Haluaisin tanganjika akvaarion. Mahdollisimman pienen akvaarion mutta yli 100 litraa kuitenkin, sillä rahaa ei ole uutta akvaariota varten kovinkaan paljon. Nehän eivät tarvitse paljon valoa, koska siellä ei paljon kasveja ole, joten varmaan yksi loisteputki riittää?
Mitä kaloja sinne voisi laittaa? Kertokaa joku sopiva yhdistelmä ;)
Vesi pitää ilmeisesti käsitellä jotenkin ennen akvaarioon laittoa. Miten se tehdään helpoiten?
Kaikkesta avusta kiitollinen! Haluan vähän vaihtelua tavallisiin kaloihin ja Tanganjika järven kalat vaikuttavat mielenkiintoisilta. Netistä katselinkin jo jotain, mutta todella vähän löytyi suomeksi tietoa.
Kertokaa tanganjika akvaariosta
Semmi
2
339
Vastaukset
- samza
Mä vastasin jo toiseen viestiin:
Mä en noista kaloista kyllä tiedä, koska ei omaa akvaariota ole. Mutta mä luulen, että pienet kalat sopii sinne hyvin.
Joudut nostamaan veden kovuutta ja PH lukua. Voit lisätä sekaan kipsia jotta saat kovaa vettä aikaiseksi ja ruokasoodaa jotta PH luku nousee. PH luvun on hyvä olla 8-9 ja veden kovaa. Pohjalle kannattaa laittaa myös akvaarioliikkeessä myytävää korallisoraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612941- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070