Missä vika??Onko?

Anonyymi

Minulla on Toyota Jaris 40,000 km ajettu katsastettu .Alanu sillä itse 1000km Mistä johtuu kun hiljaa jarruttaesssa jarrut rahisee ,kovemmalla vaudilla ei.ja kun pysähdyn olis kun vähän lonksahtais, missä vika vai onko? jarrupaloja jäljellä 50% autoliikkeen tarkastuksessa.

8

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään havaintoa. Itse ajoin 90,000km. 2012 Yariksella ilman rahinoita. Huollossa sanoi palojen olevan lasittuneet ,vaihdoin 80.000 kilometrissa.

    • Anonyymi

      Liukutapit jumissa

      • Anonyymi

        Korjaan, teletapit


    • Anonyymi

      Ai kun ajat kerran viikossa ja levyt ovat ruosteessa ulkona seisovassa autossa.
      Voi vähän rahistakin. Aja 500 km viikossa ja Toitsusi toimii ilman vikoja 20 vuotta.

      • Anonyymi

        Yaris ilman vikoja 20 vuotta, hihii mikä vitsi ja uskon vahvistusta.
        Halvalla ei hyvää saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yaris ilman vikoja 20 vuotta, hihii mikä vitsi ja uskon vahvistusta.
        Halvalla ei hyvää saa.

        Hihii ja paskat taas housuissa. Voi että minä olen täys idiootti. Ilmankos peruskoululaisetkin jo naureskelevat vaikka kuusikymppiä on jo täynnä.


      • Anonyymi

        Hyvä juttu, pidetään asiaa pinnalla ja muistetaan myös Toyotan massiivinen ruosteongelma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu, pidetään asiaa pinnalla ja muistetaan myös Toyotan massiivinen ruosteongelma.

        Sulkijalihakseni löysyyttä unohtamatta. Toivottavasti edes pyykkieni pesijä yh-äippä saa myötätuntoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3370
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2564
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1867
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1674
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1522
    Aihe