Mahtaako Ubuntuun olla mitään sääwidgettiä, joka käyttäisi lähteenään suomalaisia tai norjalaisia sääpalveluita?
Fmi / Foreca / Yrno sääwidgettiä?
9
773
Vastaukset
- Anonyymi
eikös ne kaikki käytä, Androidinkin sää tulee paikallisasemilta.
Taitaa olla ilmatieteen laitoksen asemia.- Anonyymi
Android != Ubuntu. On minullakin kännykässä Ilmatieteenlaitoksen ja Yr.non widgetit. Vastaavat paikkakuntakohtaiset kun saisi tietokoneen ruudullekin päivittymään automaattisesti.
- Anonyymi
Enpä tarvitse mihinkään sääwidgettiä.
Selaimella noita sääjuttuja tulee käytettyä ja nyky hetken "paikallissää" näkyy kun katsoo ikkunasta ulos. - Anonyymi
https://ilmatieteenlaitos.fi/saa/kouvola
Laittaa bookmarkin tuonne jollekin paikkakunnalle niin siinähän sitä on säädataa ja profetointia aivan kylliksi.- Anonyymi
Kömpelö ja epäselvä tapa. Joutuu aukaisemaan selaimen. Pitäisi saada näkyviin pienenä widgettinä kuten Android-puhelimessa. Ei mitään turhuuksia, vain pelkät säätiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kömpelö ja epäselvä tapa. Joutuu aukaisemaan selaimen. Pitäisi saada näkyviin pienenä widgettinä kuten Android-puhelimessa. Ei mitään turhuuksia, vain pelkät säätiedot.
Selainikkunan voi piilottaa ja napsauttaa tarvittaessa esiin.
Mitä se joku widgetin mini-ikkuna muka näyttää?
Lämpötilan, ehkä, joka selviää aukaisemalla ikkuna muutenkin.
- Anonyymi
Netistä hakeen ja löyty, useampiin voi vaihtaa sään lähdettä
https://itsfoss.com/display-weather-ubuntu/- Anonyymi
Tiedätkö saako noista mihinkään Fmin, Forecan tai Yr.non säädataa?
- Anonyymi
preekon sääasema toimii ilman vitsejä suoraan ja näyttää sisä ja ulkolämmöt kosteuksineen ja kuineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471