*ttuillaanko Audi-kuskeille liikenteessä enemmän kuin muille?

Anonyymi

Hei!
Pohdin auton hankintaa ja yksi mahdollisuus on Audi. Olen kokematon kuski enkä haluaisi ylimääräistä *skaa niskaan muilta kuskeilta ajaessani. Koeajoin yhtä Audia, jolla oli kyllä mukava ajaa. Audi-kuskeista on kuitenkin kaikenlaisia vitsejä, ja heihin tunnutaan suhtautuvan vähän katkerasti. Miten liikenteessä? Te, jotka olette ajaneet sekä Audia että muita autoja, onko teille *ttuiltu enemmän liikenteessä, kun olette olleet Audin ratissa?

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies ei välitä muiden jutuista, vaan päättää itse millä ajaa ja jättää kateellinen Sten ininät omaan arvoonsa.

    • Anonyymi

      Olen nainen ;)

      Tarkoitan sitä, että alkavatko muut autoilijat kiilailemaan ja käyttäytymään huonommin liikenteessä, kun näkevät Audin?

      • Anonyymi

        Ole huoleti, täällä Audi saastaa levittävät eivät omista edes polkupyörää. Ovat yleensä niitä raukkoja, joita kutsutaan peräkammarin pojiksi. Osa on tietysti niitä riisikuppien omistajia, jotka ovat ikänsä tunteneet alemmuutta liikenteessä.
        Onhan se mahdollista, jos tähän kaikkeen liitty vielä mielenterveys ongelmia, niin Audin omistajat saattavat joutua kokemaan erilaista häiriökäyttäytymistä. Sehän muuttuukin sitten jo poliisi asiaksi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole huoleti, täällä Audi saastaa levittävät eivät omista edes polkupyörää. Ovat yleensä niitä raukkoja, joita kutsutaan peräkammarin pojiksi. Osa on tietysti niitä riisikuppien omistajia, jotka ovat ikänsä tunteneet alemmuutta liikenteessä.
        Onhan se mahdollista, jos tähän kaikkeen liitty vielä mielenterveys ongelmia, niin Audin omistajat saattavat joutua kokemaan erilaista häiriökäyttäytymistä. Sehän muuttuukin sitten jo poliisi asiaksi!

        Juuri näin. Minullakin on mielenterveysongelma tai oikeastaanhan se on ympäristöllä. Minulla menee niin lujaa etten ehdi paljoa edes nukkua.


    • Anonyymi

      Ei kukaan sua kiilaile tai muuta. Haastaa kisaan voi joku urpo, mutta eihän siihen tarvitse alentua.

    • Anonyymi

      Hommaa vaan itsellesi kunnon saksalainen. Niin minäkin tein, ja saat nauttia vapaudesta ja voimasta maanteillämme. Liikennesäännötkään eivät ole enää rasitteena, koska sellaiset eivät koske saksalaisautoilijoita. Myös ohittaa saat silloin kun mielesi tekee. Vastaantulijoilla kun on väistämisvelvollisuus saksalaisautoihin nähden.

      Audi King.

      • Anonyymi

        Audi on sama romu kuin Skoda.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo vastaantulijahan toimi ihan oikein, kun väisti Audia, jolla on etuajo-oikeus kaikkialla. Myös ohituksissa. Ihme napinaa täällä. Jos on jotain urputtamista, niin tulkaa sanomaan se päin naamaa, jos te hiirulaiset edes uskallatte. Näppisten takaahan kaikki on varmasti maailman kovimpia "kundeja"

        Audi King.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vastaantulijahan toimi ihan oikein, kun väisti Audia, jolla on etuajo-oikeus kaikkialla. Myös ohituksissa. Ihme napinaa täällä. Jos on jotain urputtamista, niin tulkaa sanomaan se päin naamaa, jos te hiirulaiset edes uskallatte. Näppisten takaahan kaikki on varmasti maailman kovimpia "kundeja"

        Audi King.

        Eipä psykopaattien kanssa kannata alkaa riitelemään. Odotellaan, että yhteiskunta hoitaa liikennehäiriköt pois teiltä suljetuille hoitolaitoksille. Kuten Audikingit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä psykopaattien kanssa kannata alkaa riitelemään. Odotellaan, että yhteiskunta hoitaa liikennehäiriköt pois teiltä suljetuille hoitolaitoksille. Kuten Audikingit.

        Sitä päivää saat odotella hautaasi saakka.

        Audi King.


    • Anonyymi

      Joskus julkeimmat audikateelliset ruiskuttavat tuulilasivettä nokalleni, kun painostan heitä pitämään parempaa liikennenopeutta roikkumalla puskurissa. Ei aiheuta toimenpiteitä.

      • Anonyymi

        "Suomalainen on rys.sän ja ihmisen risteytys."

        - Martti Innanen , (1931 - 2014).


    • Anonyymi

      Hei, ostin juuri ensimmäisen audini. Valinnassa painoi halvat kilometrit (kaasu) ja riittävät säädöt kuskinpenkillä. On mukava ajaa pitkiäkin matkoja ja toimii kuten pitääkin. Usein olen kyllä tien tukkona motarilla noille muun merkkisille kaahaajille :). Enkä ole huomannut muuallakaan liikenteessä mitään erikoista. Vitsejähän on kaiken merkkisistä autoista ja niiden kuljettajista. Tosiasiassa oma käyttäytyminen liikenteessä vaikuttaa siihen kuinka muut käyttäytyvät. Auto kuin auto, aina kallis pitää ja lopulta siihen tulee vikaa :D

      • Anonyymi

        Kaasu-Audi on paras saksalainen. Hyvä kauppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaasu-Audi on paras saksalainen. Hyvä kauppa.

        Samaa mieltä. (Kammiosta selvinnyt)....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. (Kammiosta selvinnyt)....

        Kuin myös. Nyt olen kuitenkin miljardööri....(soros)...Ei paha?....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös. Nyt olen kuitenkin miljardööri....(soros)...Ei paha?....

        Onks sul Audi nykyään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks sul Audi nykyään?

        Ei. Muutama rolssi, aston martin, lotus, ja maybach vaan enää. Mutta olen ruvennut karsiman,omaisuutani jo siksikin. kun ikää alkaa jo olemaan, ja seuraavaan elämään ei tätä kaikea saa kuitenkaan mukaan koskaan milloinkaan. Nauttikaa elämästänne kuitenkin siten.,kuin se tarkoitettu on!


    • Anonyymi

      Kyllähän ne luuserit kateudesta vihertää Audin nähdessään, mutta kiusantekoon eivät ehdi, sen verta nopeasti upea Audini liikehtii.

      -nätti blondi kundi-

      • Anonyymi

        Elät auton kautta elämääsi. Säälittävää.


      • Anonyymi

        Audi NSU ..... König der Wege.


    • Anonyymi

      Ihan sama millä minä ajan. Jos joku käy häiriköimään tai v1ttuilemaan, niin turpaan tulee.

      • Anonyymi

        Sä oletkin feijojen parhaimmistoa...:D


      • Anonyymi

        "Jos joku käy häiriköimään tai v1ttuilemaan, niin turpaan tulee."

        Niin...sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe