Se olis sitten tänään se päivä kun kolmella " sankarilla" on oikeudenkäynti. Katsotaan mitä tuleman pitää.
Oikeudenkäynti
23
119
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan nyt kysymyksessä Z,R,L
- Anonyymi
Tuomiot ovat sitten tulleet.
Z sai 6.4 vuotta ehdotonta vankeutta
R sai 2.6 vuotta ehdotonta vankeutta
L sai 1.8 vuotta ehdotonta vankeutta
R ja L valittavat tuomiosta hovioikeuteen. Valitusaikaa on 30 päivää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomiot ovat sitten tulleet.
Z sai 6.4 vuotta ehdotonta vankeutta
R sai 2.6 vuotta ehdotonta vankeutta
L sai 1.8 vuotta ehdotonta vankeutta
R ja L valittavat tuomiosta hovioikeuteen. Valitusaikaa on 30 päivää.Aika vähällä pääsivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vähällä pääsivät.
Ja kaikki lehdet vaikenevat kuin yhteisestä sopimuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vähällä pääsivät.
Mitä M sai? Ei tainnut saada edes sakkoja?
- Anonyymi
Mikästää keissi on?
- Anonyymi
Ihan vaan se vanha Naantali-juttu. Muisteleppa hiukan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan se vanha Naantali-juttu. Muisteleppa hiukan!
Nyt ei sytytä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei sytytä....
Tuon jutun piti pysyä salaisena 25 v. Siitä ei saa puhua eikä kirjoittaa julkisesti. Sen verran isokenkäisiä mukana ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon jutun piti pysyä salaisena 25 v. Siitä ei saa puhua eikä kirjoittaa julkisesti. Sen verran isokenkäisiä mukana ...
ok...
- Anonyymi
Avatkaa nyt hiukan mistä kyse? Petoksista, kavalluksista? Huumeista?
- Anonyymi
Nämä asiat on hiukan liian arkaluontoisia julkisuuteen, mutta sen verran juttua voidaan avata että alkoholi liittyy rikoksiin erittäin voimakkaasti.
- Anonyymi
Z tapauksessa myös huumauaineilla oli osuutta asiaan.
- Anonyymi
"Avatkaa nyt hiukan mistä kyse? Petoksista, kavalluksista? Huumeista?"
Tätä juttua voisi vielä vähän avata eli alkoholin ja huumausaineiden lisäksi avain sanoja ovat Masku,Nesteentie ja Petäsmäki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Avatkaa nyt hiukan mistä kyse? Petoksista, kavalluksista? Huumeista?"
Tätä juttua voisi vielä vähän avata eli alkoholin ja huumausaineiden lisäksi avain sanoja ovat Masku,Nesteentie ja Petäsmäki.Ei löydy tietoa. Oliko tekijät Naantalin kermaa? Vai myös Turun?
- Anonyymi
Se olisi sitten hovioikeuden käsittely päivät lähestymässä. L saa lopullisen tuomionsa ensiviikon tiistaina ja R ensiviikon keskiviikkona
- Anonyymi
Tuo menee kyllä Korkeimpaan oikeuteen ja sieltä EU:lle. Lopullisia tuomiota ei tule kymmeneen vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo menee kyllä Korkeimpaan oikeuteen ja sieltä EU:lle. Lopullisia tuomiota ei tule kymmeneen vuoteen.
R on suorittamassa tällähetkellä yhdyskuntapalvelua Saramäessä. Jäljellä vielä noin 122 päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R on suorittamassa tällähetkellä yhdyskuntapalvelua Saramäessä. Jäljellä vielä noin 122 päivää.
R eikä kukaan muu suorita yhdyskuntapalvelua Saramäessä. Huono vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R eikä kukaan muu suorita yhdyskuntapalvelua Saramäessä. Huono vitsi.
yhdyskuntapalvelu suoritetaan jos munaa ,niin vanhainkodissa
- Anonyymi
Q siivoaa Saramäen kongeja pari kuukautta ja M suoristaa Käyrää puolisen vuotta. U:sta ja S:stä en tiedä...
- Anonyymi
L on saanut sitten tuomionsa: Monialainen vaiheittainen yhdistelmä rangaistus.
Vaihe 1. Yhdyskuntapalvelua 70 tuntia.
Vaihe 2. Pakottavaa yhdyskuntapalvelua 90 vuorokautta.
Vaihe 3. Ehdotonta vankeutta kuusi kuukautta.- Anonyymi
R on saanut sitten tuomionsa: Ehdotonta vankeutta 1.6 vuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483