Moi olen 13 v poika! Asun pk-seudulla kerrostalossa. Unelmani on päästä ajamaan rallia ehkä jopa Sm sarjassa ja jos kykyjä riittää mm-sarjassa. Kannattaisiko aloittaa kartingista vanhemmat olisivat valmiita tukemaan rahallisesti.
Ralli kuskiksi ryhtyminen
7
2366
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miten karting aloitetaan. Olisi myös kiva jos joku voisi vastata suht nopeasti🙂.
- Anonyymi
Sponsorit täytyy olla kunnossa ja sit vaa ostelee leluja ja radalle ennen kaikkea🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sponsorit täytyy olla kunnossa ja sit vaa ostelee leluja ja radalle ennen kaikkea🤩
Miten sais helposti sponsoreita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sais helposti sponsoreita?
Ihana että unelmoit! Alkuun täytyy varmasti vanhempien/muiden tuttujen maksaa, eikä autoilu todellakaan ole mitään halpaa puuhaa! Myöhemmin saatat saada oikeita sponsoreita, jos pääset tarpeeksi pitkälle ja taitosi huomataan (ja sinusta tuntuu olevan mainostuksellisesti hyötyä) :)
Sulla on vielä kaikki mahdollisuudet mennä ja oppia! Jos haluat rallikuskiksi päästä niin kannattaa aloittaa heti. Hyväksi kuskiksi ei tule muuta kuin ajamalla. Jos sinulla vanhemmat tukevat niin anna palaa vaan!
Täällä nimittäin kirjoittelee kohta 18 vuotiaaksi kääntyvä tyttö, jonka ralli-intoilua vanhemmat vastustavat (thank god täysi-ikäisyys edessä!). Ilman vanhempia rahallisesti kalliin harrastuksen kustantaminen on kuitenkin minulle mahdotonta vielä pitkään ja siinä särkyikin sitten unelmat WRC:stä :D Nauti kun voit!
- Anonyymi
Älä luovuta
- Anonyymi
Sponsorit ovat aina varakkaita yrityksiä, maailmalla tai maksunaisia!
- Anonyymi
Luulen että on aika paha paikka mennä tuo Harjukadun neulansilmä, koska ovat laittaneet uutta asfalttia sinne jne...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893774- 252136
- 2002062
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871594PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3491508Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901181Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo151149- 931120
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32995Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926