Keltainen kyynärpää?

Anonyymi

Huomasin että toisen kyynärpään väri muuttunut pikkuhiljaa kellertäväksi. Toisen kellertää myös vähän mutta ei niin paljon. Kyynärpää on myös kuiva ja ei auta vaikka rasvaa koko ajan. En kehtaa enää t-paidalla kulkea kun häiritsee itteä. Voiko minulla olla maksasairaus? Pelottaa... Viimeksi verikokeet otettu vuosi sitten..Olen vasta 26vuotias....

4

1160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos et ole lyönyt sitä mihinkään .Mustelmahan kellastuu paratuessaan.Mene lääkäriin ja pyydä maksakoetta eli otettaan verikokeena.Tiesit sen varmaan.Kellertääkö sun silmät eli valkuaiset?

• Anonyymi

Olisiko syynä sama kuin minulla, että iho kyynärpäässä on kovemmassa rasituksessa ja kehittää suojakseen tavallaan kovettumaa. Minulla tuo syntyy vasempaan kyynärpäähän koska istuessani illalla sohvalla telkkaria katsellessa, nojaan tuolla kyynärpäällä karkeakankaiseen käsinojaan. Mikään rasvailu ei ole auttanut kunnolla.

Nyt kesällä olen ollut muualla eikä tuollaista säännöllistä nojailua ole ollut, niin kyynärpään kuiva iho on lähes normalisoitunut.

Maksasairauden kellastuminen näkyy ensimmäisenä silmien valkuaisen kellastumisena ja sitten koko ihon kellastumisena. Maksasairaus ei kellasta ihoa läikikkäisesti.

• Anonyymi

Ihon perussävy vaihtelee. Sen näkee, kun vertailee vaikka eri ihmisten kämmenten ihoja. Itselläni on hieman kellertävä ihon väri, ollut aina. Eli eiköhän kellertävät kyynärpäät ole seurausta ihon perussävystä ja siitä, että alueella on kovettuma iholla.

Lopeta pään nojaaminen kyynärpäähän ja rasvaa kyynärpäitä säännöllisesti. Siitä kyynärpäät pehmenevät ja iho ohenee.

Tuskin kukaan tuijottaa kyynärpäitäsi. Taidat olla vähän enemmän neuroottisuuteen tapuvainen persoona? Relaa! Suurin osa porukoista tuijottaa joko omaan napaansa tai kännykkäänsä. Elämää niiden ulkopuolella ei juurikaan ole.

• Anonyymi

Uskomatonta. Maksan sairausko näkyisi ensimmäisenä kyynärpäissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      2970
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      54
      1416
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      75
      1041
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      988
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      911
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      872
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      848
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      832
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe