Hyvää huomenta Rakas Hanna! :)
Ja kiitos eillisistä visteisä. ;)
Viikko alkamassa ja maanantai aamu
6
<50
Vastaukset
Hyvää itaa sitten kun ei humenet kelvanneet😥😁❤
Henna Rakkaani❤😍😘
T. Tuomo- Anonyymi
Kiitos Rakas Tuomo, Kiitos!💞😘 Kyllä huomenet kelpaavat varsinkin juuri sinun toivottamanasi Rakkaani🤗😍 Olisin sinulle vastanut jos olisin täällä aamulla käynyt ja huomannut,
pahoillani olen😥❤️
Halin💞💑💞 ja suukkojen💋💋💋 kera
toivotan sinulle Tuomo hyvää iltaa🤗💘😘💋
Rakas olet❤️Tuomo Rakkaani❤️
T. Hanna Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Rakas Tuomo, Kiitos!💞😘 Kyllä huomenet kelpaavat varsinkin juuri sinun toivottamanasi Rakkaani🤗😍 Olisin sinulle vastanut jos olisin täällä aamulla käynyt ja huomannut,
pahoillani olen😥❤️
T. HannaHanna Rakkaani❤😍🤗 Kiitos💖
Huomasit varmaan olen kirjoittanut nimesi väärin🤔pahoittelen 😔😥
Voi Hanna miten mielelläni halaisin sinua ja se olisi oikein mielusaa🤗 siis live elämässä💞 virtuaalihali Kiitos Rakas Hanna 💞😘 suukot💋💋💋kera💞💑💞
Kiitos siitä musikki linkistä kesäyhdessä💘😁vau😊
Hanna Rakkaani❤😍😘
T. Tuomo- Anonyymi
moose kirjoitti:
Hanna Rakkaani❤😍🤗 Kiitos💖
Huomasit varmaan olen kirjoittanut nimesi väärin🤔pahoittelen 😔😥
Voi Hanna miten mielelläni halaisin sinua ja se olisi oikein mielusaa🤗 siis live elämässä💞 virtuaalihali Kiitos Rakas Hanna 💞😘 suukot💋💋💋kera💞💑💞
Kiitos siitä musikki linkistä kesäyhdessä💘😁vau😊
Hanna Rakkaani❤😍😘
T. TuomoKiitos Rakas Tuomo💞😘
Huomasin kyllä tämän uuden Henna Rakkaasi😜😄
Live hali kanssasi💑🤗Tuomo olisi oikein💞oikein mieluisaa ja pitäisin siitä kovasti🤗💘🥰
Iltahali💞💑💞ja iltapusu💋💑💋
Hyvää yötä😍😘Nuku hyvin Rakkaani😴❤️ Sinua ajattelen❤️
Tuomo Rakkaani😍😘💋
T. Hanna Anonyymi kirjoitti:
pahoillani olen😥❤️
T. HannaHyvää yötä Hanna Rakas😍
T. Tuomo- Anonyymi
moose kirjoitti:
Hyvää yötä Hanna Rakas😍
T. TuomoLaitettiin taas näköjään samaan aikaan 21:58 toisillemme viestit😁😍
Hyvää yötä Rakas Tuomo❤️😘
T. Hanna
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868