Lauri Tähkä on oikeasti Jarkko Suo..Hänen isänsä oli Markku Suo,joka oli ainakin osittain romani..tästähän ei missään puhuta.😁
Lauri Tähkä
6
3774
Vastaukset
- Anonyymi
Miks puhuttais, kun eihän se ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Mä näin viime yönä unta että rakastelin kiihkeästi Lauri Tähkän kanssa. En olis halunnut unen koskaan loppuvan. Uni oli niin toden tuntuinen. Oma köriläs kuorsas vieressä..
- Anonyymi
Enpä ole mikään Tähkä-fani, mutta ei tuo tieto Tähkää mitenkään paranna/huononna laulajana tai ihmisenä. Ehkäpä juuri siksi aloittaja!
- Anonyymi
No ei nyt varmastikkaan ollut osittainkaan romani. Tiedän kyllä. kun olen sen serkku.
- Anonyymi
Ei pirä paikkaansa. Tiärän ku oon itte Härmästä.
- Anonyymi
Lauri Tähkän ei tahdota pilaavan romanien mainetta. Siksi media vaikenee hänen sukutaustastaan, samoin kuin turvapaikanhakijoiden rikoksista. Onneksi on suomi24.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk295418Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133118Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_161302Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511283Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231154PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1501040Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43959- 125938
- 37844
- 142763