Karmea ajokokemus

Anonyymi

Vein autoni huoltoon ja eikös nämä hyväkkäät antaneet minulle sijaisautoksi Toyotan. Tämän kulkineen ajo-ominaisuudet saivat minun hermoromahduksen partaalle kun tohjo ei halunnut kulkea suoraan kiemurteli kuin käärmeen kusi erämaassa. Onekksi työmatka ei ollut pitkä ja sain oman autoni takaisin illalla.
Tämä karmaiseva kokemus riitti minulle Toyotasta ja tein pyhän päätöksen, ei enää ikinä Toyotan rattiin.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vais niin.uskotaan.

    • Anonyymi

      Miten selkä ja kuulo??

      • Anonyymi

        täysin paskana ja lisäksi hermot riekaleina.


    • Anonyymi

      Aloitus on pelkkää valhetta Toyota on erittäin suuntavakaa ja varsinkin suurilla nopeuksilla ja mutkaisilla teillä toisin kuin Škoda joka pomppii tasaisellakin tiellä kuin västäräkki kynnöspellolla.

      • Anonyymi

        Terot ei ole kunnon autolla ajaneetkaan tuhnulla horjuneet tien tukkeena aina kun tuommosta veistelevät..


      • Anonyymi

        Hihii, Toyota vakaa suurilla nopeuksilla.
        Viikon paras läppä.


      • Anonyymi

        Tietää teini joka saa mopokortin jo ensi suvena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, Toyota vakaa suurilla nopeuksilla.
        Viikon paras läppä.

        Tojolla pienikin nopeus tuntuu suurelta.


    • Anonyymi

      Voisko nyt joku muukin vastata ettei minun tarvii keksiä kaikkia itse.

    • Anonyymi

      Minä sain kerran 7-paikkaisen tosi korkean Corolla Verson sijaisautoksi Audin huollon ajaksi ja suuntasin saman tien moottoritielle. Arvelin autoa tosi huonoksi ajaa, mutta yllätyin todella... Sehän kulki tosi vakaasti sitä 130 mittarinopeutta mitä siellä sai ajaa. Moottorin kierrokset kylläkin oli melkein neljässä tonnissa, mutta ei se kuitenkaan ollut sen meluisampi tai janoisempi kuin joku uudempikaan bensa-auto. Positiivinen kokemus.

      • Anonyymi

        Hihii, vai luvallista 130km/h, ihan uusi rajoitus.


      • Anonyymi

        Olipa kerran hiljaisempi Toyota, mutta eipä ole enää, halpuutus toimii näin.


      • Anonyymi

        Versohan menee sinne, minne tuuli kuljettaa sivutuulessa.


    • Anonyymi

      Kyllähän Wv on tunnettu "Katri Helenana" jo vuosikausia! "Minne tuuli kuljettaa..."

    • Toyota on maailman vahvin "auto". Se jaksaa vetää perässään 10 auton letkaa vaivattomasti. Huom. "auto" heittomerkkien sisällä.

      • Anonyymi

        On se teknisesti katsoen autonomainen laite. Sisämelu, tuhnuus ja ruostuminen ovat kuitenkin kaikkien länsimaisten normiarvojen ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se teknisesti katsoen autonomainen laite. Sisämelu, tuhnuus ja ruostuminen ovat kuitenkin kaikkien länsimaisten normiarvojen ulkopuolella.

        Mitä tarkottaa tuhnuus? Onks se pinttynyttä pierun hajua?


    • Anonyymi

      Aloituksen väsännyt trolli ei ole koskaan ajanut Toyotalla. Se on yleisesti tunnettu tosiasia että Toyotan ajo-ominaisuudet ja mukavuus ovat erinomaiset.

      • Anonyymi

        Onpas Tojot muuttuneet muutamassa kuukaudessa, jos ne nyt ovat ajo-ominaisuuksiltaan erinomaisia.


    • Anonyymi

      Aloittaja on jäänyt 80 luvulle milloin autojen ajettavuuksissa oli eroja. uudet autot kaikki samanlaisia ajaa

      • Anonyymi

        Eivät muuten ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe