Piti hankkia Corollaan uusi pelkääjän penkki. Nyt ei sit kuitenkaan turvavyö mene kiinni, koska uudessa penkissä olevan turvavyön lukon aukko on liian kapea. Turvavyön solki ei mahdu sisään. Onko olemassa jotain jatkokappaleita lukkoon, vai pitääkö hankkia kokonaan uusi turvavyö?
Turvavyön jatkopala?
Anonyymi
5
207
Vastaukset
- Anonyymi
Mietipä itse.
- Anonyymi
Se on sen jatkeen syy, eikä Toyotan. Osaat kai ommella?
- Anonyymi
Onpa taas fiksuja kommentteja! Noista on tosi paljon apua. Idiooteille pitäis antaa porttikielto näille sivuille!
- Anonyymi
Idioottien ei pitäisi antaa tehdä tuollaisia typeriä alotuksia. Katsastuksessa ei hyväksytä mitään jatkovirityksiä.
- Anonyymi
Ota se turvavyön lukko vanhasta penkistä, mutta laita sitten kunnolla kiinni, kyse on kuitenkin yhdestä tärkeimmistä turvavarusteista. Tai jos tuo ei onnistu, niin vaihda tilalle penkki, johon turvavyö käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693