Yamaha kasaus

Anonyymi

Laittamassa 60hv koneeseen 70hv poweria, kun ovat samanlaisia koneita. Pitääkö jotain ottaa huomioon? 70hv koneesta tulee siis lohko tähän 60hv koneeseen. Kaasarit ym pysyy tämän 60hv versiona

3

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yamahan 849cc mallisarja eroaa toisistaan vain kaasuttimilla, läppärungon rajoittimilla ja pakoputkella. Voit vaihtaa powerin tai osia päittäin. Tietenkin pisteosat pitää olla samanlaiset, esim seosbensa / autolube lohko.

https://moottoriveneily.foorumi.eu/

• Anonyymi

Autolube oli tuossa 60hv paketissa. Tässä 70hv paketissa moista ei ollut/otettu pois. Toki jos olisi ollut autolube,niin olisin sen pois ottanut. Täällä olevissa kehoitetaan se poistamaan ja ajamaan seoksella (vaikka öljyä enemmän kuluukin), mutta onpahan voitelu otettu varman päälle. Ilmeisesti 2% on sopiva yleis sekoitussuhde yeiseen ajoon.

• Anonyymi

Hei
      Tein viime kesänä saman muutoksen 60 vuoden 91 koneeseen. Muuttui täysin eri koneeksi. Ota Autolube POIS. 20 vuotta vanhat öljyletkut sekä tukkeutuvat takaiskuventtiilit letkulinjoissa ovat riski. Sitten kun se leikkaa kiinni sitä ei Suomen tasavallan työkustannuksilla kannata korjata (lisää jätettä ei korjauksia).
      Erot: pakoputki, kaasuttajat ja imuläpät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe