Miten se on voitu tehdä noin vaikeaksi ettei sinne pysty registöröitymään?
Laittaa salasanaksi mitä vaan niin aina se hylkää.
Kuinka saisin sen onnistumaan?
Regiteröiminen mintin foorumille
9
143
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia ne linukskurttaukset ovat :-D
- Anonyymi
Linuxit ei ole mitään kurttauksia eikä tuolla foorumille rekkaamisella ole linuxien kanssa mitään tekemistä!!! Voisit painua muualle täältä!
- Anonyymi
Siinähän ne ohjeet ovat vasemmalla, valitettavasti englanniksi.
-Käyttäjätunnukseksi minimi 3 isot ja pienet kirjainta kelpasi
-Salasana minimi 10 merkkiä: isoja- ja pieniä kirjaimia sekä numeroita ja myös merkkejä joita löytyy numeroiden yläpuolelta.
-Toimiva sähköpostiosoite
-Aikavyöhyke Eurooppa Helsinki
-Ja sitten > Submit <
Sitten pölähti sähköpostiin ilmoitus.
Noin tuo äsken onnistui ( jos nyt kaikki muistin)
Tuolle yhdelle kuppendaalille: Ilmankos Windows on täynnä haittaohjelmia. HeH Hee Jopa minä, Windows-only man, olen onnistunut rekisteröitymään ihan laakista Mint-foorumille. Olen kyllä sen mintin jo jyrännyt, ei ole kympin haastajaksi.
- Anonyymi
Mitäs sit täällä hillut kun et linuxeista tykkää ja olet windows-only-man? Ihan vaan huvikses toisia ärsyttääkses linuxeja haukkumalla?
- Anonyymi
Kyllä se rekisteröityminen menee ihan normaalisti, tarkista että ei mikään laajennos tai asetus estä evästeen asettamista.
- Anonyymi
Ap. siis halusi liittyä hinttifoorumille. Pahoittelen, en voi auttaa.
- Anonyymi
Sinä näet hinttejä joka paikassa, sellaisessakin missä niitä ei ole. Oletko kovastikin kiinnostunut asiasta, mustasukkainenko, kun et halua auttaa.
- Anonyymi
Taitaa hinttipoju luulla kaikkia toisia hinteiksi, sellaista se oman seksuaalisuuden epävarmuus teettää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457