Ei meinannut löytyä parkkipaikkaa

Anonyymi

Ajelin Naantalissa. Ei ollut helppoa löytää parkkipaikkaa. Ajelin sinne sun tänne. Löytyi parkkipaikka sittenkin.

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Piä paikkansa, viime aikoina parkin löytämisen kanssa on ollut nihkeämpää.

Muutamia syitä:

1. Rakennustyömaa keskustassa, joka on vähentänyt keskusta-alueen parkkipaikkojen määrää.

2. Siltatyömaa, joka on puolestaan vähentänyt Kuparivuoren autopaikkoja (tienvarsi jäähallilta kääntöpaikalle) useilla kymmenillä parkkipaikoilla.

Jotain muuta vielä?

• Anonyymi

Syy on aloittajassa. Jos aloittaja ei olisi tullut aivan turhaan parkkeeraamaan romuaan Naantaliin, niin nytkin siellä olisi ainakin yksi paikka vapaana. Miettikääpä tätä ennen romunne käynnistämistä.

• Anonyymi

"Syy on aloittajassa."

Logiikasi ontuu pahasti. Kerran aloittaja ei löytänyt helpolla parkkipaikkaa, niin syyllinen hänen kannaltaan on luonnollisesti se just häntä ennen Naantaliin autonsa pysäköinyt.

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Syy on aloittajassa."

Logiikasi ontuu pahasti. Kerran aloittaja ei löytänyt helpolla parkkipaikkaa, niin syyllinen hänen kannaltaan on luonnollisesti se just häntä ennen Naantaliin autonsa pysäköinyt.

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

Lueppa uudestaan ja mieti hetki! Et ehkä vielä ymmärrä suomen kieltä riittävästi, joten ...

• Anonyymi

Lueppa uudestaan ja mieti hetki! Et selvästi vielä ymmärrä suomen kieltä riittävästi, joten ...

• Anonyymi

Tule talvella uudestaan, löytyy parkkipaikkoja....

• Anonyymi

Totta,yes. Olen käynyt talvella, ja silloin oli runsaasti parkkipaikkoja.

• Anonyymi

Siinäkin mielessä voi käydä talvella, koska Naantalin vanhakaupunki on talvella hyvinkin tunnelmallinen.

• Anonyymi

Vanhakaupunki talvisin kivasti tunnelmallinen, mutta onko monikaan ravintola silloin auki?

• Anonyymi

Parkkipaikka löytyy, kun ajelee esimerkiksi Maijamäen koulun hujakoille.

• Anonyymi

Kylpylän parkkipaikalla ilmeisesti 2 tuntia pys.kiekolla ilmaiseksi, mutta 2 tunnin jälkeen maksullinen.

• Anonyymi

On myös 8 tunnin parkkipaikkoja. Sitä en ymmärrä, miksi niissä on se pysäköintiaika juuri se 8 tuntia?

• Anonyymi

Nyt syyskuussa parkkipaikan löytää melko helposti.

• Anonyymi

Joo, huomasin vähän aikaa sitten.

• Anonyymi

Kyllä parkkipaikan löytää, kun etsii, ja katselee valppaasti ympärilleen.

• Anonyymi

No nyt syyskuun loppupuolella parkkipaikkoja oli reilusti.

• Anonyymi

Matkustelen Fölillä Turusta Naantaliin, niin ei tarvitse miettiä parkkipaikkaa.

• Anonyymi

Järkevä ja vieläpä edullinen ratkaisu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2593
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1957
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1657
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1503
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      109
      913
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe