Voinko minä olla kelvollinen ihminen jeesuksen silmissä ilman vanhoillislestadiolaista uskoa?
Voinko olla hyvä ihminen
14
198
Vastaukset
- Anonyymi
Vasta silloin voi ja on mahdollista jos alat / yhdyt elämään ja toimimaan kaikille hyväksi Kristillisesti, kaikilta osin Raamatun UT mukaisesti. Johon oikeaa suuntaa ja siinä eteenpäin, kohti täydellisyyttä vievää, jo alkuun tien viitoitusta, löytyy tuolta...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.com
(Herätyys)- Anonyymi
Haista nilkki paska lakihenkisine seurakuntaveivailuinesi. Häpeäisit!
- Anonyymi
Voit.
- Anonyymi
Vanhoillislestadiolaisuus on syvintä luterilaisuutta!
- Anonyymi
Todellakin hyvin syvältä.
Voit olla hyvä ihminen nimenomaan ilman uskonhourailuja. 2000v vanhat markkinointipuheet kannattaa jo jättää omaan arvonsa.
- Anonyymi
- et voi olla niin hyvä. . . Että. . .kelpaisit LAHKOILLE.
Jumalan Armo on paljon suurempi, kuin yksikään lahko ymmärtää taitaa !!! - Anonyymi
Vain Jumalan valtakunnassa kaikuu aito armon evankeliumi, näin olen kuullut saarnoista ja voiko syntejäkään antaa anteeksi muut kuin vanhoillislestadiolaiset? Onkohan suviseuroissakin veljien jakama ehtoollinen vähän autuaampi kuin tavallisten ihmisten tavallisen papin kirkoissa jakama ehtoollinen?
Voiko ihminen olla hyvä? Ei voi. Jeesus sanoo jossain kohtaa Raamattua, että: "te, jotka pahat olette..." Ihminen on paha ja Isä Jumala on yksin hyvä. Sinä kelpaat Jumalalle sellaisena kuin olet. Jumala rakastaa jokaista ihmistä ja haluaa Armossaan ja Rakkaudessaan, että jokainen ihminen kääntyisi pois pahoilta teiltään ja kääntyisi Jeesuksen Kristuksen luokse katumuksessa ja parannuksessa.
- Anonyymi
Vanhoillislestadiolaisekko on sitten ihan omin päin korottaneet itsensä valitsijamiehen asemaan???
Itse en ole vanhoillislestadiolainen. Olen esikoislestadiolainen. Olen kuunnellut vanhoillislestadiolaisia kokouksia ja tullut siihen ajatukseen, että siellä ei minun mielestäni ole Jumalan Pyhä Henki vaikuttamassa. Siellä puhutaan paljon hengellisiä mutta Jumalan Voima puuttuu. Se on minun kokemukseni ja ajatukseni.
- Anonyymi
Kieltämättä särähtää korvaan ja puistataakin kun ottavat armon avaimet itselleen.
Kristuksen ruumis on maailmanlaajuinen seurakunta. Millään yhdistyksellä ei ole mitään yksinoikeutta omia Kristuksen ruumista itselleen. Kaikki ne pelastuvat, ketkä uskovat ja elävät niin kuin Pyhä Raamattu opettaa. Seurakuntayhteys on kuitenkin ensiarvoisen tärkeää!
- Anonyymi
Kuuntelepa tästä:
http://www.suviseurat.fi/2013/media/saarnat/20130630_1845_Tapani_Tolli_fi.mp3 Tapani puhui kieltämättä oikein hyvin! 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2183174Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3002748Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751798Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e521700Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?431570- 1221366
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,101280Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171260- 1051249
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4171246