Voi olla muitakin

Anonyymi

Saman miehen nimimerkkejä ovat tämän Miia ei miian lisäksi K nainen, Jeesus Kristus on Kuningas ainakin voi olla muitakin.
Jos osuin oikeaan tee parannus.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisään listaasi ainakin seuraavat nikit : Elluhallo, Pimperopom, Lounasajatus, Haavemaantyttö, Rakkaudenkäsi, Risto, Hrj, Jiimies sekä lukuisia randomeja sinkutosiosta ynnä muuta kirjainsöpöstelyä

      • Anonyymi

        Niin voi olla nuokin en tiedä mutta hyvä kun myönnät.


      • Anonyymi

        Pitäiskö sinua nyt sääliä kun käry käy niin että korvat soi ja helmat paukkuu


      • Anonyymi

        Joo, nämä kirjaimet. Joku voi oikeasti alkaa todella jollain kirjaimella ja siitä lähtee sitten rekattuna trollailua jossa on paljon hymiöö ja emojiita ja tätä tähteä * ja vaikka mitä ja aina se oma rakas hanipöö jonka kanssa sitten lirkutellaan parisuhteessa ollen palstoilla tai sitten huudetaan syytellen jostain Timoa ja sen vaimoa että kun täällä vainoaa tai kakkosta kun ei jätä ukkomiestä rauhaan


      • Anonyymi

        Sinua tässä sääliä pitää miia ei miia tee parannus naiseksi muuttuva mies.


      • Otappas listalta pois nyt hyvällä säällä minut ja käyttämäni anonyymi, jonka kirjoitukset alkaa "🙁 👓 👜 " merkeillä. Minä olen edelleenkin nainen, eikä aikomustakaan ole käydä läpi mitään muuntoprosessia. Enkä ole Ellubbi vaikka käytänkin kännykän emojeita. Jättäkää minut pois listalta taikka tulen ja puraisen varpaaseen 🤬 😡 😠

        Muutenkin vähän epäilyttää tuo sinun teoriasi yhdestä kirjoittavasta miehestä palstalla. Hänhän saisi olla täällä 24/7 ehtiäkseen toimittamaan kaikki palstan kirjoitukset. Mitä järkeä siinä yleensäkään olisi keskustella itsekseen itselleen kirjoittaen tälläisellä julkisella palstalla.

        Minulle on toisaalta ihan yks ja hailee kuka täällä kirjoittelee ja mitä luulee kenestäkin, kunhan minua ei sotketa mihinkään luulemisiin ja trollipeleihin. Peace 🐦 🐤


      • Anonyymi

        Minä en niitä siihen kirjoittanut joten en voi niitä ottaa pois.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Otappas listalta pois nyt hyvällä säällä minut ja käyttämäni anonyymi, jonka kirjoitukset alkaa "🙁 👓 👜 " merkeillä. Minä olen edelleenkin nainen, eikä aikomustakaan ole käydä läpi mitään muuntoprosessia. Enkä ole Ellubbi vaikka käytänkin kännykän emojeita. Jättäkää minut pois listalta taikka tulen ja puraisen varpaaseen 🤬 😡 😠

        Muutenkin vähän epäilyttää tuo sinun teoriasi yhdestä kirjoittavasta miehestä palstalla. Hänhän saisi olla täällä 24/7 ehtiäkseen toimittamaan kaikki palstan kirjoitukset. Mitä järkeä siinä yleensäkään olisi keskustella itsekseen itselleen kirjoittaen tälläisellä julkisella palstalla.

        Minulle on toisaalta ihan yks ja hailee kuka täällä kirjoittelee ja mitä luulee kenestäkin, kunhan minua ei sotketa mihinkään luulemisiin ja trollipeleihin. Peace 🐦 🐤

        Huumeita käyttävällä ihmisellä joka työtön, yksinäinen eikä kavereita ole, sellaisella on aikaa. Kukkaa poltellessa alkaa värikäs mielikuvituksen lento jonka avulla syntyy monimuotoiset trollit ja lisää pontta saa kun vähän ottaa oikeilta kaipaajilta vähän heidän tosielämän tarinaa mukaan.
        Yksinäiselle ja kaverittomalle on hupia koko päiväksi nähdä miten viattomat kirjoittajat saadaan hermostumaan, loukkaantumaan tai luulemaan että nyt on omansa löytynyt palstoilta. Jos taasen trolli huomaa että nyt on joku oikeasti täältä löytämässä omaansa, Se on hyvä paikka huvitella ja sotkea asioita, Vedättää molempia suuttumaan toisilleen


      • Anonyymi

        Juuri tuota kirjoittajaa ja valheiden sepittelijää tarkoitin lopeta valehtelu ja tee parannus.
        En ole koskaan käyttänyt huumeita enkä tule koskaan käyttämään. Luulempa että minulla on enemmän tekemistä päivän aikana kuin sinulla.


      • Anonyymi

        Miia ei miia ei mene sun lörinät enää läpi. Olet narsisti pahimmasta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeita käyttävällä ihmisellä joka työtön, yksinäinen eikä kavereita ole, sellaisella on aikaa. Kukkaa poltellessa alkaa värikäs mielikuvituksen lento jonka avulla syntyy monimuotoiset trollit ja lisää pontta saa kun vähän ottaa oikeilta kaipaajilta vähän heidän tosielämän tarinaa mukaan.
        Yksinäiselle ja kaverittomalle on hupia koko päiväksi nähdä miten viattomat kirjoittajat saadaan hermostumaan, loukkaantumaan tai luulemaan että nyt on omansa löytynyt palstoilta. Jos taasen trolli huomaa että nyt on joku oikeasti täältä löytämässä omaansa, Se on hyvä paikka huvitella ja sotkea asioita, Vedättää molempia suuttumaan toisilleen

        Kuuleppas pahantahtoinen trolli: Kukkaa poltellessa unohtuu sellaiset pikkuseikat kuin tämä pahainen palsta. Näkyy paljon parempia efektwjä ihan itsekseen kuin tämäiset pienet mustat tahrat valkoisella pohjalla ja pakkosyötetyt seiskan pyllymainokset.


      • Anonyymi

        Sellaista jos tekee on silti omasta käytöksestään vastuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö sinua nyt sääliä kun käry käy niin että korvat soi ja helmat paukkuu

        Tervettä terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervettä terve.

        Taitaa olla vääräoppisella fariseuksella edelleen se täyttymyksensä saamatta ja saamatta jää, ja en tarkoita nyt aloittajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeita käyttävällä ihmisellä joka työtön, yksinäinen eikä kavereita ole, sellaisella on aikaa. Kukkaa poltellessa alkaa värikäs mielikuvituksen lento jonka avulla syntyy monimuotoiset trollit ja lisää pontta saa kun vähän ottaa oikeilta kaipaajilta vähän heidän tosielämän tarinaa mukaan.
        Yksinäiselle ja kaverittomalle on hupia koko päiväksi nähdä miten viattomat kirjoittajat saadaan hermostumaan, loukkaantumaan tai luulemaan että nyt on omansa löytynyt palstoilta. Jos taasen trolli huomaa että nyt on joku oikeasti täältä löytämässä omaansa, Se on hyvä paikka huvitella ja sotkea asioita, Vedättää molempia suuttumaan toisilleen

        Muuten samaa mieltä, mutta kukkaa en kävisi mädästä päästä syyttämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas pahantahtoinen trolli: Kukkaa poltellessa unohtuu sellaiset pikkuseikat kuin tämä pahainen palsta. Näkyy paljon parempia efektwjä ihan itsekseen kuin tämäiset pienet mustat tahrat valkoisella pohjalla ja pakkosyötetyt seiskan pyllymainokset.

