Lauri Tähkä on oikeasti Jarkko Suo..Hänen isänsä oli Markku Suo,joka oli ainakin osittain romani..tästähän ei missään puhuta.😁
Lauri Tähkä
6
4958
Vastaukset
- Anonyymi
Miks puhuttais, kun eihän se ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Mä näin viime yönä unta että rakastelin kiihkeästi Lauri Tähkän kanssa. En olis halunnut unen koskaan loppuvan. Uni oli niin toden tuntuinen. Oma köriläs kuorsas vieressä..
- Anonyymi
Enpä ole mikään Tähkä-fani, mutta ei tuo tieto Tähkää mitenkään paranna/huononna laulajana tai ihmisenä. Ehkäpä juuri siksi aloittaja!
- Anonyymi
No ei nyt varmastikkaan ollut osittainkaan romani. Tiedän kyllä. kun olen sen serkku.
- Anonyymi
Ei pirä paikkaansa. Tiärän ku oon itte Härmästä.
- Anonyymi
Lauri Tähkän ei tahdota pilaavan romanien mainetta. Siksi media vaikenee hänen sukutaustastaan, samoin kuin turvapaikanhakijoiden rikoksista. Onneksi on suomi24.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585616Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1804564En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164062Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k523584- 513541
- 753315
- 113211
- 312759
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia332360- 462317