Moi eka kerta olis pieni kalusta oon ukm
Antasin peppuu joensuu
11
151
Vastaukset
- Anonyymi
Pepun nuolijaa
- Anonyymi
Moi vois kokeilla ottaa peppuun
- Anonyymi
Tule törmälle klo 18.00 niin saat sopivaa kalua.
- Anonyymi
Minulla on pieni kalu jonka työntäsin sisääsi ja jonkin ajan päästä laskisin sisääsi onko sinulla minkälainen kalu jota antaisit minulle nim.tvhyvää
- Anonyymi
Mulla 13/4, posliini, hyvin vikkelä liikkeessään ja kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla 13/4, posliini, hyvin vikkelä liikkeessään ja kova.
Sinulla on kivan kokoinen kalu ja vielä posliini sitä olis ensin ihana imeä ja nuolla ja myös palleja vaikka imis ensimmäisen lastin suuhun vai panisitko suuhun olen polvilla edessäsi ja työtelisit sitä sisään ja laskisit suuhun ja toisen lastin peppuun niin saisin kummaankin reikään annoksen hyvää
- Anonyymi
Sovitaan vain aika ja paikka niin onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan vain aika ja paikka niin onnistuu.
Onko sinulla tiedossa paikkaa missä voidaan tehdä kaikkea mistä puhuin imen lastin suuhuni tai saat panna minua suuhun vai haluatko tehdä näitä vai pelkästään panna peppuun
- Anonyymi
Voi onko se äidin pikkupoika päässyt koneen ääreen vieläkö pidät vaippoja pippelis ympärillä mene vaaveli jo tuutimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla tiedossa paikkaa missä voidaan tehdä kaikkea mistä puhuin imen lastin suuhuni tai saat panna minua suuhun vai haluatko tehdä näitä vai pelkästään panna peppuun
Huomenna törmälle 15.45, niin saat imeä.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281315
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488