Seinäjoki Hesburger vessa

Anonyymi

Kiinnostaisiko ketään Seinäjoen torikeskuksen hesburgerin vessassa suihinotto/anto? Tilaa näkyi olevan reilusti ja rauhallinen paikka. Olen vajaa 30v todella kiinnostunut mies nimenomaan kokeilemaan suihinottoja ja hyväilemään. Kyrpäni on noin 17cm pitkä ja puhdas. Anna mun räjäyttää sut.

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi se olis ihanaa imeä kullisi syvälle suuhun mutta sitä ennen imen ja nuolen kuolin vartta sekä hyväillen palleja käsin ja imien sitten imen sen syvälle suuhun ja alan ihanan ilmoituksen ja jonkin ajan päästä kullisi nytkähtelee ja samalla se heittää lastin suuhun tekisin sen monta kertaa niin tulet nauttimaan siitä

    • Anonyymi

      Pääsetkö tiistaina aamulla 9 jälkeen?

    • Anonyymi

      TvHyvää miten sut saa kiinni?? Mulla on paikka, jos haluat pitää hauskaa

      • Sanoit sulla on paikka onko se Hesburgerin vessa onko se todella rauhallinen paikka ettei sitä muut näe kun annan sulle hoitoa hyväilen kullias käsin imen ja nuolen sen vartta ja palleja ja hyväilen kielellä terskaa ja sitten imen sen syvälle suuhun ja alkaa liikuttaa sitä siellä ja imien sitä ja samalla hyväilen kädellä pallejas tunnen kun se tekee sinulle hyvää ja pian kulli alkaa nytkähdellä ja heittää lämpöisen lastin suuhun vauh se on hyvää


    • Anonyymi

      Mä voin tulla 10v jannu :) saat imeä niin paljon kun haluat. Olen hoikka ja 189cm pitkä. Ota yhteyttä sähköpostiini :) [email protected]

      • Anonyymi

        20v jannu siis mitä vittua :D ei mikään pikkupoika täälä.


    • Anonyymi

      Aloittaja tässä. TvHyvää oletko mies vai nainen? Ikä?

      • Anonyymi

        Olen mies ja ikä on 65v


    • Anonyymi

      Aloittaja tässä taas! Ottakaa yhteyttä sähköpostiin ja kertokaa ja ehdotelkaa mitä haluaisitte ja missä

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3333
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      183
      1841
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      166
      1806
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1635
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1447
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      357
      1281
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1110
    8. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      96
      1101
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1044
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      62
      997
    Aihe