Lauri Tähkä on oikeasti Jarkko Suo..Hänen isänsä oli Markku Suo,joka oli ainakin osittain romani..tästähän ei missään puhuta.😁
Lauri Tähkä
6
4521
Vastaukset
- Anonyymi
Miks puhuttais, kun eihän se ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Mä näin viime yönä unta että rakastelin kiihkeästi Lauri Tähkän kanssa. En olis halunnut unen koskaan loppuvan. Uni oli niin toden tuntuinen. Oma köriläs kuorsas vieressä..
- Anonyymi
Enpä ole mikään Tähkä-fani, mutta ei tuo tieto Tähkää mitenkään paranna/huononna laulajana tai ihmisenä. Ehkäpä juuri siksi aloittaja!
- Anonyymi
No ei nyt varmastikkaan ollut osittainkaan romani. Tiedän kyllä. kun olen sen serkku.
- Anonyymi
Ei pirä paikkaansa. Tiärän ku oon itte Härmästä.
- Anonyymi
Lauri Tähkän ei tahdota pilaavan romanien mainetta. Siksi media vaikenee hänen sukutaustastaan, samoin kuin turvapaikanhakijoiden rikoksista. Onneksi on suomi24.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735