Mikäköhän vois olla vialla, kun jatkuvasti huimaa siitä riippumatta, makaanko, istunko, kävelenkö? Heräilen jopa öisin huimaukseen
Kävellessä välillä kaatuilen tai horjahtelen. Rasituksessa oireet pahenee edelleen. Välillä näen "punaista" osittain.
Välillä tuntuu, etten tajua ihan kaikkea. Tai en pysty reagoimaan kaikkeen nopeasti, mitä sanotaan tai käsketään tehdä.
Epävarma kävely, huimaa...
8
12230
Vastaukset
- minä
menemään lääkäriin pian. Kyse voi olla esim. aivokasvaimesta. Varaa aika lääkärille jo heti tänään! Kerro sitten miten kävi..?!
- Ammattilainen
Sulla voi olla menieren tauti. Siitä pääsee kokemukseni mukaan hyvän homeopaatin hoidossa.
- tpi
Jos ei ole kierrättävää huimausta, on Menier varsin epätodennäköinen.
Sinällään Menier soveltuu homeopaattisesti hoidettavaksi, että sillä on ihan spontaanistikin taipumusta pitkiin hyviin jaksoihin, joten vaikutelma tehosta voi tulla. Oikeastihan homeopatialla ei ole Menieriin kuten ei mihinkään muuhunkaan mitään vaikutusta. Jos oikeasti haluaa asiaa lääkkeellä eikä puhtaalla placebolla hoitaa, kyseeseen tulee lääke nimeltä Betaserc. - Ammattilainen
tpi kirjoitti:
Jos ei ole kierrättävää huimausta, on Menier varsin epätodennäköinen.
Sinällään Menier soveltuu homeopaattisesti hoidettavaksi, että sillä on ihan spontaanistikin taipumusta pitkiin hyviin jaksoihin, joten vaikutelma tehosta voi tulla. Oikeastihan homeopatialla ei ole Menieriin kuten ei mihinkään muuhunkaan mitään vaikutusta. Jos oikeasti haluaa asiaa lääkkeellä eikä puhtaalla placebolla hoitaa, kyseeseen tulee lääke nimeltä Betaserc.MIstä tiedät homeopatian vaikutuksista? Oletko kokeillut? Tai oletko alan ihminen? Olen kymmenen vuotta toiminut lääkäriasemalla homeopaattina. Pahin meniere-tapaus vastaanotollani oli n. 5v sitten. Yli kolikymppinen nainen, joka oli siirretty eläkkeelle ja otettu ajokortti pois. Mies talutti hänet vastaanotolle. Huimausta kestänyt päivittäin kuukausien ajan. Myös pahoinvointia. Homeopaattiset lääkkeet aloitettiin välittömästi. Parin viikon päästä oli huimaus selkeästi vähentynyt. Kuukauden päästä loppu. Potilas meni uudelleenkoulutukseen, sai ajokortin takaisin, käy töissä ja on pysynyt terveenä. Hauska sattuma! Sattumaksi voisin vielä uskoa, jos hän olisi ainoa. Ei ole, pahin tapaus kylläkin. Kannattaa tutkia asioita, ennen kuin noin varmoja mielipiteitä esittää. Viisas ihminen on avoin ja kuunteleva.
- kysyisin seuraavaa
Ammattilainen kirjoitti:
MIstä tiedät homeopatian vaikutuksista? Oletko kokeillut? Tai oletko alan ihminen? Olen kymmenen vuotta toiminut lääkäriasemalla homeopaattina. Pahin meniere-tapaus vastaanotollani oli n. 5v sitten. Yli kolikymppinen nainen, joka oli siirretty eläkkeelle ja otettu ajokortti pois. Mies talutti hänet vastaanotolle. Huimausta kestänyt päivittäin kuukausien ajan. Myös pahoinvointia. Homeopaattiset lääkkeet aloitettiin välittömästi. Parin viikon päästä oli huimaus selkeästi vähentynyt. Kuukauden päästä loppu. Potilas meni uudelleenkoulutukseen, sai ajokortin takaisin, käy töissä ja on pysynyt terveenä. Hauska sattuma! Sattumaksi voisin vielä uskoa, jos hän olisi ainoa. Ei ole, pahin tapaus kylläkin. Kannattaa tutkia asioita, ennen kuin noin varmoja mielipiteitä esittää. Viisas ihminen on avoin ja kuunteleva.
