Nainen ei olis kannattanu

Anonyymi

Alkaa kuumottelemaan ja keksimään hölynpölytarinoita. Nyt nielit omas myrkkys ja pidä se mahassa ja lopeta toi naurettava uhoominen se ei sovi tommoselle herkälle landetyllerölle. En haluu mitään sulta enkä halua nähdä sua missään kiitos

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla harhat sen kun pahenee. Pitäiskö sun hoidattaa kuuppaasi?

      • Anonyymi

        Antaa uhota. Viimeinen lause sopii oikein hyvin.


    • Anonyymi

      Missä sä näät naisen? 😁 herää tonttu!

      • Anonyymi

        Unissaan kai,ei herää vaan näkee naisia,naisia.....taitaa olla puuteessa oleva pikku pili.


    • Anonyymi

      Jaaha, vee - tyylin miehen keskipäivän mietelause.

    • Anonyymi

      Ostan mustan raamatun.
      Seurauksista viis!
      Et pysty estämään. Teen mitä haluan.
      Jos uhkailet mitenkään tulet kohtaamaan karmean kohtalon.

      • Anonyymi

        Et pysty mustalla raamatulla surmaamaan ketään mutta saat hänet sekaisin, hulluksi.
        Ja sitäkö sinä haluat että joudut loppuelämäsi pelkäämään häntä?


    • Anonyymi

      Joku alkoaivoinen taitaa taas syytellä mielikuvitusnaista omista typeryyksistään.

    • Anonyymi

      On suositeltavaa ottaa lääkärin määräämät lääkkeet!

    • Anonyymi

      Miksi sitten hakkeroidut toisen puhelimeen? Nytkö alkaa pelottamaan ajatus sellistä neljän seinän sisällä? Se on sinun ansiotasi mennä sinne. Saat kiittää vain itseäsi.

    • Anonyymi

      Luoja paratkoon tätä miehen alennustilaa, voihan se olla niinkin ettei hän olisi sinulle ollut mitään antamassakaan ja vielä vähemmän halunnut nähdä, lukuisten viestiesi perusteella et ole kummoistakaan seuraa.

      • Anonyymi

        Voin allekirjoittaa tämän. Ei ole kummoista seuraa vaikka kuvittelee olevansa.


    • Anonyymi

      On varmaan raskasta itsellekin omata noin kamala ja katkera luonne,saati sitten sille toiselle.

    • Anonyymi

      Mitäs tarinoita se on mielestäs keksinyt ja mitä myrkkyä niellyt. Ainoaa uhoomista täällä näytät kyllä itse pitävän, ellei ikäväpalstalla voi muuta kuin laillasi vittuilla niin miksi ihmeessä olet täällä.

      • Anonyymi

        Itse keittelee myrkkyä jatkuvasti täällä se mies.


      • Anonyymi

        Typerät ottaa anonyymit viestit todesta ja tosissaan vailla ymmärrystä taustasta tai tarkoituksesta. Sitten tulee tehtyä niiden perusteella jotain pikkurikoksia, ja kun virhe selviää niin tulos voi olla tällainen huutelu.


    • Anonyymi

      On taas joku mies pettynyt kovin, kun kuvitteli itseään palstalla kaivattavan ja huomasi ettei kaipaus ollutkaan häntä koskeva:)

    • Anonyymi

      AI ai ai kun ei suksi luista. Niin pitää tällaisia aloituksia kyhätä päivästä toiseen..

    • Anonyymi

      Viha huokuu joka viestistä. Mitähän pahaa se nainen on aloittajalle tehnyt.

    • Anonyymi

      Ihan vain tiedoksi, ettei mitkään sanat, ei julkisesti sanottuna tai nimettömänä viestinä kirjoitettuna, oikeuta tunkeutumaan toisen yksityisyyteen. Onko tätä vaikea sisäistää?

    • Anonyymi

      Sano mies asiasi. En halua että voit huonosti 🥀🌹

    • Anonyymi

      Huomenet sulle.
      En oo koskaan mitään sulle tuputtanut enkä näkemistä kerjännyt.
      Tuskin minäkään sinuun nähden mitään haluan.
      Hölynpölytarinat on edelleenkin keksimättä.
      Hyvää viikonloppua.

    • Anonyymi

      Psykologisissa testeissä kysytään muunmuassa että kiristääkö vanne päätäsi, ja että kuvitteletko että sinua seurataan.
      Aika monen kirjoituksen kohdalla suosittelisin hakeutua lääkärille:(

    • Anonyymi

      Vastaisin että en kuvittele vaan tiedän koska itse nähnyt.

    • Koskeekohan aloitus palstakirjoituksia? Jos ei ole selviä tunnisteita kirjoituksissa niin mielestäni ei kannattaisi rakentaa niistä mitään tarinoita eikä varsinkaan hölynpölytarinoita.

    • Anonyymi

      Vithuilijaukko se on yhä vahvemmin kytköksissä harhoihinsa ja palstaan kun tietää itsekin että ihmisten ilmoilla ei ole herkkua, ei ole ollut pitkään aikaan. Jos on perästä kuulunut kymmenien asianomistajien taholta, niin voi kuinka hyvä mieli tästä uutisesta. Ai niin, mukavaa ja aurinkoista päivää risukasoihin

    • Anonyymi

      Miten kukaan voi jatkuvalla syötöllä heitellä kuraa ja paskaa kenenkään niskaan.

      • Anonyymi

        Voi niin kauan kuin terveyttä riittää. Jonain päivänä toisten autettavissa.
        Ehkä mieleen hiipii aikanaan ajatus, omien virheiden tunnustamisesta?
        Mutta aika käy, riittääkö ymmärrys solvaamisen, kiusaamisen ja kaiken vahingonteon lopettamiseksi.
        Miksi miksi on niin vaikeaa ymmärtää että, rakkauteni tappaisi sinut.
        Fyysistä rakkautta en usko sinun tarvitsevan tällä hetkellä, uskon että tarvitset jotain muuta että, asiat selviäisivät päänupissasi.
        Minä se en parantajasi en ole.


    • Anonyymi

      Nautitko sinä aloittaja omasta ilkeydestäsi kun se on niin laajasti esillä täällä ikäväpalstalla.

    • Anonyymi

      Saisiko hyvillä sanoilla aikaan jotakin hyvää. Ehkä itselle ja vaikka toisellekin.

    • Anonyymi

      Olisit paremmin esittänyt. Näkihän sen alussa mitä esitit. Näin myöhemmin esität siis mitä? Kyllästynyt sun esitykseen ja varmasti sen jo olet huomannut. Säälin enään enkä muuta tunnetta sinusta saa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      570
      3780
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3278
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2699
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2094
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2051
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1857
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1825
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1740
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1709
    Aihe