Tietäkää tämä

Anonyymi

Abortin vastustajat meuhkaavat vaan nimettöminä täällä netissä sillä kukaan ei niistä pysty nokatusten tuomitsemaan sillä saisi vastaansa niin paljon ihmisiä ettei tosikaan. Abortissa on käynyt yksi sun toinenkin jos on lapsiluku täynnä tai ei tule lapsi oikeseen aikaan tai ei halua niitä ollenkaan tai se mies ei halua lasta tai on liian nuori tai ei ole rahaa, opinnot kesken tai muuta sellaista.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä taas odottaisin kovilta abortteja vastustavilta aktivisteilta näkyvämpiä toimia. Ei ole näkynyt mielenosoituksia. Ei lobbausta hallitusohjelman suuntaan. Ei suurta määrää aktiivisuuden lisääntymistä netissä. Missä vika?

• Anonyymi

Elämän oikeutta puolustavat toimivat siellä, missä ihmiset ovat, ei suinkaan netissä, missä on nämä provokaattorit ja inttäjät jauhavat samaa sontaa päivät ja yöt. Huomaat varmaankin, että aborttien määrä on selvässä laskussa, mikä onkin hieno asia ja se ei taas ole palstan/palstalaisten ansiota.

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa. Aborttien määrän lasku ei tosiaankaan ole palstalaisten ansiota.

IR

• Anonyymi

"Huomaat varmaankin, että aborttien määrä on selvässä laskussa, mikä onkin hieno asia ja se ei taas ole palstan/palstalaisten ansiota."

Taikasana on ilmainen ehkäisy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Huomaat varmaankin, että aborttien määrä on selvässä laskussa, mikä onkin hieno asia ja se ei taas ole palstan/palstalaisten ansiota."

Taikasana on ilmainen ehkäisy.

Taikasana laajemmin, vastuullinen seksuaalikäyttäytyminen, johon kuuluu myös molempien vastuu ehkäisystä. Aivan oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taikasana laajemmin, vastuullinen seksuaalikäyttäytyminen, johon kuuluu myös molempien vastuu ehkäisystä. Aivan oikein.

Ja yksinkertaista matematiikkaa noudattaen synnytysikäisten naisten lukumäärän pieneneminen myös, vai mitä?

Hyvähän se on, että aborttien määrä vähenee. Ihan kaikki tahot tässä maassa vain eivät hirveästi pidä siitä, että nuorille jaetaan ilmaista ehkäisyä. Se on katsos vastoin vakaumusta.

Kuten jo aikaisemmin sanoin, ei ole lopulta hirveästi näkynyt abortin kiivaimpien vastustajien toimintaa. Siihen nähden miten kiivaita jotkut täällä juttuineen ovat, meno on ihmeteltävän hiljaista.

IR

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niillä paikkakunnilla millä on tarjottu ilmainen ehkäisy on abortit vähentyneet. Ei ole tutkittu seksuaalikäyttäytymisen vastuullisuutta. Synnyttäneiden abortit on lisääntyneet.

Ihmiset harrastaa seksiä kuten ennenkin. Muutosta ei ole raportoitu.

• Hyss.ydi hyss.yn, laitet.aas koko alotus sitten poistoon kun ei taas saa vastatakaan..

Mitäs se nim.edön suosija fan.a.adicco siellä taas meuhc.aa, vai oic.hein abortd.öörikö siellä voll.oddaa dr.aumojaan ja hab.aroivia sel.i selid.ycsiään?

• Tecisi varm.aan miel.i siinä cadc.her.assa r*i.fvossa duom.ida lapsia suoj.elevadcin chuol.emaan, cuden te.it jo labsellesi. Tämä kyllä tied.etään ja huom.ataan. Onn.ecsi olet sacceinesi häv.iävän pienessä marg.inaalissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5818
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2612
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      11
      1998
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      30
      1567
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1159
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      1004
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      947
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      893
    10. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      13
      869
    Aihe