Moi olen 13 v poika! Asun pk-seudulla kerrostalossa. Unelmani on päästä ajamaan rallia ehkä jopa Sm sarjassa ja jos kykyjä riittää mm-sarjassa. Kannattaisiko aloittaa kartingista vanhemmat olisivat valmiita tukemaan rahallisesti.
Ralli kuskiksi ryhtyminen
7
2522
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miten karting aloitetaan. Olisi myös kiva jos joku voisi vastata suht nopeasti🙂.
- Anonyymi
Sponsorit täytyy olla kunnossa ja sit vaa ostelee leluja ja radalle ennen kaikkea🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sponsorit täytyy olla kunnossa ja sit vaa ostelee leluja ja radalle ennen kaikkea🤩
Miten sais helposti sponsoreita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sais helposti sponsoreita?
Ihana että unelmoit! Alkuun täytyy varmasti vanhempien/muiden tuttujen maksaa, eikä autoilu todellakaan ole mitään halpaa puuhaa! Myöhemmin saatat saada oikeita sponsoreita, jos pääset tarpeeksi pitkälle ja taitosi huomataan (ja sinusta tuntuu olevan mainostuksellisesti hyötyä) :)
Sulla on vielä kaikki mahdollisuudet mennä ja oppia! Jos haluat rallikuskiksi päästä niin kannattaa aloittaa heti. Hyväksi kuskiksi ei tule muuta kuin ajamalla. Jos sinulla vanhemmat tukevat niin anna palaa vaan!
Täällä nimittäin kirjoittelee kohta 18 vuotiaaksi kääntyvä tyttö, jonka ralli-intoilua vanhemmat vastustavat (thank god täysi-ikäisyys edessä!). Ilman vanhempia rahallisesti kalliin harrastuksen kustantaminen on kuitenkin minulle mahdotonta vielä pitkään ja siinä särkyikin sitten unelmat WRC:stä :D Nauti kun voit!
- Anonyymi
Älä luovuta
- Anonyymi
Sponsorit ovat aina varakkaita yrityksiä, maailmalla tai maksunaisia!
- Anonyymi
Luulen että on aika paha paikka mennä tuo Harjukadun neulansilmä, koska ovat laittaneet uutta asfalttia sinne jne...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756