Voinko olla hyvä ihminen

Anonyymi

Voinko minä olla kelvollinen ihminen jeesuksen silmissä ilman vanhoillislestadiolaista uskoa?

14

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vasta silloin voi ja on mahdollista jos alat / yhdyt elämään ja toimimaan kaikille hyväksi Kristillisesti, kaikilta osin Raamatun UT mukaisesti. Johon oikeaa suuntaa ja siinä eteenpäin, kohti täydellisyyttä vievää, jo alkuun tien viitoitusta, löytyy tuolta...

      http://www.suomenkristityt.foorumimme.com

      (Herätyys)

      • Anonyymi

        Haista nilkki paska lakihenkisine seurakuntaveivailuinesi. Häpeäisit!


    • Anonyymi

      Voit.

    • Anonyymi

      Vanhoillislestadiolaisuus on syvintä luterilaisuutta!

      • Anonyymi

        Todellakin hyvin syvältä.
        Voit olla hyvä ihminen nimenomaan ilman uskonhourailuja. 2000v vanhat markkinointipuheet kannattaa jo jättää omaan arvonsa.


    • Anonyymi

      - et voi olla niin hyvä. . . Että. . .kelpaisit LAHKOILLE.


      Jumalan Armo on paljon suurempi, kuin yksikään lahko ymmärtää taitaa !!!

    • Anonyymi

      Vain Jumalan valtakunnassa kaikuu aito armon evankeliumi, näin olen kuullut saarnoista ja voiko syntejäkään antaa anteeksi muut kuin vanhoillislestadiolaiset? Onkohan suviseuroissakin veljien jakama ehtoollinen vähän autuaampi kuin tavallisten ihmisten tavallisen papin kirkoissa jakama ehtoollinen?

    • Voiko ihminen olla hyvä? Ei voi. Jeesus sanoo jossain kohtaa Raamattua, että: "te, jotka pahat olette..." Ihminen on paha ja Isä Jumala on yksin hyvä. Sinä kelpaat Jumalalle sellaisena kuin olet. Jumala rakastaa jokaista ihmistä ja haluaa Armossaan ja Rakkaudessaan, että jokainen ihminen kääntyisi pois pahoilta teiltään ja kääntyisi Jeesuksen Kristuksen luokse katumuksessa ja parannuksessa.

      • Anonyymi

        Vanhoillislestadiolaisekko on sitten ihan omin päin korottaneet itsensä valitsijamiehen asemaan???


    • Itse en ole vanhoillislestadiolainen. Olen esikoislestadiolainen. Olen kuunnellut vanhoillislestadiolaisia kokouksia ja tullut siihen ajatukseen, että siellä ei minun mielestäni ole Jumalan Pyhä Henki vaikuttamassa. Siellä puhutaan paljon hengellisiä mutta Jumalan Voima puuttuu. Se on minun kokemukseni ja ajatukseni.

    • Anonyymi

      Kieltämättä särähtää korvaan ja puistataakin kun ottavat armon avaimet itselleen.

    • Kristuksen ruumis on maailmanlaajuinen seurakunta. Millään yhdistyksellä ei ole mitään yksinoikeutta omia Kristuksen ruumista itselleen. Kaikki ne pelastuvat, ketkä uskovat ja elävät niin kuin Pyhä Raamattu opettaa. Seurakuntayhteys on kuitenkin ensiarvoisen tärkeää!

    • Tapani puhui kieltämättä oikein hyvin! 👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe