Apuja tarvitaan vesimiehen kanssa ?!?

Anonyymi

Vesimiehet kertokaa mulle miten voin edetä merkin kanssa? Tilanne on siis lyhyesti tämä; vuosi sitten nähty ekan kerran. Molemmat on kiinnostuneet toisistaan jo sillon ja välillämme on ollut kumma yhteys, kemia. Olin kuitenkin parisuhteessa, joten asiat ei edenny satunnaisia keskustelu hetkiä pidemmällä. Kesän aikana sinkkuunnuin ja vesimies kertoi heti tykkäävänsä minusta ja haluaisi minut itselleen. Sanoi jopa, että näkee itsensä tulevan aviomiehenäni. Kerettiin muutaman kerran tavata ja avauduin tuntemastani yhteydestä ja kemiasta hänelle kännissä. Kuvittelin säikyttäväni miehen pois, mutta seuraavalla tapaamis kerralla hän kertoi sen ollan olleen hänen yksi lempi illoistaan koko elämässään. Vesimies elää eri maassa ja lähti Suomesta pois. Kuitenkin vannotti uskovansa kohtaloon ja haluavansa minut hänen luokseen. Hänen lähdön jälkeen avauduin hänelle uudestaan viestillä. Hän ei ole sen tyyppinen ihminen, että jaksais puhelimessa hirveästi roikkua ja keskustelut siellä onkin ollu hyvin lyhyitä ja asiapohjaisia aikasemmin. Nyt vesimies on lukenut viestini, mutta ei ole vastannut siihen mitään. Oon antanu aikaa, en todellakaan halua painostaa vastaamaan. Mutta... Alkaa himpun verran ärsyttää vastaamattomuus ja mietinkin onko vesimies puhunut mulle liibalaabaa eikä oikeasti ollut kiinnostunutkaan niin syvästi, kun on mun antanut ymmärtää. Mitä voin tehdä? Missä vaiheessa voin kysyä vastausta viestiini ja miten, etten aja häntä nurkkaan? Oon ihan myyty tän ihmisen eessä enkä oo kokenu tälläistä tunnetta aikasemmin kenenkään kanssa. Sain käsityksen, että nämä tunteet on molemminpuolisia.. Niin syvällisiä kun kerettiin ennen hänen lähtöä puhua. Ja just tän takii en halua työntää häntä ainakaan kauemmas vaatimalla vastauksia. So confused.

1

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pysy kaukana siitä tapauksesta. Terv. härkä.
      Ja opeta kavereilles mitä ilmaelementti ja yang polariteetti on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      30
      5637
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      11
      3081
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      186
      2219
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1713
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      74
      1532
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      33
      1413
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1365
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      73
      1297
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1185
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      220
      1172
    Aihe