Ammattijärjestäjä

Anonyymi

Luin Kokkola lehdestä, että täällä on nyt ammattijärjestäjä. Onko kellään kokemusta?

16

928

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä oo kokemusta. Eroaako jotenkin siivoojasta? En tiedä. Kovaa hommaa varmasti on vielä jos yksin meinaa pyörittää.

• Anonyymi

Luitko myös sen, että joku nero on keksinyt jo vuosia sitten, miten hanhet häädetään uimarannoilta, ja sen, miten lasten uimaranta saatiin kuntoon. Vihdoin saamme uimarannat jälleen "takaisin" ihmisten käyttöön, ja passkapyrstöt häipymään "muille markkinoille"...
      Valkoposkihanhen ja joutsenen rauhoitus on lopetettava, kuten Kanadanhanhen osalta tehtiin yli 10 vuotta sitten. Vain, metsästys, pauke ja lintukoirat pitävät räjähdysmäisen lisääntymisen kurissa, ja siten eivät lintuinfluenssat, ym linturutot ala "jyllätä". Uskokaa jo... Hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Valtakunnassa kanadanhanhi rauhoitettiin jo vuonna 1983. Hanhet "levittäytyivät" Kokkolanseudulle vasta 2000 luvun alkupuolella, ja kukaan ei uskaltanut niitä ampua, vaikka metsästys oli sallittua. Ammuin yhden 5- kiloisen yksilön Kaustisen Salonkylässä v 2008 veljeni mökkirannassa "iltalennolla", hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Eikös tässä aloituksessa ollut kyse ammattijärjestäjästä, eikä jostain perholaisen hanhenpyynnistä. Sekava tyyppi.

• Anonyymi

Mitähän tämä järjestäjä järjestää?

• Anonyymi

Tämä "järjestäjä" oli palkattu Kokkolanseudun Vapaaehtoistoiminnan Yhdistys ry:n toiminnanohjaaja. Liityin yhdistykseen 2010 helmikuussa käytyäni kurssin. Toiminta oli aktiivista. Jäseniä oli silloin muistaakseni noin 100.
        Parin vuoden kuluttua alkoi ihmeellinen jakso. Kokoonnuimme Kaustiselle palaveriin, jossa oli mukana SPR:n edustajia (mm SPR:n Keijo Wallin rouvineen). Luennoitsijana oli Raimo Vakkuri (SPR).
        Kukaan ei kertonut, että yhdistystämme oltaisiin lakkauttamassa, eikä sitä, että se liitettäisiin SPR:n Kokkolan osastoon.
        Kuulin vasta myöhemmin, että yhdistyksemme oli lakkautettu ilman virallista päätöskokousta. Eli täysin vastoin Yhdistyslain sääntöjä. Me vapaaehtoiset olimme yllättyneitä, ja pettyneitä, että hienosti toimiva yhdistys lakkautettiin vastoin lakia, ja täysin yllättäen kyselemättä jäsenten mielipidettä... Pian kävi ilmi, että Krista Kinnunen valittiin SPR:n Kokkolan "kirpputorin vastaavaksi".
        Olen tekemässä tästä laittomasta rekisteröidyn yhdistyksen lopettamisesta tutkinnan. Rekisteröity yhdistys voidaan lakkauttaa vain yleisessä kokouksessa, josta jäsenille on ilmoitettava viimeistään 2 viikkoa ennen kokousta. Tässä tapauksessa on tapahtunut lainvastainen menettely, joka on korjattava, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Säähän oot reijo teheny tutkinta pyyntöjä näillä sivuilla lähes viikottain milloin mistäkin. Luulekko että joku ottaa sua enään tojesta ainakaan minkään viranomasen toimesta. Ne nauraa sulle selän takana ja säälii sua.Tuosaki kerrot mitä sattuu. Muistaakseni ja tuohan on tapahtunu kymmenen vuotta sitten. Voi taivas että oot yksinkertanen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä "järjestäjä" oli palkattu Kokkolanseudun Vapaaehtoistoiminnan Yhdistys ry:n toiminnanohjaaja. Liityin yhdistykseen 2010 helmikuussa käytyäni kurssin. Toiminta oli aktiivista. Jäseniä oli silloin muistaakseni noin 100.
        Parin vuoden kuluttua alkoi ihmeellinen jakso. Kokoonnuimme Kaustiselle palaveriin, jossa oli mukana SPR:n edustajia (mm SPR:n Keijo Wallin rouvineen). Luennoitsijana oli Raimo Vakkuri (SPR).
        Kukaan ei kertonut, että yhdistystämme oltaisiin lakkauttamassa, eikä sitä, että se liitettäisiin SPR:n Kokkolan osastoon.
        Kuulin vasta myöhemmin, että yhdistyksemme oli lakkautettu ilman virallista päätöskokousta. Eli täysin vastoin Yhdistyslain sääntöjä. Me vapaaehtoiset olimme yllättyneitä, ja pettyneitä, että hienosti toimiva yhdistys lakkautettiin vastoin lakia, ja täysin yllättäen kyselemättä jäsenten mielipidettä... Pian kävi ilmi, että Krista Kinnunen valittiin SPR:n Kokkolan "kirpputorin vastaavaksi".
        Olen tekemässä tästä laittomasta rekisteröidyn yhdistyksen lopettamisesta tutkinnan. Rekisteröity yhdistys voidaan lakkauttaa vain yleisessä kokouksessa, josta jäsenille on ilmoitettava viimeistään 2 viikkoa ennen kokousta. Tässä tapauksessa on tapahtunut lainvastainen menettely, joka on korjattava, hah hah haaa!!!...

Sulla slkaavsrmaan olemaan noita tekemättömiä, "aion tehdä", tutkintapyyntöjä jo ihan jonoksi asti? Mitäpä jos keskittyisit nyt niihin ja palaat tänne vasta sitten kun olet tehnyt ne kaikki mitä tälläkin palstalla olet aikonut tehdä?
        Ok?

• Anonyymi

Minä taas kuulin tästä Himangan spr kirpparin lopetuksesta. Mikähän oli totuus tässä jutussa, mene ja tiedä.

• Anonyymi

Minulla oli iso omakotitalo ja kävi 10v ajan siivooja . Selvitin aina tarkkaan taustat mm. Soitin edellisille työnantajille. Toimi hyvin, koskaan en uskalla muuten ulkopuolista kotiini palkata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas kuulin tästä Himangan spr kirpparin lopetuksesta. Mikähän oli totuus tässä jutussa, mene ja tiedä.

Minkä taaksesi jätät, sen edestäsi löydät. Tässä piilee totuus.

• Anonyymi

Siivoojat on parempia järjestäjiä.

• Anonyymi

Järkääjät ne on parhaita. Voi esittää toiveen ja se sit niinku järkkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkääjät ne on parhaita. Voi esittää toiveen ja se sit niinku järkkää.

..niin, vaikka kossupullon tai jotain.

• Anonyymi
      UUSI

Ressu järkkäili kossua ja muuta janoisille mutta veti välistä. Tuli loppu pyyteettömälle "ystäväpalvelulle".

• Anonyymi
      UUSI

MITÄ SE JÄRJESTÄÄ , IHMISILLE TÖITÄ KÖYHILLE RAHAA VAI JOTAIN SEKSI SEURAA YKSINÄISILLE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7568
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe