Ralli kuskiksi ryhtyminen

Anonyymi

Moi olen 13 v poika! Asun pk-seudulla kerrostalossa. Unelmani on päästä ajamaan rallia ehkä jopa Sm sarjassa ja jos kykyjä riittää mm-sarjassa. Kannattaisiko aloittaa kartingista vanhemmat olisivat valmiita tukemaan rahallisesti.

7

2366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja miten karting aloitetaan. Olisi myös kiva jos joku voisi vastata suht nopeasti🙂.

• Anonyymi

Sponsorit täytyy olla kunnossa ja sit vaa ostelee leluja ja radalle ennen kaikkea🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sponsorit täytyy olla kunnossa ja sit vaa ostelee leluja ja radalle ennen kaikkea🤩

Miten sais helposti sponsoreita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sais helposti sponsoreita?

Ihana että unelmoit! Alkuun täytyy varmasti vanhempien/muiden tuttujen maksaa, eikä autoilu todellakaan ole mitään halpaa puuhaa! Myöhemmin saatat saada oikeita sponsoreita, jos pääset tarpeeksi pitkälle ja taitosi huomataan (ja sinusta tuntuu olevan mainostuksellisesti hyötyä) :)

Sulla on vielä kaikki mahdollisuudet mennä ja oppia! Jos haluat rallikuskiksi päästä niin kannattaa aloittaa heti. Hyväksi kuskiksi ei tule muuta kuin ajamalla. Jos sinulla vanhemmat tukevat niin anna palaa vaan!

Täällä nimittäin kirjoittelee kohta 18 vuotiaaksi kääntyvä tyttö, jonka ralli-intoilua vanhemmat vastustavat (thank god täysi-ikäisyys edessä!). Ilman vanhempia rahallisesti kalliin harrastuksen kustantaminen on kuitenkin minulle mahdotonta vielä pitkään ja siinä särkyikin sitten unelmat WRC:stä :D Nauti kun voit!

• Anonyymi

Älä luovuta

• Anonyymi

Sponsorit ovat aina varakkaita yrityksiä, maailmalla tai maksunaisia!

• Anonyymi

Luulen että on aika paha paikka mennä tuo Harjukadun neulansilmä, koska ovat laittaneet uutta asfalttia sinne jne...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      89
      3774
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2136
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2062
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1594
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      349
      1508
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      90
      1181
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      15
      1149
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      93
      1120
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      995
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      926
    Aihe