Paras mobiili liittymä?

Anonyymi

Mikä on teidän mielestä hyvä liittymä, joka on halpa, eikä töki? Minulla on nyt Elisa ja olen aikeissa vaihtaa liittymää.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi 6 euroa/kk 100 mbit/s 4G liittymällä olen pärjännyt hyvin. Vaikka siinä on 4 gt/kk datarajoitus niin se on riittänyt hyvin koska osaan tiedostaa rajan ja käytän muutenkin paljon WLAN verkkoja.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on oman käytön mukaan harkittava, mikä liittymä on itselleen paras ja edullisin. Jos surffailee paljon netissä, ei datarajoitetut liittymät ole sopivia, vaan rajoitukseton parempi. Liittymiä voi tältä kannalta vertailla https://tinyurl.com/y2rcvgp8 ja valita itselleen edullisin vaihtoehto.

        Kyllä ne soveltuu. Minäkin surffailin paljon ja aina jäi alle 4 gt/kk datankulutus. Toki jos katsoo videoita niin silloin menee nopeammin mutta nettisivujen, naamakirjan, sähköpostin luku ei kuluta merkittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on oman käytön mukaan harkittava, mikä liittymä on itselleen paras ja edullisin. Jos surffailee paljon netissä, ei datarajoitetut liittymät ole sopivia, vaan rajoitukseton parempi. Liittymiä voi tältä kannalta vertailla https://tinyurl.com/y2rcvgp8 ja valita itselleen edullisin vaihtoehto.

        SPONSOROIDUT HAUT heheheheheheheheheheheheh operaattoreita puuttuu oot dnan myyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SPONSOROIDUT HAUT heheheheheheheheheheheheh operaattoreita puuttuu oot dnan myyjä

        Eihän mitään muuta alle 10€/kk edes ole vähän dataa ja muita palveluja käyttävälle, laita jos on. Tai onhan Elisalla vielä joku 8€/kk paikkeilla onnettoman hitaalla netillä, mutta hinta noussut joka vuosi.

        En muista mitä vaihtoehtoja laskutuksessa oli, mutta meni Visalle eli näkee laskut ennen maksua ja jos jostain syystä ei olisikaan rahaa tilillä niin voi siirtää maksua. Tuon automaattisen veloituksen takia en itse siirtynyt aikasemmin, mutta eipä siitä olekaan haittaa.

        Puheluja ei tule juuri ollenkaan, teksti-/kuvaviestejäkin vähän ja tuo data riittää helposti, joten taitaa olla ainoa vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän mitään muuta alle 10€/kk edes ole vähän dataa ja muita palveluja käyttävälle, laita jos on. Tai onhan Elisalla vielä joku 8€/kk paikkeilla onnettoman hitaalla netillä, mutta hinta noussut joka vuosi.

        En muista mitä vaihtoehtoja laskutuksessa oli, mutta meni Visalle eli näkee laskut ennen maksua ja jos jostain syystä ei olisikaan rahaa tilillä niin voi siirtää maksua. Tuon automaattisen veloituksen takia en itse siirtynyt aikasemmin, mutta eipä siitä olekaan haittaa.

        Puheluja ei tule juuri ollenkaan, teksti-/kuvaviestejäkin vähän ja tuo data riittää helposti, joten taitaa olla ainoa vaihtoehto.

        Kun jättää ne HD videot katsomatta tai katsoo harkiten niin hyvin pärjää. Samoiten käyttää kotona wlan verkkoa jonka kautta päivittää sovellukset niin dataa säästyy.


    • Anonyymi

      Kiitos, Jos minä en osaa tiedostaa rajaa , enkä käytä WLAN verkkoja niin mikä silloin olisi? Puhun ja tekstaan aika vähän, mutta surffaan paljon.

      • Anonyymi

        Toi on järkevin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on järkevin.

        Koska kun lataa Moi sovelluksen voi sillä seurata helposti datankulutusta.


      • Anonyymi

        Eikös datan käyttöä voi seurata joka puhelimessa ja laittaa rajankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös datan käyttöä voi seurata joka puhelimessa ja laittaa rajankin.

        Se ei ole yhtä tarkka kuin operaattorin seuranta koska laskee monesti myös wifin kautta tulleen datan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole yhtä tarkka kuin operaattorin seuranta koska laskee monesti myös wifin kautta tulleen datan.

        Operaattorin sivulta voi sitten varmistaa jos täyttyy, tärkeintä ette näytä liian vähän. Oikein minulla näyttänyt.


    • Anonyymi

      Se, joka toimii parhaiten niillä paikoilla, joissa mobiiliverkon toiminta on sinulle kriittisintä.

      Mikään vaihtoehdoista ei ole paras joka paikassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe