Hyvää huomenta Rakas Hanna💞😘
Kiitos ellisitä viesteistäsi, sillä ne piristävät päivääni😊
Hali🤗pusu poskellesi💋
Perjantai aamuun
8
<50
Vastaukset
Hyvää iltaa Rakas Hanna💞😘
Mites Hanna sinun päiväsi on sujunut jos saa udella?
Siitä ellisestä en minä epäile sinun vilpittömyttäsi jos kehut minua annathan minulle anteeksi jos sait minun komenteistani sellaisen käsityksen😔
Halaus iltaan Hanna💑Tuomo haluaa halata sinua🤗ja suudella💋💋💋
Hanna Rakkaani❤🤗😍
T. Tuomo- Anonyymi
Kiitos aamuviestistä💌 ja iltavieststä💌 Rakas Tuomo💞😘
Kiireinen päivä töissä siis ihan normi päivä😁
Kiva kun perjantai😊
Saat anteeksi Tuomo🤗❤️ Toivottavasti sinä et pahoita miestäsi kun en ehdi aamuisin vastaamaan ihastuttaviin😍💞aamuviesteihisi💌 Edeleen ilahdun jokakerta🤗💌💞minä Hanna olen Tuomo sinun mielessäsi heti aamuvarhaisella😊🥰
Miten sinunpäiväsi Tuomo on mennyt?
Hyvää iltaa sinulle Rakas Tuomo😍🤗😘
Olisitpa Tuomo tässä vierelläni voisin oikeasti
halata💞💑💞suudella💋💋💋 sinua
Tuomo Rakkaani❤️😘💋
T. Hanna Anonyymi kirjoitti:
Kiitos aamuviestistä💌 ja iltavieststä💌 Rakas Tuomo💞😘
Kiireinen päivä töissä siis ihan normi päivä😁
Kiva kun perjantai😊
Saat anteeksi Tuomo🤗❤️ Toivottavasti sinä et pahoita miestäsi kun en ehdi aamuisin vastaamaan ihastuttaviin😍💞aamuviesteihisi💌 Edeleen ilahdun jokakerta🤗💌💞minä Hanna olen Tuomo sinun mielessäsi heti aamuvarhaisella😊🥰
Miten sinunpäiväsi Tuomo on mennyt?
Hyvää iltaa sinulle Rakas Tuomo😍🤗😘
Olisitpa Tuomo tässä vierelläni voisin oikeasti
halata💞💑💞suudella💋💋💋 sinua
Tuomo Rakkaani❤️😘💋
T. HannaKiitos Rakas Hanna💞😘 ihan normityöpäivä, sinä olet koko työpäivän mielessä pyörinyt😊 kiva se on perjantai😜 Hanna kyllä minä oikein mielelläni olisi sinun 💞💑💞vierelläsi halusta halaisin sinua Hanna Rakas ja suudelmia💋💋💋 sinulta ottaisin oikein ilo mielin vastaan💘😊
Hanna Rakkaani❤😘💋
T. Tuomo- Anonyymi
Huh mikä sekopää ..😥
Hyvää yötä Rakas Hanna💞😘ja kauniita unia oman kullan kuvia💘💑😜
Olen ollut jo niin pitkään valveilla että olisi aika unien😴💤
Halit🤗 Suudelmin💋💋💋kirjeet💌💑
Hanna Rakkaani❤💋😘
T. Tuomo- Anonyymi
Minulla tänään näköjän huonoja viestejä😜 mennyt taas suoraan poistoon😞niin kirjoitan vaan lyhyesti.
Kiitos Rakas Tuomo💞😘
Hali💞💑💞suukot💋💋💋
Hyvää yötä Tuomo Rakkaani❤️🤗💘😘💋
T. Hanna Anonyymi kirjoitti:
Minulla tänään näköjän huonoja viestejä😜 mennyt taas suoraan poistoon😞niin kirjoitan vaan lyhyesti.
Kiitos Rakas Tuomo💞😘
Hali💞💑💞suukot💋💋💋
Hyvää yötä Tuomo Rakkaani❤️🤗💘😘💋
T. HannaVoi ei 😔 minä olisin niin mielelläni lukenut niitä😋
Kiitos Hanna Rakkaani❤💋😘 Olisi niin kiva olla kanssasi peiton alla Rakas Hanna💞😘
T. Tuomo
- Anonyymi
Tää on teidän foorumi ainutlaatuisen typeryyden alku. Siistiä mäkin voin keskustella itse itselleni ikiväpastalla.
Se on niinku ikuine pasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162585Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811720- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74935
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704