On surullista että meidän kirjoittelu ärsyttää jotain ihmistä.
Mutta sen ei pitäisi kuulua kenellekkään mulle koska me ollaan kummatkin tierääkseni ei kuuluta kenellekkään vaan toisillemme.
Ja sitä paitsi ei näitä ole kenenkään pakko lukea.
Kiitos Hanna Rakas❤🤗ellisitä viestestäsi 💐 Se että sinä Hanna vistittelet Tuomolle on Rakkautta💘💑💘
Olet Hanna💞😘 tärkeä minulle🤗halataan💑ja💋suudeellaan👫
Hanna Rakkaani❤🤗😘
Lauantai päivään
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pitäisi kuulua muille mutta jotakin tuntuu ärsyttävän meidän viestittelyt😔
Kiitos Rakas Tuomo💞😘 myös kukista 🤗❤️
Todellakin Rakkaudesta❤️sinuun Tuomo ja Rakkaudella sinulle kirjoittelen💘💑💘Aidoista tunteista sinuun Tuomo Rakkaani😍💞
Halaus🤗suudelmat päivääsi💋💋💋
Hyvää lauantaita sinulle Tuomo Rakkaani❤️😍😘
T. HannaKiitos rakas Hanna💞😘 olet sinä kyllä niin ihana minua varten ja minä sinua varten💞💑💞
Nyt menen tekemään itselleni aamupala noh venähtänyt toi aamu tekisi sinullekkin mutta kun asumme erillään😔toivotaan että asia korjaantuu💑pian😁
Kiitos että saan lukea sinun kirjotuksiasi niistä saan virtaa😍😜🤗
Hanna Rakkaani❤😍😘
T. Tuomo- Anonyymi
moose kirjoitti:
Kiitos rakas Hanna💞😘 olet sinä kyllä niin ihana minua varten ja minä sinua varten💞💑💞
Nyt menen tekemään itselleni aamupala noh venähtänyt toi aamu tekisi sinullekkin mutta kun asumme erillään😔toivotaan että asia korjaantuu💑pian😁
Kiitos että saan lukea sinun kirjotuksiasi niistä saan virtaa😍😜🤗
Hanna Rakkaani❤😍😘
T. TuomoHyvää iltaa sinulle Rakas Tuomo💘🤗
Ulkoillut olen tänään paljon. Nauttinut kesäisestä säästä☀️😍Pyöräilemässä kävin ja mietin miten kivaa olisiollut kun sinä Tuomo olisit ollut kanssani❤️😊😊❤️Siinä ajellessa oli hyvin aikaa
haaveilla💫 meistä💑yhteisestä elämästä👫joka toivottavasti tulevaisuudessa totta❤️
Toivottavasti saan pian halata💞💑💞
ja suudella💋💑💋sinua ihan oikeasti
Tuomo Rakkaani❤️😍😘
T. Hanna Anonyymi kirjoitti:
Hyvää iltaa sinulle Rakas Tuomo💘🤗
Ulkoillut olen tänään paljon. Nauttinut kesäisestä säästä☀️😍Pyöräilemässä kävin ja mietin miten kivaa olisiollut kun sinä Tuomo olisit ollut kanssani❤️😊😊❤️Siinä ajellessa oli hyvin aikaa
haaveilla💫 meistä💑yhteisestä elämästä👫joka toivottavasti tulevaisuudessa totta❤️
Toivottavasti saan pian halata💞💑💞
ja suudella💋💑💋sinua ihan oikeasti
Tuomo Rakkaani❤️😍😘
T. HannaKiitos Rakas Hanna💞😘
Niin tänään olikin kaunis päivä, vaan sinä olet kauniimpi😍😊😜
Täytyy myöntää että olet moneen vuoteen pyörällyt oiken nolottaa😔
Olisin kyllä oikein mielelläni pyörällyt Hanna kanssasi💑
Saman suntaiset ovat meidän haaveet💞💑💞sitä minäkin toivon👫💞
Halaaminen kanssasi Hanna olisi tosi kivaa🤗samoin💋💑💋suuteliminen💋
Oikein Hyvää yötä Rakas Hanna😍
Näkenemisiin Hanna Rakkaani❤😍😘
T. Tuomo- Anonyymi
moose kirjoitti:
Kiitos Rakas Hanna💞😘
Niin tänään olikin kaunis päivä, vaan sinä olet kauniimpi😍😊😜
Täytyy myöntää että olet moneen vuoteen pyörällyt oiken nolottaa😔
Olisin kyllä oikein mielelläni pyörällyt Hanna kanssasi💑
Saman suntaiset ovat meidän haaveet💞💑💞sitä minäkin toivon👫💞
Halaaminen kanssasi Hanna olisi tosi kivaa🤗samoin💋💑💋suuteliminen💋
Oikein Hyvää yötä Rakas Hanna😍
Näkenemisiin Hanna Rakkaani❤😍😘
T. TuomoKiitos Rakas Tuomo💞😘
Kiitos kauniista sanoistasi Tuomoseni💘😍🤪
Paljon ulkonaoleminen alkoi yllättäen väsyttämään.
Unille lähdettävä😴
Hyvää yötä ja kauniita unia😊💞
Oman kullan kuvia😍Toivottavasti Hannan🤗😜
Iltahali💞💑💞unisuukot💋💋💋sinulle
Tuomo Rakkaani❤️😍😘
Näkemisiin!💑
T. Hanna Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Rakas Tuomo💞😘
Kiitos kauniista sanoistasi Tuomoseni💘😍🤪
Paljon ulkonaoleminen alkoi yllättäen väsyttämään.
Unille lähdettävä😴
Hyvää yötä ja kauniita unia😊💞
Oman kullan kuvia😍Toivottavasti Hannan🤗😜
Iltahali💞💑💞unisuukot💋💋💋sinulle
Tuomo Rakkaani❤️😍😘
Näkemisiin!💑
T. HannaKiitos Rakas Hanna💞😘
Sinusta Hanna niitä unia haluaisin nähdä😍ja💑
Öitä Hanna Rakkaani💘🤗💋
T. Tuomo
Ei se tietenkään meille ulkopuolisille kuulu mutta pahalta tuntuu kun leikitään toisen sydämellä. Hanna rekisteröi nimimerkin ja jatkatte sitten juttuanne privaatisti tuonne oikeeseen elämään.
Rauhaa ja rakkautta Tuomolle ja Hannalle, hyvää päivän jatkoa ✌️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704