Kotiimme tunkeutui luvatta henkilö, jonka poistamisessa hän sai vammoja ja teki ilmoituksen pahoinpitelystä. Viranomaiset kehottivat minua tekemään ilmoituksen kotirauhan rikkomisesta. Sen teinkin. Käsittämätöntä, syytteitä toisen perään. Pidän pahoinpitelynä sellaista, että MINÄ käyn johonkin käsiksi, eikä niin että poistaessani luvatonta tunkeilijaa kotoani, hän hanttiin pistäessään vahingoittuu. Eikä tämän henkilön kotiimme tunkeutumiseen ollut edes minkäänlaista syytä. Ymmärrän kyllä, että jos suoraan lyön tunkeilijaa jollain pesismailalla, tai uhkaan asella tms., niin en varmasti puhtain paperein selviä, mutta vammat ovat syntyneet käsirysyssä. Oikeus päättäköön, sen jälkeen päätän minä kohdaltani onko tämä maa oikeusvaltio. Mitä mieltä kokeneemmat, onko vai?
syyte ja vastasyyte
4
1466
Vastaukset
- peke
Katos, täälläkotomaassamme ei suojella tavallista väkee, vaan rikolliset nauttii valtiovallan erikoissuojelua.
Jos näet tappelun kadulla, niin ota jalat allesi ja pakene, sillä jos sekaannut siihen, niin syytteessä oot. Jos joku käy sun kimppuus, nii anna potkia vaan, älä tee mitään, sillä muuten saat syytteen pahoinpitelystä.
Jos kotiisi murtaudutaan, niin koita auttaa murtomiehiä tavaroiden uloskantamisessa, sillä jos suojaat omaasi, niin syytteeseen joudut. - ???
Siis haloo!!
Jos joku rupu tekee rikosilmoituksen siitä, että hännen koskee, ei se ole vielä syyte mistään. Syyttäjä päättää syytteen nostamisesta ja senkin vasta, jos poliisi ylipäänsä asiaa vie syyttäjälle.
Jokainen on syytön, kunnes toisin todistetaan.- höh
kuule kyllä nyt puhut puuta heinää.
- totta
Voin omasta kokemuksesta kertoa, että heikoilla olet. Kurjaa, mutta totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653