Hyvää huomenta Rakas Hanna💞😘
Ajatus halata sua ja suudella😊
Torstai aamuun
6
70
Vastaukset
Hyvää iltaa Rakas Hanna💞😘
Olet tänäänkin ollut mukanani tosin vai ajatuksissani😘😜🤗
Sinä Hanna olet silmieni ilo äänesi on kivan kuuloista, kunpa näkisimme pian niin voisimme kulla toisiamme🤗💑💋olla lähekkäin tuntea toistemme sydämmen lyönnit💞👫
Hanna Rakkaani❤😍🤗
T. Tuomo- Anonyymi
Olen näköjään ollut ajatuksissasi jo aamuvarhain❤️Kiitos Rakas Tuomo❤️
Kiitos Tuomo Rakkaani💞😘
Olet Tuomo komea ja sydämellinen mies ja saat todellakin sydämeni sykkimään💓💞💘🤪 ihan lähekkäin💑ollessamme tuntisit💞sen varmasti. Mahdankohan aiheuttaa sinulle Tuomo yhtään ylimääräisiä sydämen tykytyksiä🤔 Kumpa näkisimme pian🤗😊😍
Hyvää iltaa Rakas Tuomo💞😍😘
Halaus🤗suudelmat💋💋💋iltaasi
Tuomo Rakkaani❤️Olet ollut ajatuksissani tänään paljon😊😘
T. Hanna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen näköjään ollut ajatuksissasi jo aamuvarhain❤️Kiitos Rakas Tuomo❤️
Kiitos Tuomo Rakkaani💞😘
Olet Tuomo komea ja sydämellinen mies ja saat todellakin sydämeni sykkimään💓💞💘🤪 ihan lähekkäin💑ollessamme tuntisit💞sen varmasti. Mahdankohan aiheuttaa sinulle Tuomo yhtään ylimääräisiä sydämen tykytyksiä🤔 Kumpa näkisimme pian🤗😊😍
Hyvää iltaa Rakas Tuomo💞😍😘
Halaus🤗suudelmat💋💋💋iltaasi
Tuomo Rakkaani❤️Olet ollut ajatuksissani tänään paljon😊😘
T. HannaNiin olen 😘Ole hyvä vaan ❤Hanna Rakkaani❤
Kiitos Hanna Rakkaani💞😘
Varo vaan etten etten vaan ylpisty moisista kehusta🤤😁
Meidän💑 vain olisi molempien ponnisteltava sen eteen että tapaamisemme voisi järjestyä💞muuton tämä orastava oljenkorsi kuihtuu pois😔
Hanna Rakkaani😘haluasin puristaa hellästi kehoasi omaa kehoani vasten🤗Suudella huuliasi💋yhä uudelleen ja uudelleen 💑
Hyvää yötä Hanna rakas❤kauniita unia meistä💑
Hanna Rakkaani💑
T. Tuomo Anonyymi kirjoitti:
Niin olen 😘Ole hyvä vaan ❤Hanna Rakkaani❤
Kiitos Hanna Rakkaani💞😘
Meidän💑 vain olisi molempien ponnisteltava sen eteen että tapaamisemme voisi järjestyä💞muuton tämä orastava oljenkorsi kuihtuu pois😔
Hanna Rakkaani😘haluasin puristaa hellästi kehoasi omaa kehoani vasten🤗Suudella huuliasi💋yhä uudelleen ja uudelleen 💑
Hanna Rakkaani💑
T. Tuomomoose lta oli.
Jostan syystä ei vaan pysy pällä?
Heittää Anonyymille.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen 😘Ole hyvä vaan ❤Hanna Rakkaani❤
Kiitos Hanna Rakkaani💞😘
Hanna Rakkaani💑
T. TuomoKiitos Rakas Tuomo❤️😘
Kehut olivat täysin aiheelliset🤗😘
Oikeassa olet tuossa mitä laitoit tapaamisen järjestyminen vaatii molempien panostusta asiaan ja uskallusta.
Hyvää yötä sinulle Rakas Tuomo😍😘💋 ja kivoja unia meistä😴💞👫💞
Iltahali🤗iltasuukot💋huulillesi💋
Tuomo Rakkaani❤️
T. Hanna Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Rakas Tuomo❤️😘
Kehut olivat täysin aiheelliset🤗😘
Oikeassa olet tuossa mitä laitoit tapaamisen järjestyminen vaatii molempien panostusta asiaan ja uskallusta.
Hyvää yötä sinulle Rakas Tuomo😍😘💋 ja kivoja unia meistä😴💞👫💞
Iltahali🤗iltasuukot💋huulillesi💋
Tuomo Rakkaani❤️
T. HannaKiitos Hanna Rakkaani❤ öitä🤗💋💘
T. Tuomo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846555- 353581
- 443138
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402352Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202113
- 1932087
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292029- 401912
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241648