Onko Diesel skandaali vienyt järjen?

Anonyymi

15

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

juu joo ja hölpöti pölpöti. Diesel kun ei liity mitenkään kyseiseen uutiseen. Onko automerkin suosio vienyt kirjoittajalta järjen?

• Anonyymi

Kyllä liittyy, kuski on katkera ja vaaraksi muille liikenteessä, tehdas ei korvaa vaikka kusetti. Tehdas kusi silmään ja kusee jatkossskin teitä vääräuskoisia.

Osta Toyota ja pelasta maalima.

t. Toyota Manager

• Anonyymi

• Anonyymi

Olen kyllä huomannut, että eniten liikenteessä raivoaa Audi, Volkswagen ja Skoda kuskit
      Katkeruus paistaa kun rahat kiinni romuraudassa.

• Anonyymi

pittää ajjaa lujjaa ettei keriää hajota vikapesä

• Anonyymi

Kaikki te katkerat sepustelijat: Ettekö te tosiaan tiedä, ettei liikennesäännöt koske saksalaisautoilijoita? Oletteko todella niin tyhmiä? Meillä on AINA etuajo-oikeus riippumatta paikasta, ja ajasta. Muut ovat väistämisvelvollisia, kuten tuo vastaantulija oikeaoppisesti tekeekin. Hommatkaa siis tekin saksalainen auto, niin olette liikennesääntöjen kahleista vapaat.

Audi King.

• Anonyymi

Teitä on kiva kyykyttää, aina kun näen ison Audin taustapeilissä otan luulot pois...kinnerillä. Siinä luulomies miettii mihin rahansa hassasi kun edes kinnerikuskit ei kunnioita pätkän vertaa. Mutta jos on niin tyhmä että rahaa polttaa tuollaisiin pelkän uhoamisen takia niin anna mennä vaan. Vielä parempi jos tuut mulle uhoo, ai että mä nautin kyykyttämisestä, niin on kuule niin hirvee tunne kun tajuaa yht'äkkiä ettei oikeastaan edes osaa ajaa sillä Audilla mitenkään erityisen hyvin, siinä keskisormet nousee ja ärräpäät lentelee kun ei edes tajua mikä iski, että suu auki jäät ihmettelemään että kuinka helvetissä se tuonkin teki ja ei edes ajanut ylinopeutta. Se on taitoa poika, se on taitoa!!! Sitä sulla ei ole lainkaan, sulla on vain luulot!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teitä on kiva kyykyttää, aina kun näen ison Audin taustapeilissä otan luulot pois...kinnerillä. Siinä luulomies miettii mihin rahansa hassasi kun edes kinnerikuskit ei kunnioita pätkän vertaa. Mutta jos on niin tyhmä että rahaa polttaa tuollaisiin pelkän uhoamisen takia niin anna mennä vaan. Vielä parempi jos tuut mulle uhoo, ai että mä nautin kyykyttämisestä, niin on kuule niin hirvee tunne kun tajuaa yht'äkkiä ettei oikeastaan edes osaa ajaa sillä Audilla mitenkään erityisen hyvin, siinä keskisormet nousee ja ärräpäät lentelee kun ei edes tajua mikä iski, että suu auki jäät ihmettelemään että kuinka helvetissä se tuonkin teki ja ei edes ajanut ylinopeutta. Se on taitoa poika, se on taitoa!!! Sitä sulla ei ole lainkaan, sulla on vain luulot!!!

Jatka sinä vaan sitä pontikankeittoasi siellä korvessa, ja jätä autoilu sellaisille, jotka siitä jotain ymmärtävät, ja osaavat siitä vielä nauttiakin.
        Sulla on korkeintaan ehkä mönkkäri, millä pääset sinne kiljupöntöllesi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatka sinä vaan sitä pontikankeittoasi siellä korvessa, ja jätä autoilu sellaisille, jotka siitä jotain ymmärtävät, ja osaavat siitä vielä nauttiakin.

Tuu koittaa, mä laitan sut syvään kyykkyyn ihan niinku kaikki muutki luulomiehet on laitettu 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuu koittaa, mä laitan sut syvään kyykkyyn ihan niinku kaikki muutki luulomiehet on laitettu 😁

En ole alkoholisti, kuten sinä, joten en tule sinne korpeesi maistelemaan keitoksiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole alkoholisti, kuten sinä, joten en tule sinne korpeesi maistelemaan keitoksiasi.

Ajaa sä et autoa osaa siitä mä oon sata varma. Huippukuskit kuten minä emme väheksy muita liikenteessä. Mutta tuollaisia palautamme todellisuuteen joka ikinen päivä. Olen jopa harkinnut autokameraa jossa toinen kamera kuvaa sitä takana ajavaa Audia, jotta voin laittaa parhaat palat Youtubeen, säkin voit hyvällä tuurilla päästä nauhalle. Käyn huomenna ostaan kameran niin jo kohta tulee videoita. Jossain vaiheessa voisin käydä myös haastattelemassa näitä kyykytettyjä ja kysyä kameran käydessä että mitkä on fiilikset nyt kun kävit kyykyssä syvässä 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajaa sä et autoa osaa siitä mä oon sata varma. Huippukuskit kuten minä emme väheksy muita liikenteessä. Mutta tuollaisia palautamme todellisuuteen joka ikinen päivä. Olen jopa harkinnut autokameraa jossa toinen kamera kuvaa sitä takana ajavaa Audia, jotta voin laittaa parhaat palat Youtubeen, säkin voit hyvällä tuurilla päästä nauhalle. Käyn huomenna ostaan kameran niin jo kohta tulee videoita. Jossain vaiheessa voisin käydä myös haastattelemassa näitä kyykytettyjä ja kysyä kameran käydessä että mitkä on fiilikset nyt kun kävit kyykyssä syvässä 😁

Menikö jauhot suuhun vai mitä Audikuski änkytät?

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ainakin LiuHai-mönkkäri. vai mikä se nyt oli. Näette sen facebookissa kun meikäpoika teki joskus lumihommia. Minusta on mukava päästä aina esille, tällainen parantumaton"narsissi" kun olen.

• Anonyymi

Tyypillinen Audi-kuski. Samaan kategoriaan voi laskea myös BMW-, Honda-, MB- ja Volvo-kuskit... Ja nimenomaan alle 5-kymppiset.

Kerran vuodessa automaattisesti annettava 1000 euron sakko ja 4kk ajokielto voisi tehdä terää näille.

• Anonyymi

Mitä muuta voi AuTi kuskilta odottaa? eihän täysjärkinen ihminen tarvitse mitään Hautia tahi Be My Womania todistaakseen jotain...

Ihmiskunta taantuu taantumistaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      153
      7502
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      130
      5179
    3. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      42
      2669
    4. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      261
      2268
    5. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      81
      2208
    6. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      67
      2068
    7. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      566
      2037
    8. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      54
      1073
    9. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      291
      1067
    10. Laittaisin whatsuppissa viestin

Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.
      Ikävä
      65
      1034
    Aihe