Arvon kauppiksen opiskelijat!
Pyytäisin teitä antamaan minulle neuvoja ja perustelemaan niitä kauppiksen sivuainevalinnoissa.
Olen itse tietojenkäsittelytiedettä opiskeleva, mutta kauppatieteet ovat aina kiinnostaneet minua, joten päätin luonnollisesti ottaa sen sivuaineeksi. Ongelmana on kuitenkin se, etten tiedä, mikä olisi järkevä valinta kohdallani. Mikä tukisi parhaiten minun yleistä ymmärrystä taloudessa, kauppakäynnissä, yrityksen pyöristyksestä ja yleisesti ottaen yhteiskunnassa pärjäämistä?
Kallistun tällä hetkellä enemmän laskentatoimen ja verotuksen puolelle. Rahoitusta olen myös miettinyt, mutta valitettavasti niitä kursseja ei järjestetä opiskelukaupungissani. Minua kiinnostaa myös juridiikka, joten jos voi antaa vihjeitä myös siihen liittyen, kunhan on kauppiksen puolelta. Yritysjuridiikka?
Kaikki vastaukset ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia. Kiitän etukäteen kaikkia vastanneita.
-Juho
Mitä sivuaineeksi kauppiksesta?
Anonyymi
0
180
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1154910Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293553No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241394- 141242
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221067