, juttusi ei liity logiikkaan millään tavalla.

• Gilda
        Touko kirjoitti:

Mene sinä Seksi-palstalle kyselemään, juttusi ei liity logiikkaan millään tavalla.

Kyllä seksistä voi asiallisesti keskustella muuallakin...

• pööh
        Gilda kirjoitti:

Kyllä seksistä voi asiallisesti keskustella muuallakin...

kun kerran on seksipalsta ja siellä vielä osio "asennot," miksi ihmeessä tuppaudut muille palstoille? Mitä asiallista tuollaisessa typerässä "gallupissa" muka on? Sehän on jokaisen oma asia, eikä muutama mahd. vastaus vaikuta sinun tai kenenkään muunkaan elämään millään tavalla. Oletko idiootti?

• Gilda
        pööh kirjoitti:

kun kerran on seksipalsta ja siellä vielä osio "asennot," miksi ihmeessä tuppaudut muille palstoille? Mitä asiallista tuollaisessa typerässä "gallupissa" muka on? Sehän on jokaisen oma asia, eikä muutama mahd. vastaus vaikuta sinun tai kenenkään muunkaan elämään millään tavalla. Oletko idiootti?

Oletko itse idiootti? Miksi tästä asiasta puhuminen on niin kauheaa? Ajattelin, että olisi kiinnostavaa vertailla naisten ja miesten mieltymyksiä asian suhteen. Valitsin palstan mahdollisesti laajan yleisön takia, kyllä seksistäkin voi ihan arkena kaeskustella...Onneksi on ollut muutamia asiallisiakin vastauksia, sillä tiukkapipojakinn näyttää olevan tosi paljon liikenteessä.

• havumetsän zorro
        Gilda kirjoitti:

Oletko itse idiootti? Miksi tästä asiasta puhuminen on niin kauheaa? Ajattelin, että olisi kiinnostavaa vertailla naisten ja miesten mieltymyksiä asian suhteen. Valitsin palstan mahdollisesti laajan yleisön takia, kyllä seksistäkin voi ihan arkena kaeskustella...Onneksi on ollut muutamia asiallisiakin vastauksia, sillä tiukkapipojakinn näyttää olevan tosi paljon liikenteessä.

>Valitsin palstan mahdollisesti laajan yleisön >takia

Valitsit väärän palstan ja sinulle buuattiin.

Ihan niin kuin olisi buuattu Pantera (rip) tangomarkkinoilta tai toisinpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4910
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      190
      2288
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      39
      2050
    4. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1889
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      79
      1826
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1688
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1530
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1431
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      345
      1210
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1136
    Aihe