Onko Diesel skandaali vienyt järjen?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006194933.html
Onko Diesel skandaali vienyt järjen?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
juu joo ja hölpöti pölpöti. Diesel kun ei liity mitenkään kyseiseen uutiseen. Onko automerkin suosio vienyt kirjoittajalta järjen?
- Anonyymi
Kyllä liittyy, kuski on katkera ja vaaraksi muille liikenteessä, tehdas ei korvaa vaikka kusetti. Tehdas kusi silmään ja kusee jatkossskin teitä vääräuskoisia.
Osta Toyota ja pelasta maalima.
t. Toyota Manager - Anonyymi
Mikä suosio? Audien myynti on Suomessakin laskenut alkuvuonna 37 %.
http://www.aut.fi/tilastot/ensirekisteroinnit/kuukausittain/2019
- Anonyymi
Olen kyllä huomannut, että eniten liikenteessä raivoaa Audi, Volkswagen ja Skoda kuskit
Katkeruus paistaa kun rahat kiinni romuraudassa.- Anonyymi
pittää ajjaa lujjaa ettei keriää hajota vikapesä
- Anonyymi
Kaikki te katkerat sepustelijat: Ettekö te tosiaan tiedä, ettei liikennesäännöt koske saksalaisautoilijoita? Oletteko todella niin tyhmiä? Meillä on AINA etuajo-oikeus riippumatta paikasta, ja ajasta. Muut ovat väistämisvelvollisia, kuten tuo vastaantulija oikeaoppisesti tekeekin. Hommatkaa siis tekin saksalainen auto, niin olette liikennesääntöjen kahleista vapaat.
Audi King.- Anonyymi
Teitä on kiva kyykyttää, aina kun näen ison Audin taustapeilissä otan luulot pois...kinnerillä. Siinä luulomies miettii mihin rahansa hassasi kun edes kinnerikuskit ei kunnioita pätkän vertaa. Mutta jos on niin tyhmä että rahaa polttaa tuollaisiin pelkän uhoamisen takia niin anna mennä vaan. Vielä parempi jos tuut mulle uhoo, ai että mä nautin kyykyttämisestä, niin on kuule niin hirvee tunne kun tajuaa yht'äkkiä ettei oikeastaan edes osaa ajaa sillä Audilla mitenkään erityisen hyvin, siinä keskisormet nousee ja ärräpäät lentelee kun ei edes tajua mikä iski, että suu auki jäät ihmettelemään että kuinka helvetissä se tuonkin teki ja ei edes ajanut ylinopeutta. Se on taitoa poika, se on taitoa!!! Sitä sulla ei ole lainkaan, sulla on vain luulot!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitä on kiva kyykyttää, aina kun näen ison Audin taustapeilissä otan luulot pois...kinnerillä. Siinä luulomies miettii mihin rahansa hassasi kun edes kinnerikuskit ei kunnioita pätkän vertaa. Mutta jos on niin tyhmä että rahaa polttaa tuollaisiin pelkän uhoamisen takia niin anna mennä vaan. Vielä parempi jos tuut mulle uhoo, ai että mä nautin kyykyttämisestä, niin on kuule niin hirvee tunne kun tajuaa yht'äkkiä ettei oikeastaan edes osaa ajaa sillä Audilla mitenkään erityisen hyvin, siinä keskisormet nousee ja ärräpäät lentelee kun ei edes tajua mikä iski, että suu auki jäät ihmettelemään että kuinka helvetissä se tuonkin teki ja ei edes ajanut ylinopeutta. Se on taitoa poika, se on taitoa!!! Sitä sulla ei ole lainkaan, sulla on vain luulot!!!
Jatka sinä vaan sitä pontikankeittoasi siellä korvessa, ja jätä autoilu sellaisille, jotka siitä jotain ymmärtävät, ja osaavat siitä vielä nauttiakin.
Sulla on korkeintaan ehkä mönkkäri, millä pääset sinne kiljupöntöllesi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka sinä vaan sitä pontikankeittoasi siellä korvessa, ja jätä autoilu sellaisille, jotka siitä jotain ymmärtävät, ja osaavat siitä vielä nauttiakin.
Sulla on korkeintaan ehkä mönkkäri, millä pääset sinne kiljupöntöllesi...Tuu koittaa, mä laitan sut syvään kyykkyyn ihan niinku kaikki muutki luulomiehet on laitettu 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu koittaa, mä laitan sut syvään kyykkyyn ihan niinku kaikki muutki luulomiehet on laitettu 😁
En ole alkoholisti, kuten sinä, joten en tule sinne korpeesi maistelemaan keitoksiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole alkoholisti, kuten sinä, joten en tule sinne korpeesi maistelemaan keitoksiasi.
Ajaa sä et autoa osaa siitä mä oon sata varma. Huippukuskit kuten minä emme väheksy muita liikenteessä. Mutta tuollaisia palautamme todellisuuteen joka ikinen päivä. Olen jopa harkinnut autokameraa jossa toinen kamera kuvaa sitä takana ajavaa Audia, jotta voin laittaa parhaat palat Youtubeen, säkin voit hyvällä tuurilla päästä nauhalle. Käyn huomenna ostaan kameran niin jo kohta tulee videoita. Jossain vaiheessa voisin käydä myös haastattelemassa näitä kyykytettyjä ja kysyä kameran käydessä että mitkä on fiilikset nyt kun kävit kyykyssä syvässä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajaa sä et autoa osaa siitä mä oon sata varma. Huippukuskit kuten minä emme väheksy muita liikenteessä. Mutta tuollaisia palautamme todellisuuteen joka ikinen päivä. Olen jopa harkinnut autokameraa jossa toinen kamera kuvaa sitä takana ajavaa Audia, jotta voin laittaa parhaat palat Youtubeen, säkin voit hyvällä tuurilla päästä nauhalle. Käyn huomenna ostaan kameran niin jo kohta tulee videoita. Jossain vaiheessa voisin käydä myös haastattelemassa näitä kyykytettyjä ja kysyä kameran käydessä että mitkä on fiilikset nyt kun kävit kyykyssä syvässä 😁
Menikö jauhot suuhun vai mitä Audikuski änkytät?
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on korkeintaan ehkä mönkkäri, millä pääset sinne kiljupöntöllesi...Minulla on ainakin LiuHai-mönkkäri. vai mikä se nyt oli. Näette sen facebookissa kun meikäpoika teki joskus lumihommia. Minusta on mukava päästä aina esille, tällainen parantumaton"narsissi" kun olen.
- Anonyymi
Tyypillinen Audi-kuski. Samaan kategoriaan voi laskea myös BMW-, Honda-, MB- ja Volvo-kuskit... Ja nimenomaan alle 5-kymppiset.
Kerran vuodessa automaattisesti annettava 1000 euron sakko ja 4kk ajokielto voisi tehdä terää näille. - Anonyymi
Mitä muuta voi AuTi kuskilta odottaa? eihän täysjärkinen ihminen tarvitse mitään Hautia tahi Be My Womania todistaakseen jotain...
Ihmiskunta taantuu taantumistaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912910Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991686Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461557- 871391
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021384Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4001307Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21089Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329874Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257855