Tulkaa mukaani kaikki!

Kalle-Artturi

Tulkaa mukaani kaikki te ihmiset,
tulkaa hellyyteen suureen ja rakkauteen.

Teidät syliini haluan kietoa
ja lämpönne tuntea ihollain.

27

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun olin mä vielä ihan,
      että matka oli pitkä yli pihan,
      tunsin maailman laajuuden, suuruuden.

    • Anonyymi

      Maailmanhalaus on muotia nyt
      kas on Ruunekin siihen mielistynyt.
      Ota avosylin vastaan vainotut pakolaiset
      heiltä saat lämpimät kiitolliset halimiset.

    • Anonyymi

      Joka istuttaa puun, istuttaa rakkautta.
      Suojan vilpoisan mikä ylös levittyy.
      Ylle matkalaisten jotka hänen jälkeensä tulevat.
      Lahjat, jotka kasvavat,
      ovat lahjoista parhaimmat.

      Tummeneviin elokuun iltoihin rauhaa ja rakkautta!

      • Anonyymi

        Tämä on niin ihana ketju tunnelmaltaan , etten voi olla vastaamatta.
        Joskus aikaisemminkin , - vuosia sitten, aloin pitää Runebergistä tosi paljon.

        Kannatellaan ketjun tunnelmaa, hellyyttä ja rakkautta, halaamista! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on niin ihana ketju tunnelmaltaan , etten voi olla vastaamatta.
        Joskus aikaisemminkin , - vuosia sitten, aloin pitää Runebergistä tosi paljon.

        Kannatellaan ketjun tunnelmaa, hellyyttä ja rakkautta, halaamista! :)

        Lempeä kesäsade vihmoo
        virkistäen nuutuneen luonnon
        nostan kasvoni sateen hyväilylle
        ja kuiskaan tuuleen terveiseni sinne...sinulle ...💦🌧💦🥰


    • Anonyymi

      Päivä kohta painuu, yö saavuttaa avaruuden, pian näen vain ikuiset tähdet.
      En vaikeroi pakenevaa päivää, eikä minua kauhistuta saapuva yö, sillä siitä rakkaudesta joka läpäisee maailman
      putosi säde minunkin sieluuni.

      Siitä kiitos

      • Anonyymi

        Sehän se, maailmankaikkeus, ihmis-sielun pysyväisin osa.

        Kol-kot


    • Anonyymi

      Ei nyt vielä kun on varastorakennuksen tekokin kesken.

      Kol-kot

    • Anonyymi

      Minulla on kiljun teko kesken, en ennätä nyt.

    • Anonyymi

      Siihen sammui henki ajatuksen. Näin pahan äänen, kuin kajatuksen.

    • Ikuinen on rakkaus,
      ihanainen ajatus.
      Kehotus tää vakavasti
      on ihan Raamatussa asti.

      Vaan vaikea on vaeltajalle.
      elämän tietä kulkijalle.
      Haihtuu tunteet, kylmyys jää
      kun ehtoo on, ja hämärtää.

      • Anonyymi

        " Rakkaus on ruma sana, kaipaus soi kauneimpana ... " - Nm. Tuntematon käsite


    • Anonyymi

      Lempi lie kauniimpi herkkyydessään
      hyvää oloa heijastaa
      lämpö jo valtaa ihmismielen
      onnen uneen se tuudittaa.

      Kiitos runoistanne.

    • Kaiken hyvän, lämmön ja hellyyden
      tahdon teille mä antaa kera rakkauden.
      Onko mielesi Sinun jotenkin vino
      kun on elämässäsi tärkeämpää vaikka halkopino.
      No, voihan sillekin osuus pieni suoda,
      pirtin lämpöä jonkun siteeksi luoda.

      • Anonyymi

        Ihan tosta noin vaan täysin vieraalle ihmiselle antaisit. Järkyttävää.


      • Mitenkäs siitä mielensä vinoksi saa
        jos halkopinon kimpussa ahertaa?

        Arkiset teot ja aherrus
        niiden takaa heijastuu lempeä rakkaus.
        Pieni sanakin voi olla teko, oikea-aikainen ja oikeassa paikassa
        niin lämmittää., saattaa jopa liekeiksi roihahtaa sydämessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosta noin vaan täysin vieraalle ihmiselle antaisit. Järkyttävää.

        Samanlainen ihminen se vieraskin tyyppi on ihan niin kuin kaikki muutkin ihmiset. - Nm. Samanlaisia vaikka erilaisia


    • Anonyymi

      "Maailma se on kuin silkkiä vaan.
      Sylillisen tahtoisin kerrallaan:"

    • Anonyymi

      Kalle Arttu kiinostaa,,,,

      mutta miksi ????????????

      se jääköön arvoitukseksi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      mä tahdon sut,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Kalle Arttu ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ehkä,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      nyt mommot on käärmeissään,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, mutt` olkoon,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      sä oot mun,,,,,,,,,,,,,,,,,,, niin olen päättäny,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    • Anonyymi

      Älähän nuolaise ennenkuin tipahtaa,,,,,,,,,,Kalle Arttu kiinnostaa minuakin, ei en ole käärmeissäni mutta rehti "peli" annetaanpa Kalle Artun ihan itse päättää onko sun vai mun, voi hän valita sut mut mun hän oikeasti on.

      • Anonyymi

        hah, niihän sinä luulet,,,

        mutta kun


        mulla kitara on
        kaunis puhdas platinaa
        sulo soinnut siitä saa
        joskus murheen muistaa,

        kielet hiukan särähtää
        viritä se uudeleen

        tue enne kuin myöhäistä on

        auriko painuu jo taivaanrantaan
        tule enenkuin yö saavuttaa


    • Anonyymi

      Mulla siniset silmät ja vaalea tukka
      ne Kalle Artun hurmaa
      vaik runoja en rustaakaan
      saan Kalle Artun varmaan.

      • Anonyymi

        juuu, niin minullaki ja runojaki rustaan,,,
        ym. paljon paljon muuta teen,,,


    • Anonyymi

      Hieno aloitus, takana kuitenkin järki jota täällä ei ole paljon. Tietenkin mistä puhutaan olen matkassa kaikessa en kuitenkaan paskassa.

    • Anonyymi

      Aloitus on upea:

      " Tulkaa mukaani kaikki te ihmiset,
      tulkaa hellyyteen suureen ja rakkauteen.

      Teidät syliini haluan kietoa
      ja lämpönne tuntea ihollain."

      Juuri tätä me ihmiset haemme eniten kuin mitään muuta.

      .

    • Vetoavasti kun mukaan kutsutaan,
      voiko siltä sydäntä sulkeakaan.
      Hetkisen yhdessä taivalta taittaa
      sormet sormien lomaan laittaa.
      Neuloa palelevalle villasukat
      varpaille lämpimät pehmeät nukat.
      Ilon punainen raita varren suussa
      tervehtii kuin pikkulintu puussa.

    • Anonyymi

      Olimme suuressa sairaalassa odotus huoneessa istui vanha mies oli hyvin puhelias hän katsoi minua ja sanoi pohjoismaissa ovat ihmiset kylmiä niin ei ole muualla, samboni kysyi missä hän on toiminut jne. minusta hän oli hyvä ihminen sillä hänellä oli totuus joka ei ehkä pidä suomalaisiin koska meillä on kieli kuin kiinassa kaikki tunteet on kielessä sitä ei ole muissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1226
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1135
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      191
      915
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      868
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    7. 68
      757
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      34
      690
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe