Mitähän tuo grafiikka näyttää?
Minulla vaihtelee bruttosaldot - 20.000 euroa jopa parin kuukauden sisällä eli hyppelee kuukaudesta toiseen miten sattuu vaikka en ole ulosottoon mitään maksanut esim. huhtikuussa noin 40.000 ja nyt tällä hetkellä 23.000. Ei voi ymmärtää....
Palvelussa sanotaan:
Oma tilanne – valinnasta näet oman tilanteesi ulosotossa kuvaajalla. Maksut näkyvät pylväinä ja saldon kehitys viivalla. Kuvaaja näyttää tietoja kesäkuusta 2016 alkaen enintään kaksi vuotta taaksepäin.
Oma tilanne -grafiikka - ulosoton sähköiset palvelut!
7
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka voisi käydä katsomassa tilanteen omalta kohdaltaan tuolla UO:n sähköisissä palveluissa?
Löydättekö itse omituisuuksia Oma tilanne -grafiikassa...
Kiitokset etukäteen! - Anonyymi
Voisiko olla että osa veloista on laitettu takaisin velkojille.
- Anonyymi
Mobiilissa ei näy koko kuvaaja.
- Anonyymi
Ei tosiaan näy. Tylsää, kun etupäässä mobiilia tulee käytettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaan näy. Tylsää, kun etupäässä mobiilia tulee käytettyä.
Mobiilissa näkyy kuvaaja kun käännät puhelimen vaakatasoon
- Anonyymi
Minulla sama juttu, vaihtelee suuresti.
Olen ihmetellyt samaa, en tiedä miksi niin tekee. - Anonyymi
Ei näy kuvaajaa puhelimella vaikka miten kääntelis puhelinta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901