Kumpi on parempi kaapeli vai ASDL yhteys??
Kaapeli vs ASDL
9
4802
Vastaukset
- just joo
Kumpi on parempi: lusikka vai haarukka?
- minulla
oli Elisan ADSL, nyt on Elisan kaapeliyhteys käytössä, nopeusmittausten mukaan yhteys on nopeampi kaapelin kautta kuin mitä oli ADSL modeemin kautta.Liittymä on Järvenpäässä.
- kake24
Joo.
- 42ekak
ADSL 99% Parempi kuin Kaapeli. ASDL on saaavilla joka puolella suomea ja on monta kertaa luotettavampi kuin kaapeli. Kaverillani on kaapeli ja tilttailee yteys jatkuvasti. Minulla on ASDL ja ei ole kertaakaan tarvinut soittaa asiakaspalveluun vian takia. Ainoastaan ASDL on 1% huonopuoli on se, että avaus kstää useita viikkoja, mutta jos on kärsivällinen ihminen niin tuo 1% ei merkkaa sille mitään.
- LARSSSA
Kuulemma pelimies ottaa kaapelimodeemi yhteyden, jotta saa sen heti. Samalla hän tilaa ADSL:n, joka tulee viikkojen päästä. Pelimies irtisanoo kaapelimodeemin yhden kuukauden käytön jälkeen. ;)
- asdas
LARSSSA kirjoitti:
Kuulemma pelimies ottaa kaapelimodeemi yhteyden, jotta saa sen heti. Samalla hän tilaa ADSL:n, joka tulee viikkojen päästä. Pelimies irtisanoo kaapelimodeemin yhden kuukauden käytön jälkeen. ;)
Vitun pelle! Haista vittu apina!
- 42ekak
kåapaå kaåpkå hgskakgioik
- Anonyymi
Varsinaista asijjantuntijjaporukkaa ollu vuosikymmenestä toiseen liikkeellä :D Kaapelinetti on aina parempi, nopeampi ja vakaampi. DSL on lagista kuraa peleissä.
- Anonyymi
ADSL -liittymiä tuskin enää kovin laajalti on käytössä. Kaapelinettiä, kun ei saa kaikkialle, ainoastaan sinne missä on kaapelitv. Itellä on VDSL2 -liittymä 100/10 nopeudella, ja pingi on todella alhainen. Mikäli tuosta haluaisi vielä alemmaksi mennä pitäisi olla suora valokuituyhteys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862