Karmea ajokokemus

Vein autoni huoltoon ja eikös nämä hyväkkäät antaneet minulle sijaisautoksi Toyotan. Tämän kulkineen ajo-ominaisuudet saivat minun hermoromahduksen partaalle kun tohjo ei halunnut kulkea suoraan kiemurteli kuin käärmeen kusi erämaassa. Onekksi työmatka ei ollut pitkä ja sain oman autoni takaisin illalla.
Tämä karmaiseva kokemus riitti minulle Toyotasta ja tein pyhän päätöksen, ei enää ikinä Toyotan rattiin.
2181
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Vais niin.uskotaan.

1Äänestä

Miten selkä ja kuulo??

Äänestä
  • täysin paskana ja lisäksi hermot riekaleina.

1Äänestä

Aloitus on pelkkää valhetta Toyota on erittäin suuntavakaa ja varsinkin suurilla nopeuksilla ja mutkaisilla teillä toisin kuin Škoda joka pomppii tasaisellakin tiellä kuin västäräkki kynnöspellolla.

1Äänestä
  • Terot ei ole kunnon autolla ajaneetkaan tuhnulla horjuneet tien tukkeena aina kun tuommosta veistelevät..

1Äänestä

• Hihii, Toyota vakaa suurilla nopeuksilla.
    Viikon paras läppä.

1Äänestä

• Tietää teini joka saa mopokortin jo ensi suvena.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hihii, Toyota vakaa suurilla nopeuksilla.
    Viikon paras läppä.

Tojolla pienikin nopeus tuntuu suurelta.

Äänestä

Voisko nyt joku muukin vastata ettei minun tarvii keksiä kaikkia itse.

2Äänestä

Minä sain kerran 7-paikkaisen tosi korkean Corolla Verson sijaisautoksi Audin huollon ajaksi ja suuntasin saman tien moottoritielle. Arvelin autoa tosi huonoksi ajaa, mutta yllätyin todella... Sehän kulki tosi vakaasti sitä 130 mittarinopeutta mitä siellä sai ajaa. Moottorin kierrokset kylläkin oli melkein neljässä tonnissa, mutta ei se kuitenkaan ollut sen meluisampi tai janoisempi kuin joku uudempikaan bensa-auto. Positiivinen kokemus.

1Äänestä
  • Hihii, vai luvallista 130km/h, ihan uusi rajoitus.

Äänestä

• Olipa kerran hiljaisempi Toyota, mutta eipä ole enää, halpuutus toimii näin.

1Äänestä

• Versohan menee sinne, minne tuuli kuljettaa sivutuulessa.

1Äänestä

Kyllähän Wv on tunnettu "Katri Helenana" jo vuosikausia! "Minne tuuli kuljettaa..."

Äänestä

Toyota on maailman vahvin "auto". Se jaksaa vetää perässään 10 auton letkaa vaivattomasti. Huom. "auto" heittomerkkien sisällä.

Äänestä
  • On se teknisesti katsoen autonomainen laite. Sisämelu, tuhnuus ja ruostuminen ovat kuitenkin kaikkien länsimaisten normiarvojen ulkopuolella.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

On se teknisesti katsoen autonomainen laite. Sisämelu, tuhnuus ja ruostuminen ovat kuitenkin kaikkien länsimaisten normiarvojen ulkopuolella.

Mitä tarkottaa tuhnuus? Onks se pinttynyttä pierun hajua?

Äänestä

Aloituksen väsännyt trolli ei ole koskaan ajanut Toyotalla. Se on yleisesti tunnettu tosiasia että Toyotan ajo-ominaisuudet ja mukavuus ovat erinomaiset.

Äänestä
  • Onpas Tojot muuttuneet muutamassa kuukaudessa, jos ne nyt ovat ajo-ominaisuuksiltaan erinomaisia.

Äänestä

Aloittaja on jäänyt 80 luvulle milloin autojen ajettavuuksissa oli eroja. uudet autot kaikki samanlaisia ajaa

Äänestä
  • Eivät muuten ole.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Vein autoni huoltoon ja eikös nämä hyväkkäät antaneet minulle sijaisautoksi Toyotan. Tämän kulkineen ajo-ominaisuudet saivat minun hermoromahduksen partaalle kun tohjo ei halunnut kulkea suoraan kiemurteli kuin käärmeen kusi erämaassa. Onekksi työmatka ei ollut pitkä ja sain oman autoni takaisin illalla.
Tämä karmaiseva kokemus riitti minulle Toyotasta ja tein pyhän päätöksen, ei enää ikinä Toyotan rattiin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu