Lauri Tähkä on oikeasti Jarkko Suo..Hänen isänsä oli Markku Suo,joka oli ainakin osittain romani..tästähän ei missään puhuta.😁
Lauri Tähkä
6
5094
Vastaukset
- Anonyymi
Miks puhuttais, kun eihän se ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Mä näin viime yönä unta että rakastelin kiihkeästi Lauri Tähkän kanssa. En olis halunnut unen koskaan loppuvan. Uni oli niin toden tuntuinen. Oma köriläs kuorsas vieressä..
- Anonyymi
Enpä ole mikään Tähkä-fani, mutta ei tuo tieto Tähkää mitenkään paranna/huononna laulajana tai ihmisenä. Ehkäpä juuri siksi aloittaja!
- Anonyymi
No ei nyt varmastikkaan ollut osittainkaan romani. Tiedän kyllä. kun olen sen serkku.
- Anonyymi
Ei pirä paikkaansa. Tiärän ku oon itte Härmästä.
- Anonyymi
Lauri Tähkän ei tahdota pilaavan romanien mainetta. Siksi media vaikenee hänen sukutaustastaan, samoin kuin turvapaikanhakijoiden rikoksista. Onneksi on suomi24.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1754319- 1333972
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172514