Dna puhelinliittymän asiakas palaisi mielummin helvetissä

Anonyymi

Älkää hyvät ihmiset ottako mitään DNA:lta. Kaikki mikä voi olla huonoa on sitä: kuuluvuus surkea suurissa kaupungeissa, hinta valmiiksi kallis ja kaiken lisäksi veloittavat ekstraa kaikesta mahdollisesta mitä ei ole eritelty sopimuksessa. Olkaa varoitettuja.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu komppaam tätä 100%

    • Anonyymi

      Itselläkin tökkinyt, mutta en nyt noin vihainen ole ::D kalliskin kieltämättä

    • Anonyymi

      Olen ollut tyytyväinen dna:han. Olen prepaid käyttäjä.

    • Anonyymi

      En ole mitään muuta kotimaista liittymää omannut, kuin DNA:n vuodesta 2005 saakka, joten en osaa sanoa olenko vain tottunut huonoon ja en tiedä paremmasta - mutta ei se ole kyllä kamalinta maailmassa se DNA. Kallista, mutta kun muiden ystävieni kännykät takkuilevat esim. kellarissa, DNA säilyttää kuuluvuuden ja netin siellä mulla.

      Nyt Telia sai minut houkuteltua vaihtamaan, mutta pelottaa hieman tuon kuuluvuuden mahdollinen heikentyminen ja katkokset. Parempi hinta, isompi netti (tosin silläkään ei mitään tee, kun se määräytyy sijainnin ja kattavuksen mukaan kun jakaa saman netin välitystolpan tuhansien muiden kanssa) ja ilmainen mobiilivarmenne.

      On tää kyllä kuluttajana vaikeeta ottaa selvää liittymien luotettavuudesta ja mitkä lupaukset oikeasti pitävät paikkansa ja mikä on taas vaan myyntipuhetta. Huhheijaa.

    • Anonyymi

      Jaahas vais ni?. No olin eka elisalla noin vuodet 2008-2011 joku palvelu heillä ihan hyvä, siis sellanen nettiliittymä oli muistaakseni. Sitten olikohan se edes 2011 vai myöhemminkin alkaen DNA ja älykännykkä yhteys eli puhelin ja nettiyhteys. n 2014 muistaakseni se älykännykkäyhteys esim alkaen.. no joo ei se toinen nettiyhteys kun molemmat nyt olleet ni niin paljon ole pyörittänyt kuin lupaavat niitä bittejä per sekunti niin paljom, mutta tää nyt on tällainen entinen elektroniikka kaupunki (josta useat nuoret ryntää itseään isompaan kaupunkiin maksamaan vuokralla ja asumisella itsensä kipeäksi )niin en tiedä skulaako tääl nyt mikään niin ihmeellisesti voi olla että DNA ja elisa suht yhtä hyvin??. Teliasta en tiedä mulla oli joskus kyl kännyliittymä heiltäkin aika kauan muistaakseni, ja ei mulla ole mitään ihmeellistä valitettavaa nyt noista 3sta kenestäkään.. Moi liityymää ei oo ollut koskaa.. tää mun kohta ei ooo mitään keskustaa vaan lähiötä tässä pikkuisessa kaupungissa joka on kahden ison kaupungin puristuksessa ja se kolmaskin etelän suurten kaupunkien kolmikosta on aika lähellä, ihan tuol pohjoisessa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe