Keuruu ralli 2019

Anonyymi

Onko tietoa Keuruun R rallin reitistä 17.8.2019?

43

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakin jukojärvellä ajellaan.

    • www.keuruu.fi/ptk/cgi/DREQUEST.PHP?page...id=201920103
      Tuolla tietoa reitistä, tosin karttaa ei löydy.

      • Anonyymi

        Ei aukene tuo linkki ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei aukene tuo linkki ollenkaan.

        Jos linkki ei aukee, niin Keuruun kaupungin nettisivu, ja sieltä etsii kuulutukset. Sieltä tuon löysin.


    • Anonyymi

      Laittakaa sisä suomen kirjaamolle (poliisi) sähköpostia niin ne antaa teille reitin.

    • Anonyymi

      Tukat punotti joittenkin mopon romujen kanssa tb.llä
      Pitkät tukat on jeejee..

      • Anonyymi

        Keuruun sivuilta löytyu


    • Anonyymi

      Taitaa nelonen olla vaan uutta. Muut ajettu ennenkin.

      • Anonyymi

        Onha tuo nelonenki ajettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onha tuo nelonenki ajettu

        No sittenhän uutta osuutta ei jää kuin kakkosen alkuun ja loppuun! Nyt voi todellakin jättää liinat kotiin.


    • Anonyymi

      Ek2 ajettu läpi ei varmaankaan runkia siellä. Vinkkejä missä liinalle tarvetta?

      • Eikö tämä ralli halua ollenkaan katsojia, ainakaan maksavia sellaisia? Mistään ei löydy tietoa rallipakettien (karttojen) myyntipaikoista, eikä oikein mitään muutakaan tietoa. Ei oo nettisivuja, facesivut on, mutta ei sieltäkään löydy tietoa ostettavista rallipaketista? Tietääkä joku??


    • Ek1: vanhan varuskunnan alueen perinteiset hiekkatiet.
      Ek2: Harmaakorventie, Jukojärventie, Urrilantie.
      Ek3: Lautaperäntie, Virkalahdentie, Männiköntie.
      Ek4: Virkalahdentie, Hirvontie.
      Ek5: Sprintin kanssa sama reitti keuruulla.

      • Kiitos, kun vielä sais tietoa ek aikataulusta, moneltako nro 1 kullakin eklla?


      • Anonyymi

        Mihin Harri tarttee aina näitä tietoja? Moni muu löytää kyllä ilman tyhmiä kysymyksiä pelipaikoille mutta Harrilta se ei vaan onnistu?


      • Kiitos anonyymille asiattomasta ja tyhmästä kommentista. Toivottavasti täältä pian taas poistetaan nuo tarpeettomat viestiketjut.


      • Anonyymi
        Harri63 kirjoitti:

        Kiitos anonyymille asiattomasta ja tyhmästä kommentista. Toivottavasti täältä pian taas poistetaan nuo tarpeettomat viestiketjut.

        Miten asiaton viesti? Anonyymi vain ihmettelee ihmisten avuttomuutta,kaikki pitää tarjottimella tuoda nenän eteen näille nykynuorille


      • Kiva kuulla, että olenkin vielä ihan nuori ja avuton. Olen sentään 56 v. Ja mitä tulee tarjottimella eteen tuomiseen, niin uskallan olla eri mieltä. Olen sentään aika paljon nähnyt vaivaa tämänkin rallin eteen, enkä ole täällä kysellyt mitään runkipaikkoja, vaan rallipakettien myyntiä ja aikatauluja. Mikä on tämän palstan tarkoitus, jos täällä ei suvaita asiallista keskustelua. Jotkut vaan saa nautinnon siitä, että voi toisille anonyymisti vittuilla. Se on lapsellista aikuisilta ihmisiltä. Silloin kannattaa pysyä täältä poissa. Ei se ole sinulta anonyymiltä mitään pois, jos kaukaa rallia katsomaan tuleva kyselee tietoja, joita ei netin avulla ole mistään löytynyt. Ei kaikilla ole yhteyksiä henkilöihin, joilta saa "sisäpiiritietoa".


    • Nyt tuli tieto rallimiehien facesivuille karttojen myyntipaikosta. Aikataulu julkaistaan perjantaina Ajaksin sivuilla.

    • Anonyymi

      Onko tietoa onko Ek2 lähtö Harmaakorventiellä vai maali? Jos maali niin sama paikka kuin 2015 voisi toimia?

      • Anonyymi

        KIITOS sinun, ei ainakaan enää toimi


      • Anonyymi

        Lähtö


      • Anonyymi

        lähtö on


    • Anonyymi

      onkos moni käyny jo pätkät ajamassa läpi? ei mahottomasti runkipaikkoja oo

      • Anonyymi

        hinkattu on mutta ei huudella.


      • Anonyymi

        kateelliset toppahousut


    • Anonyymi

      tutulla taktiikalla. etsi aamulla kaljahattu ja seuraa sitä päivä. varmasti kolisee

    • Anonyymi

      Kyllähän sieltä varma paikka löyty. Liinalle tarvetta varmasti, ja käveltävääkää ei kerry kilometriä enempää.

    • Anonyymi

      Mikä ek on tämän kisan paikka missä liina kireänä?

      • Anonyymi

        ek 1


      • Anonyymi

        ek 3


      • Anonyymi

        ek 4 muuntaja


      • Anonyymi

        Ek 2 lähdön takavinkkeli.., ja siitä parisataa metriä linjavikanen oikee vasen..


    • Anonyymi

      No nyt on tainnut ennakko suhaajat ajella ihan omia reittejään. Tai no voihan risteyskin olla jollekin ihan hyvä paikka.

    • Anonyymi

      Lisäksi ek5 parakin kierto on tosi paha.

      • Anonyymi

        kolmosen alun valtionmerkkimutkassa kolisee..


      • Anonyymi

        Mut nelosella o makkarakioski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kolmosen alun valtionmerkkimutkassa kolisee..

        Ei toimi....


      • Anonyymi

        muuten ois toiminu mutta järjestejä laitto siimaohjurin siihen..


    • Anonyymi

      Missä on 2 lähtö?

      • Anonyymi

        Taitaa kartassa lukee rämpsynperä tai jotain sinnepäin.


      • Anonyymi

        Ei oikein sovi aikaisempiin keskusteluihin.


    • Anonyymi

      Lonkkuhattu jäi melkee se sinisen auton alle, lähellä oli että se mylvinen ois loppunu.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe