Oma elämä.

Anonyymi

Hei! Kerronpa vähän tässä omasta elämästä. Elämä on muuten hyvin, hieno asunto, rahaa, ja ruokaa, vuokrat maksettu. Muuten sitte ollutki jo pidemmän aikaan tylsää ja masentanut. Työelämä aivan sekasin, ei ole mitää vakituista työtä oikeen koskaan ollut ja en tiedä mitä teen, epäonnistunut mones työpaikas ja semmosta, nyt olen työtön. Päivät yksin, ei ole yhtään ketään kaveria, ei kukaan soittele, ei käy kyläs, ei pääse kenenkää kylään. Ennen oli vähä erilaista. Pääty suhdekki tossa niin tuntu et kaikki hajos, kaikki menny elämästä pois. Joutuu elää pienellä rahalla. Päivät ei oikein kulu, tuntuu päivät pahalta. En haluaisi elää, mut on pakko, ei täs elämäs oo mitää jännää. Olen kokeillut deittailua, mut pahemmaksi on vain mennyt. Ei tunnu enää ketää kiinnostavan, ja varmaa oon joku luuseri, et kaikki vihaa mua. Ja tuntuu et ongelmatapauksienkaa ei kukaa halua olla tekemisis, ei kaikki ymmärrä. Haluaisin tyttöystävän, mutta ei näköjään näin saa. En polta, ja juomista vähentänyt, ei niin baarit enää kiinnosta. Usein on paha olla. En tiedä miten tästä eteenpäin.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritän saada kuntoilua näin vaikeina aikoina, mutta välillä sekin on vaikeeta, ku tuntuu että on niin ulkopuolinen ja tyhjä olo täs elämäs. Varsinki nyt kun jäi työttömäksi, niin ei ole hirveästi tekemistä ja on vielä yksinäisempi tunne ja olo. Pelkään että kohta unirytmiki menee sekaisin. Tuntuu et on jumissa eikä pääse irti tästä.

    • Anonyymi

      Outoo ettei kukaa niinku kommentoi mun ilmotukseen, mikäs ihmisiä vaivaa?

    • Anonyymi

      Sen kautta mikä kiinnostaa on paras ponnistaa. Ja ehkäpä kaiken turhautumisen keskellä elää niin, että mitä mahdollisuuksia elämällä on vielä tarjota. Vastaus löytyy sinusta itsestäsi. Apua valitettavasti tuntuu joutuvan etsimään. Kolmas sektori ainakin pystyy jeesaamaan akuutimmin. Jos ei omassa kylässä, niin sitten isommassa. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        No tää ei paljo mitää tsempannu, ihan sama jos ihmisiä ei kiinnosta, masentuu vaa enempi.


    • Anonyymi

      Jos olet alle 30 v. niin ehdit vielä hyvin vaikka opiskella insinööriksi tai miksi vaan. On siellä nuorten joukossa vanhempiakin kuin 30 v. joka luokalla. Jos elämästä puuttuu kiinnostus eikä ole innostusta mihinkään, niin sen innostuksen saa syttymään kun mietit ensin minkälaista työtä vaikka voisit kuvitella itsesi tekevän mielellään, ja sitten alat ihan järjestelmällisesti selvittämään miten sinne hakeudutaan opiskelemaan ja mitä siihen vaaditaan. Sitten kun ymmärrät että sinäkin voit sen tehdä, niin suuri seikkailu alkaa, kohti parempaa elämää! Jos et usko itseesi tai taitoihisi, niin sitäkin puolta voit kehittää. Toki pitää olla itselleen rehellinen, että missä vaiheessa on. Eihän tikkaitakaan voi lähteä kiipeämään puolivälistä, vaan pitää lähteä siitä missä on.

    • Anonyymi

      No vielä joulukuussa meni hyvin. Oli töitä ja parisuhde, sain potkut ja nainen otti eron, en tiiä oon iha jumissa elämäs. Baareissakaan ei tutustu ihmisiin.

    • Anonyymi

      Jotenki nii paska olla yksin. Vanhemmat vaan soittaa nykyää, entiset kaverit lähteny menee, ja 1 ystävä sai poikaystävän ja pisti välit muhun poikki. Oon miettiny harrastusta ei helppoa. Jotenki hajottaa, kuntoilen ny vaan ja sit katon töllöä vaan.

    • Anonyymi

      Haluaisin tutustua aloittajaan, onko sulla joku nimimerkki tai joku sovellus jota kautta voisi saada suhun yhteyttä. Tämä ei ole provo. Tutustuisi suhun tosi mielelläni. Onko sulla ehdotuksia miten edetään tästä että saisimme vaihdettua yhteystiedot tai tapa jolla saisi suhun yhteyden...🤔

      • Anonyymi

        Jos olet nainen käy? En nyt halua miehiin tutustua


    • Anonyymi

      AIka perseestä tää on yksin päivät. ja aika ei ees kulu, en tiedä, vaikka lähtee uloski näkee ihmisiä, silti on tuola ihan yksin, mitä tuola ees tekee, parempi nukkua päivät.

    • Anonyymi

      Aika usein huomannu et ihmisiä ei kiinnosta tällänen ihminen, unohdetaa vaa, usein tuntuu pahalle, ettei ole edes olemas, yrittää tuola kuluttaa aikaa, hajottaa vain, sitä tuntuu et vain haluaa olla yksin kotona, eikä mee mihkää, tääläki alkaa hajottaa, sit näkee kauniita tyttöjä mitä ei voi saada, se masentaa vielä lisää. Sit mielialat heittelee, välill ihan ok fiilis ja sit välillä tuntuu et kaikki hajoo päälle, olen toki yrittäny saada kavereitaki, mutta jotain vikaa mussa on, kun eivät halua olla missää tekemisis ja tutustua, kyllä hajottaa.

      • Anonyymi

        Mikset voi saada niitä kauniita tyttöjä?


      • Anonyymi

        En tiedä. Nykyään en saa kun olen lihonut. Ajattelin laihduttaa.


    • Anonyymi

      Alkoholiki vaa masentaa enempi kun juo yksin eikä ole kivaa, rahaa menee kaivoo ja tulee paskempi olo.

      • Anonyymi

        No se on aika heikko masennus-"lääke" tunnetusti joo... Sekä muukin "lääke".


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen nainen ja haluan edelleen tutustua aloittajaan, joten miten me nyt menettelemme?

      • Anonyymi

        No saako sun sähköpostin?


    • Anonyymi

      Kerro lisää

      • Anonyymi

        Mitä kerro lisää?


    • Anonyymi

      No en tiedä. Jumittaa tää elämä niin
      Kun ei ole rahaa ja töitä enkä tiedä mitä haluan tehdä ja mikää ei kiinnosta ja kaveriton yksinkertanen mies saa naiset juoksemaan kauas,ei pysty mitää asialle. Täl hetkel laihdutan ja pysyn alkoholista erossa.

    • Anonyymi

      Vaikka täs kuinka yrittäis nii silti jumittaa koko elämä, en tiedä mitä tehdä, apua olen hakenut. Mutta yksin on tosi vaikea olla.

    • Anonyymi

      Hirveesti ihmisiä ei kiinnosta, what ever.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe