Miten se on voitu tehdä noin vaikeaksi ettei sinne pysty registöröitymään?
Laittaa salasanaksi mitä vaan niin aina se hylkää.
Kuinka saisin sen onnistumaan?
Regiteröiminen mintin foorumille
9
152
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia ne linukskurttaukset ovat :-D
- Anonyymi
Linuxit ei ole mitään kurttauksia eikä tuolla foorumille rekkaamisella ole linuxien kanssa mitään tekemistä!!! Voisit painua muualle täältä!
- Anonyymi
Siinähän ne ohjeet ovat vasemmalla, valitettavasti englanniksi.
-Käyttäjätunnukseksi minimi 3 isot ja pienet kirjainta kelpasi
-Salasana minimi 10 merkkiä: isoja- ja pieniä kirjaimia sekä numeroita ja myös merkkejä joita löytyy numeroiden yläpuolelta.
-Toimiva sähköpostiosoite
-Aikavyöhyke Eurooppa Helsinki
-Ja sitten > Submit <
Sitten pölähti sähköpostiin ilmoitus.
Noin tuo äsken onnistui ( jos nyt kaikki muistin)
Tuolle yhdelle kuppendaalille: Ilmankos Windows on täynnä haittaohjelmia. HeH Hee Jopa minä, Windows-only man, olen onnistunut rekisteröitymään ihan laakista Mint-foorumille. Olen kyllä sen mintin jo jyrännyt, ei ole kympin haastajaksi.
- Anonyymi
Mitäs sit täällä hillut kun et linuxeista tykkää ja olet windows-only-man? Ihan vaan huvikses toisia ärsyttääkses linuxeja haukkumalla?
- Anonyymi
Kyllä se rekisteröityminen menee ihan normaalisti, tarkista että ei mikään laajennos tai asetus estä evästeen asettamista.
- Anonyymi
Ap. siis halusi liittyä hinttifoorumille. Pahoittelen, en voi auttaa.
- Anonyymi
Sinä näet hinttejä joka paikassa, sellaisessakin missä niitä ei ole. Oletko kovastikin kiinnostunut asiasta, mustasukkainenko, kun et halua auttaa.
- Anonyymi
Taitaa hinttipoju luulla kaikkia toisia hinteiksi, sellaista se oman seksuaalisuuden epävarmuus teettää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288