Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

26

  1. Jospa minäkin kirjoittaisin?

    Oikein kirjauduin kuin ennnenkin kahdeksankymppisenä. kalle-artturi on vanha nimimerkkini kun Ruunperi Hajupojan riemuk
    Ikäryhmät
    0
    40
  2. Kenellä on nuorin pääministeri?

    Suomi on maailman ykkönen pääministerin iässä. Ollaan sitä vaan kovia poikia, anteeksi tyttöjä.
    Ryhmät
    0
    41
  3. Paras yhdistelmä minulle

    Iän lisääntyminen, jota myös vanhenemiseksi kutsutaan, luo tarpeen ”uusia vehkeensä”. Suomeksi sanottuna tuo tarkoitta
    Tietotekniikka
    10
    70
  4. Onko Aki Anderssonia hyvä kommunisti?

    Li on suosittu poliitikko yli puoluerajojen. Lähes jokainen, minäkin, saattaisi äänestää häntä. Onko Li aito kommunisti
    70 plus
    27
    43
  5. Miksi Jumala ei pidä lupaustaan

    Juma sanoo sanassaan: Minulle on annettu kaikki vala taivaassa ja maan päällä. Jumala pyytää myös tuomaan kaikki laps
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    47
  6. Greta Thunberg ei ole uhri.

    Greta on valistunut nuori nainen, joka heittäytynyt puolustamaan maailmaa saasteetta. Jos joku ei vieläkään tajua maail
    70 plus
    109
    76
  7. Keskustelujen aiheet ja sisällöt

    Keskustelujen aiheet ovat luiskahtaneet eräisiin tai vieraisiin, joita ei tunneta eikä niistä osata keskustella. Erimie
    Ikäryhmät
    53
    52
  8. Tervehdys palstalle

    Taas aikana varhaisen aamun mä palstalle änkeydyn. Ja kuin lahjakseni saadun, ystäväksenne tekeydyn. On kolea syksyine
    70 plus
    0
    37
  9. Minä taas äänessä

    Luin tuossa vanhaa kirjoitustani. Minäkö siinä ihan itse kirjoitin? Taisin kuitenkin itse olla kun tuota vanhaa tapaani
    70 plus
    4
    37
  10. Mihin roskakeskusteluun palsta on sortunut?

    Puuttuuko tieto ja taito, vaiko uskallus? Pystyykö palstamme nousemaan alennustilastaan. Nouseeko keskustan maine kun
    70 plus
    26
    45
  11. Perustetaan liittovaltio Eurooppaankin.

    Yksin olemme heikkoja. Suomikin on pieni, varsinkin väestöltään ja Euroopassa on Andorraa ja ties mitä Vatikaani, niin,
    70 plus
    13
    35
  12. Onko Suomessa yhtään hyvää puoluetta?

    Näyttää siltä, että ei ole. No, jaa, ehkä sentään demari. Onhan demarit vieläkin suurin puolue, vaikka Perussuomalaiset
    70 plus
    45
    67
  13. Lukekaa kun kirjoitan!

    Toiveenani on, että tämä arvokas keskustelupalsta pidetään hyvänä ja sisällökkäänä, jota itse kukin täällä on valmis rak
    70 plus
    43
    50
  14. Tulkaa mukaani kaikki!

    Tulkaa mukaani kaikki te ihmiset, tulkaa hellyyteen suureen ja rakkauteen. Teidät syliini haluan kietoa ja lämpönne tun
    70 plus
    27
    63
  15. Kehoitus palstalaisille.

    Kääntäkää kauniit ajatuksenne päälle päin ja kääntäkää istuinseutunne päin puuta. Vaimenevat vikaäänet ja hajutkin.
    70 plus
    0
    44
  16. Miksi kirjoitan täällä

    Koska täällä voi kirjoittaa mielipiteistään ja saada jopa vastauksia. Mikä on muiden vanhojen tai kaikkienkin mielipid
    70 plus
    74
    40
  17. Hyviä keskusteluja kaivataan

    Kun avataan keskusteluja ja vastataan on pysyvänä käytäntönä Anonyymi nimimerkin käyttö. Tuo itsensä salaaminen on raukk
    70 plus
    3
    51
  18. Perussuomalaiset, tulevaisuutemme puolue

    Viime eduskuntavaaleissa saatiin voittajaksi demarit. Perussuomalaiset päätyivät virallisesti toiseksi ja näiden suosio
    Politiikka
    0
    26
  19. Onnistuuko nykyhallitus

    Näin käy kun kaikki eivät kelpaa. Suurin kannatus oli loppuvaiheessa perustuslaillisilla eli Halla-aholla, Demarit näht
    70 plus
    31
    77