Voinko minä olla kelvollinen ihminen jeesuksen silmissä ilman vanhoillislestadiolaista uskoa?
Voinko olla hyvä ihminen
14
147
Vastaukset
- Anonyymi
Vasta silloin voi ja on mahdollista jos alat / yhdyt elämään ja toimimaan kaikille hyväksi Kristillisesti, kaikilta osin Raamatun UT mukaisesti. Johon oikeaa suuntaa ja siinä eteenpäin, kohti täydellisyyttä vievää, jo alkuun tien viitoitusta, löytyy tuolta...
http://www.suomenkristityt.foorumimme.com
(Herätyys)- Anonyymi
Haista nilkki paska lakihenkisine seurakuntaveivailuinesi. Häpeäisit!
- Anonyymi
Voit.
- Anonyymi
Vanhoillislestadiolaisuus on syvintä luterilaisuutta!
- Anonyymi
Todellakin hyvin syvältä.
Voit olla hyvä ihminen nimenomaan ilman uskonhourailuja. 2000v vanhat markkinointipuheet kannattaa jo jättää omaan arvonsa.
- Anonyymi
- et voi olla niin hyvä. . . Että. . .kelpaisit LAHKOILLE.
Jumalan Armo on paljon suurempi, kuin yksikään lahko ymmärtää taitaa !!! - Anonyymi
Vain Jumalan valtakunnassa kaikuu aito armon evankeliumi, näin olen kuullut saarnoista ja voiko syntejäkään antaa anteeksi muut kuin vanhoillislestadiolaiset? Onkohan suviseuroissakin veljien jakama ehtoollinen vähän autuaampi kuin tavallisten ihmisten tavallisen papin kirkoissa jakama ehtoollinen?
Voiko ihminen olla hyvä? Ei voi. Jeesus sanoo jossain kohtaa Raamattua, että: "te, jotka pahat olette..." Ihminen on paha ja Isä Jumala on yksin hyvä. Sinä kelpaat Jumalalle sellaisena kuin olet. Jumala rakastaa jokaista ihmistä ja haluaa Armossaan ja Rakkaudessaan, että jokainen ihminen kääntyisi pois pahoilta teiltään ja kääntyisi Jeesuksen Kristuksen luokse katumuksessa ja parannuksessa.
- Anonyymi
Vanhoillislestadiolaisekko on sitten ihan omin päin korottaneet itsensä valitsijamiehen asemaan???
Itse en ole vanhoillislestadiolainen. Olen esikoislestadiolainen. Olen kuunnellut vanhoillislestadiolaisia kokouksia ja tullut siihen ajatukseen, että siellä ei minun mielestäni ole Jumalan Pyhä Henki vaikuttamassa. Siellä puhutaan paljon hengellisiä mutta Jumalan Voima puuttuu. Se on minun kokemukseni ja ajatukseni.
- Anonyymi
Kieltämättä särähtää korvaan ja puistataakin kun ottavat armon avaimet itselleen.
Kristuksen ruumis on maailmanlaajuinen seurakunta. Millään yhdistyksellä ei ole mitään yksinoikeutta omia Kristuksen ruumista itselleen. Kaikki ne pelastuvat, ketkä uskovat ja elävät niin kuin Pyhä Raamattu opettaa. Seurakuntayhteys on kuitenkin ensiarvoisen tärkeää!
- Anonyymi
Kuuntelepa tästä:
http://www.suviseurat.fi/2013/media/saarnat/20130630_1845_Tapani_Tolli_fi.mp3 Tapani puhui kieltämättä oikein hyvin! 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1117317- 475246
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562961Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän62414Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101468Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1911348Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3101018Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?225958Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896