Vuoroviikko ja eksä juttuja

Anonyymi

Pakko avautua jossain tästä meidän tilanteesta. Mieheni on eronnu vajaa vuosi sitten eksästään ja heidän kaksi lastaan on ollut vuoroviikko systeemillä koko tämän ajan. No nyt kun mieheni löysin uuden naisen, minut. On eksä alkanut hyökkäämään meitä vastaan. Ikinä ei ole minua tavannut mutta on haukkunut minua kaikille. Puhuu myöskin lapsille pahaa minusta ja minun lapsista. Keksii milloin mitäkin valittamista. Haukkuu lapsille isäänsä kun ovat äiti viikolla.

Nyt uusin. Ilmoitti että vuoro viikko systeemi ei toimi. Että pitää keskustella lastenvalvojan kanssa että se sopimus puretaan ja keskustellaan myös elatustuen maksusta. Nyt niitä ei ole ollut (mutta on saanut ne kuitenki Kelalta). Väittää että lapset ei tykkää olla meillä, eivät halua tulla meille.
Kuitenkaan lapset ei oo ikinä täällä ollessaan sanoneet ettei halua olla meillä. Ihan normaalisti ovat olleet täällä ja viihtyneet. Ainut mistä ovat varmasti sanoneet on siitä kun meillä on säänmö. Lelut korjataan, astiat pois pöydiltä. Hampaat pestään, karkkia ei syödä joka päivä ja nukkumaan mennään ajoissa. Äitinsä luona kun ovat niin siellä saa valvoa nii pitkää ku jaksaa, iltapalaksi karkkia, ei sääntöjä.

Miehen eksä myöskin syyttää miun lapsia kaikesta. Ovat rikkoneet olevinaan leluja ja myö muka hävitetään kaikki lasten vaatteet jne.

Mitä tälläsessä tilanteessa voi tehdä. Mies (enkä minä) ei halua että vuoroviikko loppuu. Näkisimme lapsia vain joka toinen viikonloppu. Miehen eksä tekee tämän puhtaasti rahan takia. Ja koska haluaa hankaloittaa miehen elämää. Ärsyttää että lapsien etua ei voi laittaa edelle. Käyttää lapsia puhtaasti pelinappuloina. Voiko miehen eksä saada vuoroviikko systeemin purettua?
Asumme miehen kanssa yhdessä. Miehellä ei mitkään älyttömän hyvät tulot ole joten mitenhän elarit menee jos se eksä alkaa niitä vaatimaan? Kun mies oli vielä sinkku ja he tekivät vuoroviikko systeemin niin silloin oli se eksä sanonut ettei tarvia elareita maksaa

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
        Maailman menoa
        283
        2251
      2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
        Ikävä
        16
        1680
      3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
        Sinkut
        214
        1352
      4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
        Ikävä
        80
        1199
      5. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
        Ikävä
        185
        1155
      6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
        Ikävä
        60
        963
      7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
        Tanssii tähtien kanssa
        18
        955
      8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
        Kotimaiset julkkisjuorut
        136
        930
      9. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
        Maailman menoa
        56
        891
      10. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
        Ikävä
        51
        876
      Aihe