Abortin vastustajat meuhkaavat vaan nimettöminä täällä netissä sillä kukaan ei niistä pysty nokatusten tuomitsemaan sillä saisi vastaansa niin paljon ihmisiä ettei tosikaan. Abortissa on käynyt yksi sun toinenkin jos on lapsiluku täynnä tai ei tule lapsi oikeseen aikaan tai ei halua niitä ollenkaan tai se mies ei halua lasta tai on liian nuori tai ei ole rahaa, opinnot kesken tai muuta sellaista.
Tietäkää tämä
9
<50
Vastaukset
Minä taas odottaisin kovilta abortteja vastustavilta aktivisteilta näkyvämpiä toimia. Ei ole näkynyt mielenosoituksia. Ei lobbausta hallitusohjelman suuntaan. Ei suurta määrää aktiivisuuden lisääntymistä netissä. Missä vika?
- Anonyymi
Elämän oikeutta puolustavat toimivat siellä, missä ihmiset ovat, ei suinkaan netissä, missä on nämä provokaattorit ja inttäjät jauhavat samaa sontaa päivät ja yöt. Huomaat varmaankin, että aborttien määrä on selvässä laskussa, mikä onkin hieno asia ja se ei taas ole palstan/palstalaisten ansiota.
- Anonyymi
Olet aivan oikeassa. Aborttien määrän lasku ei tosiaankaan ole palstalaisten ansiota.
IR - Anonyymi
"Huomaat varmaankin, että aborttien määrä on selvässä laskussa, mikä onkin hieno asia ja se ei taas ole palstan/palstalaisten ansiota."
Taikasana on ilmainen ehkäisy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Huomaat varmaankin, että aborttien määrä on selvässä laskussa, mikä onkin hieno asia ja se ei taas ole palstan/palstalaisten ansiota."
Taikasana on ilmainen ehkäisy.Taikasana laajemmin, vastuullinen seksuaalikäyttäytyminen, johon kuuluu myös molempien vastuu ehkäisystä. Aivan oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taikasana laajemmin, vastuullinen seksuaalikäyttäytyminen, johon kuuluu myös molempien vastuu ehkäisystä. Aivan oikein.
Ja yksinkertaista matematiikkaa noudattaen synnytysikäisten naisten lukumäärän pieneneminen myös, vai mitä?
Hyvähän se on, että aborttien määrä vähenee. Ihan kaikki tahot tässä maassa vain eivät hirveästi pidä siitä, että nuorille jaetaan ilmaista ehkäisyä. Se on katsos vastoin vakaumusta.
Kuten jo aikaisemmin sanoin, ei ole lopulta hirveästi näkynyt abortin kiivaimpien vastustajien toimintaa. Siihen nähden miten kiivaita jotkut täällä juttuineen ovat, meno on ihmeteltävän hiljaista.
IR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taikasana laajemmin, vastuullinen seksuaalikäyttäytyminen, johon kuuluu myös molempien vastuu ehkäisystä. Aivan oikein.
Niillä paikkakunnilla millä on tarjottu ilmainen ehkäisy on abortit vähentyneet. Ei ole tutkittu seksuaalikäyttäytymisen vastuullisuutta. Synnyttäneiden abortit on lisääntyneet.
Ihmiset harrastaa seksiä kuten ennenkin. Muutosta ei ole raportoitu.
Hyss.ydi hyss.yn, laitet.aas koko alotus sitten poistoon kun ei taas saa vastatakaan..
Mitäs se nim.edön suosija fan.a.adicco siellä taas meuhc.aa, vai oic.hein abortd.öörikö siellä voll.oddaa dr.aumojaan ja hab.aroivia sel.i selid.ycsiään?Tecisi varm.aan miel.i siinä cadc.her.assa r*i.fvossa duom.ida lapsia suoj.elevadcin chuol.emaan, cuden te.it jo labsellesi. Tämä kyllä tied.etään ja huom.ataan. Onn.ecsi olet sacceinesi häv.iävän pienessä marg.inaalissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356601JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t214687Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5442871Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai672403Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342106- 331944
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!401593Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311591- 391576
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71351