Mersut joutavat paaliin

Anonyymi

Mersu on yksi taantuvista automerkeistä. Yrittää epätoivoisesti jatkaa dieselmalleilla, vaikka aika vaatii ihan muuta. Mallisto on aika rumakin ja laatu sekä materiaalit eivät ole sitä, mihin Mersuissa on totuttu. Bemarilla ei tule olemaan sen ruusuisempi tulevaisuus, vaikka on sentään laadussa edellä.

23

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitenkä päädyit tuollaiseen johtopäätökseen? Ihan itse vai auttoiko kaverit?

    • Anonyymi

      Aloittajalla ei liene ongelmaa uuden ostamisessa. Satasien ”mersut” ovat ne mitä aloittaja itse havittelee mutta rahapussi ei anna myöten edes niihin. Ne ovat todellakin paalausta varten.

    • Anonyymi

      Onko tämä aloittajan katkera kirjoitus kun ei ole varaa Mersuun tai Bemariin?

    • Anonyymi

      Corollapoikien vuodatusta tuollaiset avaukset.

      • Hihii, tämä oli osuuteni keskusteluun. Muuhun en pysty.


    • Kuinka monen vuoden käyttöikä lieneekään uudella Mersulla?

    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole ihan niin persaukinen kuin te pojat luuulette. Viides Mersu menossa, nyt E 200 CDI vm 2015.

      • Anonyymi

        Vanha reuhka.. ja kilsat tietysti ”maltilliset” vanhan taksin 450tkm


      • Anonyymi

        Koeajoin tuota''suomalaisten'' köyhä versiota niin täytyy kyllä sanoa että jalkoihin jää tuolla ruppanalla.
        Suomalaisilla ei vaan yksinkertaisesti ole varaa oikeisiin Mersuihin.


    • Anonyymi

      Olisipa joku sanonut 20 vuotta sitten, että Mersuun ja Daciaan tulee vielä sama moottori. Hulluksi olisi sanottu.

      • Anonyymi

        Ei mersu käytä enää renaultin moottoreita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mersu käytä enää renaultin moottoreita.

        Päinvastoin, Mercedes ja BMW käyttää jopa suuremmissa kokoluokissa Peugeotin moottoreita, se siitä saksalaisuudesta.


    • Anonyymi

      Saksan talous on alkanut kupruilla, ettei kävisi ohrasesti?

    • Anonyymi

      otin ohrajuomaa kun kuulin että mersu on alentunut huijaamaan päästöissä, eli ohrasesti kävi.

    • Anonyymi

      Mersut ruostuu. puoli vuotta vanhoja mersuja menee korjaamolle ruostekorjauksiin ja maalattavaksi

      • Anonyymi

        Ei ole mersun henkilöautoissa ruoste ollut ongelma 2007 vuoden jälkeen tehdyissä autoissa.


    • Anonyymi

      Kateus on ansaittua ja aika moni on siihen syyllistynyt tässäkin ketjussa, hävetkää ja tyytykää niini Corolloihin ja olkaa kyykyssä ansionne mukaan.

    • Anonyymi

      Aloittajalle ei myönnetä lainaa minkäänlaiseen ajopeliin, ei edes jopoon. Työkokeilussa ollessa alkaa varmasti pännimään kun työssä käyvät ajelee mersuilla ja itse saa laskea pennejä siihen riittääkö rahat tänään muuhunkin kun makarooniin.

    • Anonyymi

      Saksalaisten autojen laatutaso on romahtanut, mutta olut on hyvää.

      • Anonyymi

        Paras on hyvän pahin vihollinen.
        Tsekki olut on paras.


    • Anonyymi

      meskun sneijaaminen sluuttaa ku diisseli delaa, febun kösselt lipsaahti snadit relat" mersu lopettaa toimintaa"
      et siin!

    • Anonyymi

      Molemmat ovat kyllä surkeita teknisellä kestävyydellä, se on kuitenkin täyttä puppua että Bemari olisi edellä Mersua, matkii Mersua minkä ehtii aina mallista toiseen ja moottoreissa Mersu on edelläkävijä kun verrataan Bemariin.

    • Anonyymi

      Huonosti on silloin asiat kummallakin, sillä MB:n on sanottu osaavan dieselmoottorit, mutta bensiinimoottoriin ei kannata sekaantua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe