Tyttöystävä osti tällaisen viikko sitten..
https://antishop.fi/shop/satisfyer-men-heat-vibration
....ja sen jälkeen ei orgasmin tulemiseen ole mennyt kahta minuuttia kauempaa. Tää ei ooo mikään mainos vaan meillä lääke ja vaihtoehto "moonisten " aikaisen suihinoton vaihtoehdoksi. Meillä on sovittu että kuukautisten aikaan tehdään suikkari tai muulla tavalla tehty orgasmi joka päivä.
Kokemuksia satisfyer for men
10
23211
Vastaukset
- Anonyymi
Pituus n.14cm tuotteella. Niimpä niin. Vituttaa kun tehdään kaikesta japsin mittojen mukaan. Eipä tuosta iloa ole jos muna sovi sisälle kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
Juu liian isosta aina haittaa ja rajoittaa seksikumppaneita, naiset ei tykkää liian isosta
- Anonyymi
Taidan tilata, jos noin hyvän arvion annat. Muijalla on vaikka kuinka monta sauvaa ja imuttajaa, niin voitaisiin välillä runkkailla yhdessäkin.
- Anonyymi
Yleensä nuo moottoroidut lelut ovat liki kuin porakoneita db:tään :/
Pitäisi olla jo kaupapaikkojen sivustoilla yleisenä tapan aluokitella lelut myös niiden melutason mukaan. - Anonyymi
Hyvä peli. Tekee gutaa ja voi pitkittää orgasmia. Ja kun vääntää nuoit kaakkoon, kyllä sperma lentää.
- Anonyymi
"Meillä on sovittu että kuukautisten aikaan tehdään suikkari tai muulla tavalla tehty orgasmi joka päivä."
Ai molemmille? Jos ei, niin hoitelehan vaan ite ittes.- Anonyymi
Olin tulossa just tämmöstä kommentoimaan, vituttaa mieslapsen jotka vaatii orgasmeja vaikkei toiselle ole samaa tekemässä.
Mahtuiskohan tuo miten housuliivien alle ylöspäin.Siihen sitten päälle korseletti ja ulos kävelemään.Olen kyllä käyttänyt kyrvän alle sidottua kuulavibraa,toimii sekin.Voi pitkittää orgasmin tuloa varsin kauan mutta sitten kun tulee niin kyllä tekee hyvää.
- Anonyymi
Mä en saa tästä härvelistä irti mitään! Ensinnäkin liian pieni, ei meinaa millään saada kalua sisään. Tuntuu kivalta mutta en ikimaailmassa tulisi käytön aikana. En suosittele ja myyn omani jos jollekin kelpaa:)
- Anonyymi
Pieni rapusille kavereille
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892