Minulla todettiin hyvänlaatuinen asentohuimaus joulukuun alussa.Kauheaa pyöritystä päätä kääntäessä ja oksentelua viikon verran.Silmäväre melkoinen. Lääkkeeksi sain Stemetil 5mg ja siedätyshoito. Lääkkeestä ei mitään apua,niin kyllä sanottiinkin.Tammikuun loppu puolelle meni selvitäkseni joten kuten.Minulla on nyt ajoittain huimaus hupsahduksia. Tietokoneella en saata olla pitempiä jaksoja, televisiota katsellessa, ja silloin kun olen väsynyt.
Stemetillia olen joskus napannut, mutta olisiko jotain muuta luontaislääkitystä.
Otan päivittäin VapaaKierto Omega-3, B-vit. Berex,kelasin magnesiumia ja c-vit.
- Sisko
Kuulostaa hiukan Menieren taudilta, mutta voipi ihan hyvin olla myös niska-hartia-seudun jännitystä. Itselläni tulee silloin tällöin muutamia viikkoja kestävää yhtäjaksoista huimausta, asennosta riippumatta. Tästä huolestuneena lääkärin juttusille, joka hartioitani kokeiltuani totesi, että selvä tapaus...
Joskus siis huimaus voi johtua näinkin tavallisesta syystä. Jakseluja sinulle! - Minä..vaan..
Huimaus on erittäin epämääräinen oire ja voi liittyä moniin eri tauteihin. Karkeasti voidaan sanoa että kiertävä huimaus on korvaperäinen ja kaatava huinaus on monesti lähtöisin aivoista. Huimausta voi aiheuttaa lisäksi anemia, matala verenpaine (korkea verenpaine voi myös aiheuttaa kummia tuntemuksia) jne. Kirjoitat että huimausta on jatkuvasti ja eniten rasituksessa eli juostessa vai kävellessä? Jotain voisi auttaa jos kertoisit ikäsi, työsi, alkoholin tai lääkkeiden käyttö ja ovatko oireet pahentuneet ja kuinka nopeasti. Onko muita oireita kuten kuulo-oireita, pääsärkyä, oksentelua, näköhäiriöitä, kipuja tms. Kannattaa mennä kuitenkin lääkäriin tarkempaan arvioon.
- .........
Miehelläni oli samantyylisiä oireita kuin sinulla. Hänellä oli huimausta, tasapaino-ongelmia, päästä heitti jos nousi ylös nopeasti sängystä ja vihloi joskus, kun piti päätä alaspäin tai teki normaaleja äkkinäisiä liikkeita. pään kääntely tuntui vaikealta kun se alkasi huimata ja oksenteluakin oli jonkinverran, tosin aina niille löytyi jokin selitys.Urheilu oli vaikeaa, esim sulkapallon pelaaminen, koska siinä vaaditiin nopeita liikkeitä ja se sai pään pyörälle. Lääkärit sanoivat, että johtuvat niska ja hartiavaivoista.Nyt vasta muutama viikko sitten näkö alkoi välillä sumentua, mikä johtui siitä, että magneetista löydettiin kasvain, joka oli takaraivossa näkökeskuksen lähellä ja aiheutti näitä näön sumenemisia. Tuo tasapainojuttu on yksi tärkeä juttu ja huimaus. Yritäppä seistä yhdellä jalalla kädet vaakatasossa sivulla ja laita sitten silmät kiinni. Pysytkö pystyssä? Tee myös muita tasapainoharjoituksia,niin saat selville, että ovatko epäilysi kuviteltuja vai tosia.Yritä tehdä nopeita liikkeitä ja katso alkaako sinua huimaamaan?
Mitä nopeammin vika löydetään, sen parempi! Vaadi päästä magneettiin ja yritä kuvailla kaikkia oireitasi mahdollisimman tarkasti ja havainnollistaen lääkärillesi, jotta he osaavat tulkita ne oikein. Kerro kaikista oireistasi, niin tulee mahdollisimman tarkat tiedot.Kokeile eri lääkäreitä, jos ei tuota tulosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759