        Ahas! Nyt selvisi jotkut vihjailut ja se miksi yksi kuvittelee ei_mian seikkailevan vieläkin palstalla vaikka ei ole näkynyt moneen vuoteen. Minulla ei todellakaan ole mitään tekemistä ei_mian eikä mainittujen kukkien kanssa. Tämän luulijan elämää helpottaisi tajuta se tosiasia. En edes ymmärrä mitä pahaa mun kirjoituksissa on olevinaan kun yritän kirjoittaa omista tavallisista asioista.


    • Anonyymi

      Nuo sun höpinät ei mene enää läpi. Miia ei miia mies joka esittää naista se on ainakin sun nimimerkkisi. Lopeta solvaus ja tee parannus.

      • Anonyymi

        Niin, no jos on noin syvällä jossain tuolla mielikuvitusmaailmassaan, niin erottaako edes itse enää kuka hän on. Naisena esiintyjästä puhun.


    • Anonyymi

      Jumala ei katso kenenkään syntejä läpi sormien ei sinunkaan miia ei miia. Lopeta solvaus ja tee parannus.

      • Anonyymi

        Kyllä opn kauheeta kun palstalla on kehuttu miiaa. Pitäskö kehua tätä piilosta pistelevää trollia. Onko oikein ruutuvihko mihin kirjaat näitä kirjoituksia?


      • Anonyymi

        Minusta ei ole kauheaa jos jotain kehutaan. Minulla ei ole tätä kyseistä ihmistä kohtaan mitään negatiivista hän tekee vain itselle hallaa keksityillä jutuilla.


    • Anonyymi

      Haavemaarunot on ihania!

      • Anonyymi

        Aivan hirveää skeidaa se on, ei ole runoutta nähnytkään se monotoninen provojankkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan hirveää skeidaa se on, ei ole runoutta nähnytkään se monotoninen provojankkaus

        Niinpä. Ei pysty lukemaan sitä tasapaksua höttöä satojen ketjujen verran. Että on joillakin aikaa turhaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ei pysty lukemaan sitä tasapaksua höttöä satojen ketjujen verran. Että on joillakin aikaa turhaan!

        Yhdellä ja samalla tyypillä, lue aloituksen konteksti ja sisäistä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä ja samalla tyypillä, lue aloituksen konteksti ja sisäistä se.

        Olen sisäistänyt ajat sitten. Yksi kirjoittaa kahta höttönimimerkkiä ja kenties lukuisat muut tuhlaavat omaa aikaansa "tuotosten" lukemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sisäistänyt ajat sitten. Yksi kirjoittaa kahta höttönimimerkkiä ja kenties lukuisat muut tuhlaavat omaa aikaansa "tuotosten" lukemiseen.

        Jep, niin Hölmölän touhua ajankäyttö tuollaiseen ettei mitään rajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä ja samalla tyypillä, lue aloituksen konteksti ja sisäistä se.

        Jos ihmisellä on flow-tila, niin sit on.


    • Anonyymi

      Teille on niin hirveän tärkeää kuka täällä on kukakin. Miten se teidän elämäänne muuttaa vaikka kaikki täällä olisi yhdeltä ihmiseltä? Ei niin mitenkään.

      • Anonyymi

        Kyllä se vaan saattaa vähän vavisuttaa, ei kaikilla mutta toisilla voi olla näin. Se tiedon vastaanottamisen tuska


    • Anonyymi

      Tuosta aloituksesta on yli kaksi vuotta. Joku on pahan pakkomielteen pauloissa edelleen.

      • Anonyymi

        No, vaihtelu virkistää jos joku muukin kuin hahmorakennelmistaan lapsekkaan ylpeä trolliäijä nostelee omia aloituksiaan. Sivusta tämä.


    • Anonyymi

      Nosto

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      570
      3780
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3278
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2699
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2094
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2051
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1857
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1825
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1740
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1709
    Aihe