Auttakaa naista mäessä?
Olen matkalla pienellä budjetilla ja etsin Tallinnassa edullista ruoka- ja juomaravintolaa, mielellään vanhankaupungin/ydinkeskustan alueella.
Olen viimeksi vieraillut Tallinnassa 2 vuotta sitten, joten varmaankin hintataso
ja paikat on muuttuneet?
Olen kiitollinen vinkeistänne!
Edullisia ruoka- ja juomapaikkoja Tallinnassa?
4
276
Vastaukset
- Anonyymi
Borssikeitto legendaariset Narva Kohvik ja Energia kohvik
Vanhat paneloidut seinät - tosi tunnelmaa
Löytyy muutakin arkiruokaa - Anonyymi
Sadama 9 hotellin soppalounas eli montaa sorttia ja saa santsata leivän kera
- Anonyymi
Aloittaja kysyy ruokapaikkoja ja jos hänelle vastaa mainiten paikan nimeltä niin sensuuri tulkitsee viestin mainokseksi ja poistaa sen! Eipä tästä foorumista paljon hyötyä ole kenellekään jos linja on tuo. Kaiken maailman asiattomuudet kyllä saavat olla täällä vaikka maailman tappiin.
- Anonyymi
Ja suomalaisen baarin viereinen kellariravintola Virukadulla on suht edullinen. Isot ja maittavat annokset, alle kympillä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503924
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342861Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201909
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 371815
- 1861787
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258