Oikeudenkäynti

Anonyymi

Se olis sitten tänään se päivä kun kolmella " sankarilla" on oikeudenkäynti. Katsotaan mitä tuleman pitää.

23

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan nyt kysymyksessä Z,R,L

      • Anonyymi

        Tuomiot ovat sitten tulleet.

        Z sai 6.4 vuotta ehdotonta vankeutta

        R sai 2.6 vuotta ehdotonta vankeutta

        L sai 1.8 vuotta ehdotonta vankeutta

        R ja L valittavat tuomiosta hovioikeuteen. Valitusaikaa on 30 päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomiot ovat sitten tulleet.

        Z sai 6.4 vuotta ehdotonta vankeutta

        R sai 2.6 vuotta ehdotonta vankeutta

        L sai 1.8 vuotta ehdotonta vankeutta

        R ja L valittavat tuomiosta hovioikeuteen. Valitusaikaa on 30 päivää.

        Aika vähällä pääsivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vähällä pääsivät.

        Ja kaikki lehdet vaikenevat kuin yhteisestä sopimuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vähällä pääsivät.

        Mitä M sai? Ei tainnut saada edes sakkoja?


    • Anonyymi

      Mikästää keissi on?

      • Anonyymi

        Ihan vaan se vanha Naantali-juttu. Muisteleppa hiukan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan se vanha Naantali-juttu. Muisteleppa hiukan!

        Nyt ei sytytä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei sytytä....

        Tuon jutun piti pysyä salaisena 25 v. Siitä ei saa puhua eikä kirjoittaa julkisesti. Sen verran isokenkäisiä mukana ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon jutun piti pysyä salaisena 25 v. Siitä ei saa puhua eikä kirjoittaa julkisesti. Sen verran isokenkäisiä mukana ...

        ok...


    • Anonyymi

      Avatkaa nyt hiukan mistä kyse? Petoksista, kavalluksista? Huumeista?

      • Anonyymi

        Nämä asiat on hiukan liian arkaluontoisia julkisuuteen, mutta sen verran juttua voidaan avata että alkoholi liittyy rikoksiin erittäin voimakkaasti.


      • Anonyymi

        Z tapauksessa myös huumauaineilla oli osuutta asiaan.


      • Anonyymi

        "Avatkaa nyt hiukan mistä kyse? Petoksista, kavalluksista? Huumeista?"

        Tätä juttua voisi vielä vähän avata eli alkoholin ja huumausaineiden lisäksi avain sanoja ovat Masku,Nesteentie ja Petäsmäki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Avatkaa nyt hiukan mistä kyse? Petoksista, kavalluksista? Huumeista?"

        Tätä juttua voisi vielä vähän avata eli alkoholin ja huumausaineiden lisäksi avain sanoja ovat Masku,Nesteentie ja Petäsmäki.

        Ei löydy tietoa. Oliko tekijät Naantalin kermaa? Vai myös Turun?


    • Anonyymi

      Se olisi sitten hovioikeuden käsittely päivät lähestymässä. L saa lopullisen tuomionsa ensiviikon tiistaina ja R ensiviikon keskiviikkona

      • Anonyymi

        Tuo menee kyllä Korkeimpaan oikeuteen ja sieltä EU:lle. Lopullisia tuomiota ei tule kymmeneen vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo menee kyllä Korkeimpaan oikeuteen ja sieltä EU:lle. Lopullisia tuomiota ei tule kymmeneen vuoteen.

        R on suorittamassa tällähetkellä yhdyskuntapalvelua Saramäessä. Jäljellä vielä noin 122 päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        R on suorittamassa tällähetkellä yhdyskuntapalvelua Saramäessä. Jäljellä vielä noin 122 päivää.

        R eikä kukaan muu suorita yhdyskuntapalvelua Saramäessä. Huono vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        R eikä kukaan muu suorita yhdyskuntapalvelua Saramäessä. Huono vitsi.

        yhdyskuntapalvelu suoritetaan jos munaa ,niin vanhainkodissa


    • Anonyymi

      Q siivoaa Saramäen kongeja pari kuukautta ja M suoristaa Käyrää puolisen vuotta. U:sta ja S:stä en tiedä...

    • Anonyymi

      L on saanut sitten tuomionsa: Monialainen vaiheittainen yhdistelmä rangaistus.

      Vaihe 1. Yhdyskuntapalvelua 70 tuntia.
      Vaihe 2. Pakottavaa yhdyskuntapalvelua 90 vuorokautta.
      Vaihe 3. Ehdotonta vankeutta kuusi kuukautta.

      • Anonyymi

        R on saanut sitten tuomionsa: Ehdotonta vankeutta 1.6 vuotta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe