Arvon kauppiksen opiskelijat!
Pyytäisin teitä antamaan minulle neuvoja ja perustelemaan niitä kauppiksen sivuainevalinnoissa.
Olen itse tietojenkäsittelytiedettä opiskeleva, mutta kauppatieteet ovat aina kiinnostaneet minua, joten päätin luonnollisesti ottaa sen sivuaineeksi. Ongelmana on kuitenkin se, etten tiedä, mikä olisi järkevä valinta kohdallani. Mikä tukisi parhaiten minun yleistä ymmärrystä taloudessa, kauppakäynnissä, yrityksen pyöristyksestä ja yleisesti ottaen yhteiskunnassa pärjäämistä?
Kallistun tällä hetkellä enemmän laskentatoimen ja verotuksen puolelle. Rahoitusta olen myös miettinyt, mutta valitettavasti niitä kursseja ei järjestetä opiskelukaupungissani. Minua kiinnostaa myös juridiikka, joten jos voi antaa vihjeitä myös siihen liittyen, kunhan on kauppiksen puolelta. Yritysjuridiikka?
Kaikki vastaukset ovat tervetulleita, kunhan ne ovat asiallisia. Kiitän etukäteen kaikkia vastanneita.
-Juho
Mitä sivuaineeksi kauppiksesta?
Anonyymi
0
137
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161