Meidän vanhemmat ei asu yhdessä mutta ne seurustelee. Kaikki lomat ja muut ollaan yhdessä. Siis voinko seurustella melkein veljen kanssa?
Saako melkein veljen kanssa seurustella
5
1793
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ”melkein veli” on biologinen veli tai velipuoli niin ei mielellään. Jos ei oo sulle sukua, niin mikä ettei?
- Anonyymi
jos ette ole biologisia sisaruksia, niin ei ole mitään väärää harrastaa keskenään seksiä.
- Anonyymi
vaikka pelkkä kädestäpitokin voi olla seksiä jos se kiihottaa tarpeeksi. Erilaiset yhdyntäratkaisut ovat on sitten erikseen, seksiä nekin ja edelleen yksi kymmenistä alastonseksin tyyleistä
- Anonyymi
Seurustelu on sallittua jos ette ole verisukulaisia. Jos teillä ei ole yhteistä isää tai äitiä ettekä ole ensimmäisiä tai toisia serkkuja. Verisukulaisilta se on kiellettyä.
- Anonyymi
serkuista olet kyllä väärässä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876